iedereen aan de schoonmaak vandaag dus hahahahah
(heb een himalaya aan wasgoed liggen :? …zit er echt tegen op tehikken…)
Ben net zo moe uit bed gekomen als dat ik erin ging gisteravond…pfff…nouja vanavond maar vroeger erin dan hahhah
Hebben jullie ook zo’n last van die eeuwigdurende moeheid?..zou dat met ontpillen temaken hebben ?
Als het goed is volgens de calculator, zou vandaag dan de innesteling plaatsvinden…wellicht dat ik me daarom zo beroerd voel…WWHHHAAAA je zou het bijna lekker gaan vinden …alles voor het goeie doel ! (of het is psychisch :eh: )…hoe dan ook…even afwachten met testen tot de 27ste…als ik dat volhou hihih :mrgreen:
Ik ben altijd moe :mrgreen: Hier ook veel moeite om mn bed uit te komen, maar dat komt omdat we elke keer zo laat gaan slapen
Testen kan toch elk moment? Kost je alleen wat meer tests :mrgreen:
ja testen kan natuurlijk altijd…maar volgens mij heeft dat geen zin op dit moment…zou vandaag pas innestelen , dus dat HCG hormoon is tot die tijd niet in je lichaam aanwezig…pas over een paar dagen …(dat is wat ik ervan begrepen heb…)
Komt goed…is het niet vandaag dan wel morgen
Hoorde net van mijn buuffie dat zij 7 weken in verwachting is…tjeee…dan begint het pas echt tekriebelen he :inlove:
hoi allemaal!!
aan de schoonmaak hoor/lees ik…
nou ik niet hoor, misschien aan het eind van de zwangerschap maar nu ben ik er te moe voor.
DAt komt oko omdat M vannacht gespookt heeft :? maar vast ook door de zwangerschap, dan vind ik het minder erg :mrgreen: :mrgreen:
ga dus zo lekker ff een tukkie doen nu mijn kids slapen.
Mijn vriend heeft t-shirts bestled voor de boys. 1 met hoera ik krijg een brusje!
en 1 met ik word een grote broer!
Dan trekken we die de jongens binnenkort aan en zien we wel wat de reacties zijn
Nou meidne, veel klus plezier(las dat iedereen lekker hard beziog is :thumbup: )
grotjes
(schoonmaakwoede) Ik heb een bergwasgoed op te ruimen, kan alleen de zin er niet voor maken. Veel te mooi weer en ik wil lekker andere dingen doen. Ga zo in ieder geval de was maar ophangen en een nieuwe aanzetten. Ow en niet vergeten moet ook nog stofzuigen
Leuke t-shirts Maantje, die moet ik maar onthouden voor de toekomst
Zo, weer tijd voor een berichtje van mij. Heb het afgelopen weekend erg druk gehad, en kom nu weer net uit de nachtdienst, dus echt veel nieuws heb ik hier niet te vertellen.
@ Maantje, lijkt me leuk al die verbaasde gezichten te zien als je kids die t-shirts aantrekken! Zijn er nu al wel mensen aan wie je het hebt verteld??
ja super idee die shirts!!!, ben alleen bang dat die van mij er niet in gaan trappen…willen alleen maar shirts aan met een jumpstyle teken hahahaha
Betrapte kenneth gisteren op het zoeken naar baby namen op de pc…wil dat het toekomstige brusje wel een naam krijgt waar ze niet mee gepest gaat worden…hem noemen ze n.l Ketnet :wall: …tja sorry dat hadden ze in die tijd niet… :shifty:
Vind het trouwens wel geweldig hoe het leeft in ons gezin…
hallo alle mama hier en aanstaande mama`s
ik heb leuk nieuws
ik ben op 20 mei gestopt met de pil
en vandaag test gedaan
ik ben ontzettend blij ik ben zwanger
ik had totaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan
want bij de eerste duurde het 8 maand
voordat ik zwanger was
ik moest het even met jullie delen
liefs mama25 :inlove:
GEFELICITEERD!!! :dance: :dance:
Alweer zo’n supersnelle in ons clubje! Ik duim voor jullie alledrie! Wanneer ben je uitgerekend mama25??
Mama25 - ?? -25 jaar - 2e- ??
Woman - ?? - ?? jaar - 2e
Maantje - ?? - 28 jaar - 3e - 24 feb
Femke - Femke? - 32 jaar - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - Debby - 25 jaar - 1e
Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e
Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e
Tante Soesa - Suzanne - 31jaar - 2e
DarkAngel - Monique - 25 jaar - 2e
Ester30 - Ester - 30 jaar -??e
K1TT3N - Marcha - 26 jaar - 1e
enidan - Nadine - 25 jaar - 1e - 26 feb
Diaantje17- Diana - 33 jaar - 3e
ohhhhh FANTASTISCHHHHHHH , van harte meis
dit soort berichten horen we graag…bied hoop voor ons meiden :mrgreen:
GENIET ER MAAR LEKKER VAN !!! :inlove:
hoi hoi
nou ik zou uitgerekend zijn op 29 februari
maar die bestaat niet dus ik ga uit van 1 maart
vandaag precies 4 weken zwanger
en ben er echt heel erg blij mee
liefs mama25
ff inbrken
mama25 volgend jaar is het schrikkeljaar, dus 29 februari bestaat wel
MAMA25 GEFELICITEERD !!!
Wow wat zijn jullie allemaal snel zeg.
Maar goed zoals gezegd, dat bied hoop voor ons
Laten we hopen dat we allemaal binnenkort dit nieuws kunnen melden.
Ik kan niet wachten
precies allemaal flink :thumbup: :thumbup: …
by the way…vandaag is me opgevallen dat mijn tepels onwijs klam zijn…heb ik nooit last van…maar nou zit ik ook niet dagelijks aan mijn tepels :mrgreen: hahha
En mijn buik is zo opgezwollen als een meloen…en dan echt naar voren dragend zeg maar…oke oke…klinkt vaag he ?
Jullie nog last van vage klachten?
wouw mamma 25!! wat geweldig nieuws!! :thumbup:
En misschien een schrikkelkindje!!
Ik moet dus ook ff goed opletten tegen die tijd…
hier alles ok, ben wel erg moe hoor, maar dat hoort er natuurlijk bij…
nou ik ga nog ff opruimen hier, fijne avond allemaal.
Nou dat flink :thumbup: lukt wel, alleen moet hubbie nog raak schieten. Volgens hem verplaats ik de bulls eye elke keer
Ben benieuwd wie de volgende is
Ik hoop dat ik het ben, maar goed dat willen we allemaal
Volgend weekend allebei lekker vrij… en laat dat nou juist het goede weekend zijn. De bulls eye maar niet verplaatsen
nou hier nog steeds niet ongi…
mama 25 gefeliciteerd meid, geniet er van!
ik duik mijn bedje in, want heb slaapdienst gehad van gister op vandaag en vandaag een drukke dag, dus ga er lekker in!
liefs LEn
GEFELICITEERD!!!
Hier geen vreemde klachten helaas :mrgreen:
Morgen lekker een dagje vrij, dus WEEKEND!!!
Jullie ook allemaal alvast een fijn weekend en klusze! (zal bij ons weinig van komen… gaan op familieweekend…)
@santos_05 wrote:
GEFELICITEERD!!!
Hier geen vreemde klachten helaas :mrgreen:
Morgen lekker een dagje vrij, dus WEEKEND!!!
Jullie ook allemaal alvast een fijn weekend en klusze! (zal bij ons weinig van komen… gaan op familieweekend…)
Aan deze kant ook geen geklus …hebben een vriendje van mijn oudste telogeren… :?
zou zo lullig zijn he hahhaah

Iedereen een heel fijn weekend !!
allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties dat deed me erg goed
altijd fijn als mensen positief reageren
we zijn zelf ook harstikke blij :lol:
maar ik moet zeggen het moet allemaal nog even tot me doordringen
omdat ik zo snel totaal niet had verwacht :shock:
ik denk er steeds maar over na
krijgen wij en kleine en onze kleine meid een broertje of een zusje
:thumbup:
nou dames jullie ook allemaal ga ervoor
liefs mama25