allemaal heel erg bedankt voor de leuke reacties dat deed me erg goed
altijd fijn als mensen positief reageren
we zijn zelf ook harstikke blij :lol:
maar ik moet zeggen het moet allemaal nog even tot me doordringen
omdat ik zo snel totaal niet had verwacht :shock:
ik denk er steeds maar over na
krijgen wij en kleine en onze kleine meid een broertje of een zusje
:thumbup:
nou dames jullie ook allemaal ga ervoor
liefs mama25
gewoon lekker van genieten, over je heen laten komenā¦lekker gaan plannen enzoā¦meidā¦vind het zoooooo leuk voor je ā¦kan niet wachten tot wij ook met zān viertjes kunnen gaan genieten van een wondertje !
Hartsikke leuk, maar kan je wel begrijpen. Wij hebben ons er ook op ingesteld dat het nog even duurt, dus het wordt wel even wennen als het raak is! Je hoopt er wel op, maar nog zoveel andere dingen. Helemaal omdat het bij ons de 1e is, maar gelukkig hebben we dan nog 8 maand om aan het idee te wennen :mrgreen:
len, hoestie met jou testen? ik zag dat je 14 dagen overtijd bent :shock:
dat moet toch bijna wel zoān klein friemeltje zijn??? :mrgreen:
vandaag lekker vrij maar vanavond wel eten met de collegaās. wel gezellig groepie gelukkig maarre: weet iemand nog een goeie smoes om niet te drinken???
Anders hang ik echt en dat wil ik liever nog even niet.
We hebben het nog aan niemand verteld, ik wacht op de shirtjes :mrgreen:
kitt3n, veel plezier volgend weekend!! laat alles maar lekker staan jaā¦
hoop zo dat iedereen hier snel zwanger is!
maar ik ga ff liggen nu de jongens slapen, ben zooo moe
len, hoestie met jou testen? ik zag dat je 14 dagen overtijd bent :shock:
dat moet toch bijna wel zoān klein friemeltje zijn??? :mrgreen:
met mij is het allemaal prima hoor! ben niet zwanger hoor, 3 keer nega getest en ik denk dat het beetje roze/ bruin wat ik eind mei verloor een soort ongi was en dan zou ik dit weekend ongi moeten worden!dus wacht nog afā¦
voel me ook helemaal niet zwangerā¦
verder ben ik erg druk met afstuderen, na volgende week moet ik alleen in aug. nog een her doen en dan ben ik klaar!
ga snel weer verder ben 3 dagen zonder mijn vriend en krijg mijn zus te logeren met haar man en dochtertjeā¦
waneer vertel je nou zoiest en hoe lang hou je het voor jezelf
surrgeties zijn welkom hierover
liefs mama25 :vlinder:
ja dat is een moeilijkeā¦mijn verstand zegtā¦tot de 3e maandā¦maar ken me zelfā¦kan toch mijn blijdschap toch niet onder stoelen of banken stekenā¦de meeste weten ook dat we graag een derde willen en aan het klussen zijnā¦(jaā¦kon ik ook al niet voor me houden :silenced: ā¦)ā¦
ja dat is een moeilijkeā¦mijn verstand zegtā¦tot de 3e maandā¦maar ken me zelfā¦kan toch mijn blijdschap toch niet onder stoelen of banken stekenā¦de meeste weten ook dat we graag een derde willen en aan het klussen zijnā¦(jaā¦kon ik ook al niet voor me houden :silenced: ā¦)ā¦
Nee dit word w.s .testen en schreeuwen :wall:
volgens mij ga ik het ook van de daken schreeuwen als ik straks zwanger ben⦠zag hier dat veel mensen die voor een 2e/ 3e gaan het zelfde idee wel hadden om het te vertellen! wij willen voor kaja een shirtje laten drukken met grote broer erop!
ik denk dat is het sowieso tegen bepaalde mensen niet stil kan houden⦠probeer als ik straks zwanger ben vol te houden om het voor me te houden tot 12 weken, maar denk niet dat dat gaat lukken!
maar goed ik moet eerst zorgen dat ik ongi wordt en dan kunnen we weer verder!
Antibiotica? Dan mag je ook niet drinken :mrgreen: En waarvoor, dat hoeven ze toch meestal niet te weten
Zou toch proberen om het voor de buitenwereld een tijdje geheim te houden. Denk dat de mensen die heel dicht bij ons staan het wel al eerder weten. Zou het dan mis gaan dan hoef je niet de hele wereld in te lichten, maar heb je toch steun van je beste vrienden/familie
Op een ander forum geeft de ticker aan dat het zaadje weer zwemt, dus vandaag klussen voor het eggie (gister stond er nog een heks, dus toen telde het klussen niet :lol: )
gister heb ik wat bloed verloren (was maar heel weinig maar toch).
voel me dus een beetje onzeker en er spookt vanalles door mijn hoofdā¦
ga morgen de vk bellen, denk dat ze zegt dat we gewoon af moeten wachten of er nog meer komt of dat het toch in orde is maar ik bel toch maar voor de zekerheid.
Gister middag had ik ook wat kramp nl.
heb ook wel is gehoord dat eht de innesteling kan zijn, weet iemand hier toevallig meer van?
gister heb ik wat bloed verloren (was maar heel weinig maar toch).
voel me dus een beetje onzeker en er spookt vanalles door mijn hoofdā¦
ga morgen de vk bellen, denk dat ze zegt dat we gewoon af moeten wachten of er nog meer komt of dat het toch in orde is maar ik bel toch maar voor de zekerheid.
Gister middag had ik ook wat kramp nl.
heb ook wel is gehoord dat eht de innesteling kan zijn, weet iemand hier toevallig meer van?
groetjes
Ja je hoort het wel vaker, dat er toch soms iets bloedverlies kan zijn door de innesteling, dat het eitje een adertje raakt ofzoā¦
En afwachten is vaak het enigste wat je kan doen, denk niet dat je je erg zorgen hoeft temaken, als het maar heel weinig wasā¦zal het er w.s wel bij horenā¦
Zal in iedergeval flink voor je duimen dat het allemaal voorspoedig loopt,
ik heb net ff een uurtje gelegen was er vanochtend al om 6uur uit :think:
ik kon gewoon niet meer in slaap komen, echt heel gek⦠heb ik normaal dus echt geen last van⦠slapen is een hobbie van me :mrgreen:
jee daar heb ik op dit moment ook zoān last van, hubbie gaat er al om 5 uur uitā¦en kan ik dus niet meer verder slapenā¦voor die tijd hoorde ik m niet eens weggaan :oops: ā¦, heb last van mijn linkerborst, en mijn buik aan de linkerkantā¦heel gek⦠had zaterdag een BBQ, en een vrouwtje zegt tegen meā¦"en?..wanneer ga je het zeggen?? :shock: (moet er even bij zeggen dat mijn buik op dit moment een afmeting heeft alsof ik al een maand of 3 zwanger bent, heel bol en heel strakā¦mijn hubbie denkt dat het een tweeling word hahahahā¦maar testen zijn negatief ā¦dussssssā¦)ā¦ik zeg voorzichtig dat ik "nogā niet in verwachting benā¦wel hoop,maar nog niet zeker benā¦
Nou zij vind dat het niet anders kan met zoān buikā¦maarjaā¦helaas hebben we daar niet zoveel aan! Hebben de zwangere dames onder ons daar ook zoān last van ?..veel witte vloed, gisteravond weer heldere afscheiding bij het afvegenā¦heel vaag allemaalā¦enne nog een vraagjeā¦is het nu echt zo dat het HCG pas temeten is na je NODā¦want krijg je alle symptomen niet doordat het HCG in je lichaam zit?
ja meis, er zit niets lekkerders dan een goed pasende broek hahah :thumbup: ā¦ik pas mijn broeken dus ook niet meerā¦maar om nou al positiekleding tehalen :shock:ā¦lang leven de tuniek!!! hahahah :mrgreen: