Heb jij al getest Diana?
Heb vaak van die zwarte pantalons aan, dus altijd wat extra ruimte. Nu de buik nog :mrgreen:
@santos_05 wrote:
Heb jij al getest Diana?
Heb vaak van die zwarte pantalons aan, dus altijd wat extra ruimte. Nu de buik nog :mrgreen:
ja zat getest( allemaal negatief) maar veelste vroeg volgens alle forums die je tegenkomt op het net hahaha,
Dus twijfel om het morgen/overmorgen tedoen of toch tewachten tot mijn NOD… :think:
Wat zou jij doen?
xx
Zou wachten tot de redday, anders blijf je testen volgens mij Heb namelijk ook van mezelf de ene keer een dikkere buik dan de andere keer. Daarom had ik altijd een zst in huis liggen, want ondanks dat ik nog aan de pil was twijfelde ik soms aan mezelf.
Las net op de bijsluiter “het hormoon wordt aangemaakt en u kunt testen vanaf de eerste dag overtijd” Nog 3 daagjes wachten dus :mrgreen:
oke…dan wachten we …geduldig… :liar: :wall: …ga zo maar even …gaat de dag sneller om hihihihi :mrgreen:
:mrgreen: Lekker geslapen
nee niet echt…iedereen vond het nodig om me nou juist NUUUUUUU tebellen… :x …nouja …straks maar even koken…en dan lekker chillen in bad…hopen dat de buikpijn dan iets minder gaat worden…
Heb trouwens zo’n vieze smaak in mijn mond…iemand daar ook last van??..kan het niet echt beschrijven…alsof een vulling verrot is… :shock: …ja is niet echt een lekker omschrijving, maar vies is het wel!!! :lol:
Hey allemaal,
Diaantje17, toevallig had ik dat vorige maand ook, maar waar het nou vandaan kwam geen flauw idee. In mijn geval kon het niet komen door een zwangerschap, een paar dagen tot een week kwam namelijk die “fijne” periode weer. Ik zal in ieder geval voor je duimen
Dat heb ik weer trouwens…
Ben ik lekker aan het koken gisteren wil ik me aardappels afgieten, pak het steelpannetje op, zat me pannelap niet helemaal over de steel heen, 2de graads verbranding op me hand. Gelukkig nu geen last meer, maar wel 2 blaren opgelopen. Ow en 2 uur lang aan 1 stuk door me hand lopen koelen tot ik het zat was, had nog meer te doen
Vandaag kwam de opzichter voor de “warme opname” zoals men dat noemt. Ergens in oktober krijg ik nieuwe keuken, toilet en badkamer en dat allemaal van de woningbouw. Net rond de verjaardag van hubbie, verjaardag maar even uitstellen Momenteel aan het kijken wat voor tegeltjes en keukenkastjes ik wil.
Auw, sterkte ermee!
Leuk trouwens dat je nieuwe keuken en sanitair krijgt! En nog van de woningbouw ook! Succes met het uitzoeken
@Diana, balen dat je niet kon slapen… je kan ook gewoon de telefoon laten bellen :mrgreen: Wij nemen ook niet altijd op of de baterijen zijn leeg
Hier de steken weer over, denk toch dat het met de eisprong te maken heeft. Wie heeft er trouwens een link over de meest vruchtbare momenten? Heb me er eigenlijk nog niet zo in verdiept :oops:
santos_05 http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwangerworden/cyclus_001.htm
Daar kan je aangeven wanneer je eerste ongi dag is en hoeveel dagen je cyclus duurt, daarna geeft deze aan wanneer je ovulatie zou plaats vinden.
oh meis, dat moet mega pijnlijk zijn…en dat duurd altijd zo verekte lang voor zoiets heelt…nou dat worden OVEN WANTENNNNN :mrgreen:
Je hebt van VSM geloof ik van dat homeopatische zalf, werkt heel goed (heb ik begrepen)
Wel gaaf een hele nieuwe keuken,toilet,badkamer…hebben net een verhuizing annex verbouwing achter de rug…en jee wat een zooi heb je er dan van he…ben blij dat het achter de rug is…wens je heel veel suc6
Maar het word vast prachtig!!!
@santos…dus de eisprong is geweest…veel plezier met klussen :mrgreen:
Is ook wel nodig hoor, vooral de keuken, daar zit nog zo’n oud blok in. Volgens mij dateert ie nog uit de jaren 80 :?
Krijg zelfs 1 exta keukenkastje en me keukenblok wordt wel 10 cm langer Kan niet wachten tot het oktober is.
Alleen zal me hubbie dan vermoedelijk zijn verjaardag even moeten uitstellen, ach dan viert ie die maar met mij tegelijkertijd als alles klaar is
Ik zie me eigen al helemaal gaan in de rommel hier en met een dikke buik
Wel 1 voordeel, er komt een vaatwasser aansluiting, heeft hubbie eindelijk geen excuus meer om de vaatwasser niet aan te sluiten :lol: Die staat hier nu al namelijk 1,5 jaar ongebruikt, klaar in me keuken.
Ik heb gelukkig niet zo veel last meer van me hand, alleen de blaren die er zitten zijn vervelend, vooral met me werk. Ik druk er namelijk elke keer op, maar ja dat krijg je als je de correspondentie van klanten behandeld.
geen vaatwasser :shock: …meid, als ik ook maar enigzins merk dat die van mij kuren krijgt…haal ik al een ander!! :mrgreen: …zou echt niet zonder kunnen…vooral met verjaardagen enzo…stonden we dan s’avonds/s’nachts met z’n tweetjes aftewassen…en nou is het …hup erin…aanzetten en slapen…of klussen iihihihi
meid…je wil straks niets anders meer…dus nog ff wachten tot oktober en dan .YESSSSS :thumbup: :thumbup:
@K1TT3N wrote:
santos_05 http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwangerworden/cyclus_001.htm
Bedankt, hij geeft dezelfde datum aan als mn ticker :mrgreen: Waar ik benieuwd naar was is of voor of na meer kans heeft :wink:
Heerlijk een afwasmachine! Ik zou niet meer zonder willen :mrgreen:
edit: gevonden!
Zes dagen per maand is de vrouw vruchtbaar: de vijf dagen voor de ovulatie en de dag van de ovulatie zelf. Vrijen kan dan leiden tot zwangerschap. Tot nu toe werd aangenomen dat deze dagen vallen tussen dag tien en dag zeventien, gerekend vanaf de eerste dag van de menstruatie. Dat blijkt een misvatting. Bij slechts 30 procent van de vrouwen valt het "vruchtbaarheidsvenster" in deze periode. De meeste vrouwen hebben hun vruchtbare dagen dus eerder of later. De dag van ovulatie kan per cyclus verschillen. Uit onderzoek van het National Institute of Environmental Health Sciences in Durham in North Carolina blijkt dat op elke dag tussen dag 6 en 21 een vrouw een kans heeft van ten minste 10 procent om vruchtbaar te zijn
Zou dat betekenen dat je na de eisprong geen kans meer hebt?
ben net ongi geworden…
, en hoe… :shock: …baal zo enorm…voel me leeg op dit moment…had het zo graag gewild dat het raak zou zijn…nouja…volgene ronde dan maar!!!
hoi hoi,
oh diaantje, jammer zeg! maar op naar de volgende ronden en lekker genieten van het klussen :mrgreen:
wouw kitt3n lekker een nieuwe keuekn, neem je hem kind proof
hier alles wel ok. de verloskundige gebeld en zij maakten zich niet zo’n zorgen om het bloedverlies. het heeft niet doorgezet en ik heb nog niet eerder een mk gehad maar wel 2 voldragen zwangerschappen. ze begreep wel mijn bezorgdheid en ik krijg een echo met 6 weken. dan zou het hartje moeten kloppen, nu is er nog niets te zien zeg maar…
dus we gaan uit van het positieve, ze zei ook dat ik vertrouwen moezt hebben in mijn lichaam. we zine later en ondertussen ga ik er maar vanuit dat alles goed zit!
@maantje wrote:
hoi hoi,
oh diaantje, jammer zeg! maar op naar de volgende ronden en lekker genieten van het klussen :mrgreen:
wouw kitt3n lekker een nieuwe keuekn, neem je hem kind proof
hier alles wel ok. de verloskundige gebeld en zij maakten zich niet zo’n zorgen om het bloedverlies. het heeft niet doorgezet en ik heb nog niet eerder een mk gehad maar wel 2 voldragen zwangerschappen. ze begreep wel mijn bezorgdheid en ik krijg een echo met 6 weken. dan zou het hartje moeten kloppen, nu is er nog niets te zien zeg maar…
dus we gaan uit van het positieve, ze zei ook dat ik vertrouwen moezt hebben in mijn lichaam. we zine later en ondertussen ga ik er maar vanuit dat alles goed zit!
Ja tuurlijk gaat het goed meis!! :thumbup: …maar zorgen maaken hoort er een beetje bij toch, het is iets moois, kwetsbaars…maar je lichaam doet er alles aan om dat tebeschermen, vertrouw er maar op !!
Ah, jammer Diana… wat kan je lichaam je dan voor de gek houden
@Maantje, proberen niet teveel zorgen te maken en vertrouwen op de deskundigen… hoe lang moet je nog wachten op de echo?
De rest, klus ze!!
ja ach…ben niet de eerste waar het lichaam andere plannen had dan wat ik eigenlijk voor ogen had…tja…en heb mezelf gewoon voor de gek gehouden…gekke is…gisteren leek ik nog wel 3 maanden zwanger…belachelijk die buik…vandaag…helemaal weg nadat ik die bloeding kreeg…vond mezelf altijd errug nuchter…nou…niet dus!
Maargoed…wat niet is…is niet…we gaan lekker weer aan de klus (hubbie weer helemaal happy :mrgreen: )…en hopen maar dat we volgende keer wel een eitje kunnen tikken :thumbup:
@ maantje…als je de echo hebt gehad…laat je dan m dan ff zien…ben reuze benieuwd naar jouw kleine wonder!! :inlove:
hhhmmm… Maantje, daar had ik nog niet zo over nagedacht om eerlijk te zijn, weet ook niet of ze dat doen eigenlijk…
Ik kan natuurlijk altijd zelf van die klemmen kopen om op de kastdeurtjes te plaatsen, al moet ik er dan wel veel aanschaffen.
@diaantje17, jammer meid, zeg tegen je hubbie, dat ie de volgende keer beter moet mikken Ik zal voor je duimen dat je lichaam je de volgende keer niet zal bedriegen.
@maantje, meid heb een beetje vertrouwen in je lichaam, deze zal de kleine echt wel goed beschermen. Ik hoop dat er uit je echo zal blijken dat er inderdaad niks mis. Wel foto laten zien he, ben namelijk erg benieuwd :lol:
Geloof dat mijn lichaam ook weer bezig is. Heb een beetje last van me buik en ik heb het idee dat ik me eisprong heb ofzo, dus dat wordt flink klussen de komende paar dagen Vind hubbie gelukkig niet zo heel erg.
Voor de rest allemaal flink aan het klussen slaan, zodat we volgende maand allemaal de melding kunnen maken Zijn we dadelijk de enige groep hierro bij wie het in zo’n korte periode raak is :dance:
-xxx-jes Mascha
Hier is ook de klus-periode weer aangebroken, ben alleen nu al zo moe. Heb ook al een paar nachten vorige week veel wakker gelegen. Ik was wel moe, maar viel maar niet in slaap. Ik ben gelukkig nu een aantal dagen vrij, dus kan ik weer wat bijslapen.
Nu tijd om wat eten te gaan klaarmaken van m’n mannetje, die zal zo ook wel weer honger als hij thuiskomt van z’n werk (ik trouwens ook).
Wanneer krijgen de zwangeren onder ons hun eerste echo???
XX Debby