STOPPERS MET DE PIL VAN MEI 2007

Dan ga je eerder klussen! Of om 8 uur naar bed, 's morgens, tussen de middag (creatief klussen) :mrgreen: Hoop dat je wel een beetje bij kan slapen, want ik heb het nu ook wel een beetje… waar je normaal zou zeggen ‘nu even niet’, ga je nu toch wat later slapen!

hubbie kan niet wachten tot we weer kunnen …en ik eigenlijk ook… :mrgreen:

Maar snap echt niets meer van mijn lichaam hoor…heb nog steeds alle symptomen en nu ook nog melkachtig vocht uit mijn borst :shock: …maarja…rood is rood he…dus maar weer gauw aan de klus :dance:

Of toch even testen, want sommigen zijn wel ongesteld en toch zwanger :mrgreen:

hmmmmmmmm…zou het?..durf niet meer tehopen hoor…gisterenmiddag liep het met bakken eruit, gisterenavond weer niets…vanmorgen weer wel…pffffff word er niet goed van!!

we zien wel…maar hoe is het met jou?..word ook spannend he…hoe voel je je ? :mrgreen:

De eisprong gevoeld, maar daarna helemaal niets meer… niets anders dus gewoon afwachten…

Had hetzelfde afgelopen maand, ook zo vreemd ongi, dus toch nog maar even getest, maar helaas :?

Hier volgens mij ook net de eisprong gehad, of deze komt eraan, dus wij zijn flink aan het klussen :oops:

Vanaf morgen lekker vrij dus alle tijd :slight_smile:

haha, hubbie ook vrij :mrgreen:

Wij hebben ook lekker veel geklust, dus hopen dat er toch eentje kon duiken :wink: Vind mijn ticker ook erg makkelijk trouwens, op het meest groene blokje had ik ook de steken, dus ondanks dat toch maar geklust :roll:

Vroeg met trouwens af, als jullie testen, doen jullie dat met hubbie erbij, of kijk je eerst zelf?

ik test eigenlijk altijd alleen, hubbie is al om 5:00 eruit…is mij toch echt nog tevroeg om tetesten hihihihi…vind ie niet erg hoor…kunnen altijd daarna nog een testje samen doen of het ook echt zo is …

spannend meiden…hoop zo dat het goed gaat deze keer voor jullie!! :thumbup:

klusserderklus !!!

santos_05 Hubbie ook lekker vrij inderdaad, dus er kan flink geklust worden.

Dit zal zo enzo gebeuren, daar wij morgen een jaar getrouwd zijn :clap: en dat moet worden gevierd natuurlijk :lol:

alvast gefeliciteerd meis !!! veel plezier met klussen!! :thumbup:

Wij zijn op 10 juli 11 jaar getrouwd…rond die tijd de eisprong…word vast gezellie :wink: :mrgreen: :thumbup:

GEFELICITEERD!!!

Wij zijn volgende week 4 maand getrouwd :mrgreen: We zoeken wel een reden voor een feestje :wink: Wat een verschil he, maar wij komen ook vanzelf op 11 jaar :smiley:

Nou das ook het leuke, hubbie en ik kennen elkaar vandaag 11 jaar, morgen 1 jaar getrouwd, maar we waren op onze trouwdag al wel 10 jaar samen.

Ook ik heb rond deze periode me eisprong :lol:

santos_05 ik weet wel een leuke reden om een feessie te geven hoor :wink:

haha, maar dan mag je er niet meer op drinken :mrgreen:

hhhmmm…

Daar zit wat in inderdaad…

Ach je kan altijd toosten met een glas kinderchampagne :lol:

Daar ben ik weer! We zijn gisterenavond al teruggekomen, schoonfamilie wilde persé naar huis en toen kreeg hubbie ook de kriebels. De vakantie was… tja wat zal ik zeggen, apart. Het weer zat niet mee, de humeuren waren net zo slecht als het weer. Mijn zwager wilde zoals verwacht uitmaken hoe alles moest lopen en daar ben ik dus lekker tegenin gegaan. Mijn schoonmoeder vond dat ik dat niet moest doen om geen gezeik te hebben, nou daar doe ik dus niet aan mee. Hij wilde alleen maar verse groenten eten als we die aten, want uit een potje of de diepvries spinazie eten dat kan echt niet, pastasaus maak je met gemengd gehakt en niet met rundergehakt en anders moet hij het niet, melk en yoghurt of vla mag alleen maar van een merk zijn, brood alleen van de verse bakker :roll: Hij had verwacht dat Jim uit zou slapen en niet al om 7 uur wakker zou zijn, zij sliepen beneden omdat mijn neefje daar sliep. Het nadeel was dat hun slaapkamer in de woonkamer was, met als gevolg dat hij eerst wakker werd van Jim omdat die begon te piepen (recht boven hun) en vervolgens kon ik toch steeds de uitknop niet vinden (Jim heeft in de vakantie het gillen ontdekt :lol: ) en ergerde hij zich rot aan ons (als ik dan beneden de fles aan het geven was hoorde ik hem in de slaapkamer k*nkerzooi roepen). Schoonmoeder en ik zaten tot een uur of 10 te fluisteren omdat de kerels nog in bed lagen (ja ook de mijne). Na een week wilde zwager naar huis omdat hij moe was en er niks aan vond, hij had namelijk een doevakantieverwacht :wall: . Hij was boos op mij omdat ik volgens hem de regels wilde bepalen. Als hij bedacht dat hij weg wou moesten de kinderen maar uit bed getrokken worden, daar doe ik dus niet aan mee, schoonzus stond na 1 knip van zijn vingers al bepakt en bezakt klaar en eten, ach dat kan ook wel een uurtje later :roll: . Hij heeft mij en ook Jim dagenlang genegeerd en ik hem dus ook :twisted: hij heeft dagen op de bank liggen mokken dat hij naar huis zou gaan, tas al ingepakt maar mooi niet vertrekken. Uiteindelijk zijn wij beneden gaan slapen, als hij dan tv aan het kijken was 's avonds laat (en ik om een uur of half 1 naar bed ging) ging hij hard zitten praten en de tv stond ook hard en als er dan iets van gezegd werd zei hij dat hij ook van ons wakker lag 's morgens vroeg. Toen heb ik dus gezegd dat ik niet meer zachtjes ging doen, pech gehad dan. Ik heb tegen schoonzus gezegd dat ik de manier waarop hij zich gedroeg erg vervelend vond, als hij nou zou zeggen wat hem dwarszat kon ik me nog verdedigen, hij heeft alleen lopen klagen tegen de anderen over mij. En dat terwijl hij degene was die persé met zijn allen in 1 huisje wilde. Ook zielig voor mijn schoonzusje omdat hij met al dat gedoe ook hun relatie op het speld dreigde te zetten, zij wilde niet mee naar huis gaan met hem.

En wat hebben we nu geleerd? Dat Suus altijd gelijk heeft :mrgreen: en dat we nooit maar dan ook nooit en echt nooit meer met die mensen in 1 huisje gaan zitten. Hubbie is er ook helemaal klaar mee, het was ook te merken dat mijn schoonouders veel meer met mijn neefje en schoonzusje bezig zijn dan met hubbie of Jim. Gisteren moest neefje in de kinderstoel schoonzus, zwager en schoonmoeder moesten hem er in zetten en Jim zat als een gek te janken en die laten ze dan gewoon zitten, dat steekt hubbie heel erg.

Jim is een paar dagen niet lekker geweest, we dachten dat hij de waterpokken had, maar hebben nu onze twijfels, kreeg ineens vlekjes en het werden er meer, toen werden het bultjes, maar er zijn geen blaasjes op gekomen, dus eigenlijk weet ik nog steeds niet wat het nou is. Ze zitten er nog steeds…

Hoe is het hier verder gegaan? Zijn er nog dingen gebeurt die ik echt moet weten? Ik ga nog wel even vluchtig teruglezen, maar ik wil natuurlijk niks gemist hebben!

oh meid, wat een vakantie :shock: …ja dat is onze gouden regel…ALLEMAAL EEN EIGEN HUISJE !!!

Zijn vorig jaar met mijn schoonfamilie op vakantie geweest…allemaal ons eigen huisje…wel naast elkaar, maar mocht je even “me-time” willen was dat geen probleem…is ons erg goed bevallen… vooral de kids vonden het de leukste vakantie ooit…( begin je toch te twijfelen he aan onze vakantie met z’n viertjes hihihi)…maar het moet gezegt worden…het was fantastisch…we aten samen (tafels en stoelen bij elkaar geraapt), en overdag keken we ff wat er tedoen was, maar wie wat anders wilde ging gewoon lekker zijn eigen gang…we zouden elkaar s’avonds wel weer tegen komen…

Deze keer gaan we niet op vakantie, zijn net verhuisd naar een koop woning…inrichting heeft klauwen geld gekost…dus lekker ff rustig aan doen…ja wat dagjes weg…we zien wel…

In het kader van “home sweet home”…

WELKOM THUISSSSSSSSS meid :wink:

Jeetje hé, da’s een heel verhaal! Wel balen voor jullie dat het zo’n rottige vakantie is geweest, ik kan me je frustratie helemaal voorstellen! Ik zou me ook niet kunnen inhouden hoor… je mag toch verwachten van volwassenen dat ze kunnen overleggen enzo… Maar zo te horen is dat dus nog steeds niet van iedereen te zeggen!

Ben ik trouwens de enige ofzo die nog niet getrouwd is?? Ik lees al allerlei leuke verhalen over aanstaande trouwdagen enzo, maar het enige wat ik nog elk jaar vier, is weer een jaartje samen erbij als stel. Dat was afgelopen oudjaar ook al weer 10 jaar hoor, maar trouwen is er nog niet van gekomen.

Maar Kitt3n, alvast GEFELICITEERD MEID! Ik zal morgen een appelsapje op je drinken hoor, (in het kader van de surrogaat-wijn) :wall:

@Debby81 wrote:

Jeetje hé, da’s een heel verhaal! Wel balen voor jullie dat het zo’n rottige vakantie is geweest, ik kan me je frustratie helemaal voorstellen! Ik zou me ook niet kunnen inhouden hoor… je mag toch verwachten van volwassenen dat ze kunnen overleggen enzo… Maar zo te horen is dat dus nog steeds niet van iedereen te zeggen!

Ben ik trouwens de enige ofzo die nog niet getrouwd is?? Ik lees al allerlei leuke verhalen over aanstaande trouwdagen enzo, maar het enige wat ik nog elk jaar vier, is weer een jaartje samen erbij als stel. Dat was afgelopen oudjaar ook al weer 10 jaar hoor, maar trouwen is er nog niet van gekomen.

Maar Kitt3n, alvast GEFELICITEERD MEID! Ik zal morgen een appelsapje op je drinken hoor, (in het kader van de surrogaat-wijn) :wall:

meid, er veranderd niets hoor als je trouwt (wilde eerst niet eens trouwen, maar mijn man was militair, dus was het wel beter geregeld als hem wat zou overkomen zeg maar…)…krijgt alleen een andere achternaam ( als je daar voor kiest dan )…moest eerst heel erg wennen aan mijn naam…zaten bij consultatie bureau en toen ze mvr van der meijde zei…en er niemand opstond …had ik zoiets "ja lekker dan…schiet niet op zo…!!"tot ik er erg in had dat ze mij bedoelde :oops: …verder is er niets veranderd…ben nog net zo in love :inlove: als toen, en discuseren net zoals toen… :wink:

trouwen komt vanzelf wel meis!!!

Iedereen hartelijk bedankt voor de felecitaties, hubbie en ik gaan genieten dit weekend van elkaar.

Voor mij heeft het trouwen ook geen extra iets toegevoegd. We wilden eigenlijk alleen maar getrouwd zijn voordat we aan kinderen begonnen.

We woonde al samen, dus ook dat zou niet veranderen en al met al we hadden gewoon zin in een feessie, en een feessie is het geworden :slight_smile: We hebben er wel voor gekozen om het op een locatie te doen, heb ook een jurk gekocht, ben wezen shoppen voor schoenen sieraden en heb een schoonheidsbehandelingetje genomen en me haar laten doen door een kapper, maar het feessie was gewoon in me eigen achtertuin, gelukkig hadden we vorig jaar beter weer als momenteel.

Jeetje Tante Soesa, als ik zo’n vakantie had gehad, zou ik er nog een vakantie achter aan nodig hebben om er van bij te komen en dit keer lekker alleen met me eigen gezinnetje.

Ik denk dat uiteindelijk bij mij ook de bom gebarsten zou zijn, ik krop alles op tot het moment dat me emmertje vol is en zodra deze begint te overstromen, nou berg je dan maar. Ik ben niet zo’n iemand die alles meteen zegt, lijkt me in veel gevallen wel veel makkelijker.