hoi hoi,
iedereen druk aan de klus hier lees ik… :mrgreen:
hoop dat het raak is deze ronde voor jullie
ik ben kotsmisselijk al 2 dagen lang :sick:
ga ff lekker op de bank hangen…
Vroeg me al af waar de misselijkheid bleef :mrgreen:
@Suzanne, wat een verschrikkelijke vakantie :shock: Mijn familie weet gelukkig dat we het best zo’n weekend overleven als iedereen lekker zn eigen gang kan gaan (en zn eigen uitvluchtmogelijkheid heeft). Jullie familie weten het nu in elk geval ook!
Wij zijn getrouwd omdat ik graag getrouwd wilde zijn voor we aan kinderen begonnen, dus in maart lekker naar Bali geweest! Er is niets veranderd, alleen mn naam en mn ring :mrgreen:
Ik denk dat ik een blaasontsteking heb… nog nooit gehad maar aan het eind van het plassen doet het echt pijn :? Niet zo dat ik constant naar de WC moet, want daar zie ik haast tegenop… even kijken of het aanhoud en anders toch maar even naar de HA.
@enidan23 wrote:
hoi hoi,
iedereen druk aan de klus hier lees ik… :mrgreen:
hoop dat het raak is deze ronde voor jullie
ik ben kotsmisselijk al 2 dagen lang :sick:
ga ff lekker op de bank hangen…
och meis toch…ja dat is ff een kleine kant tekening he aan alle plezier van het zwanger zijn :thumbdown:
Hoop voor je dat de misselijkheid gauw afgelopen is en je lekker ontspannend kan gaan genieten van je kleine wonder in wording !! :inlove:
ik hoop ook dat het snel overgaat want dit is echt te irritant…
maar het lijkt voorlopig alleen maar erger te worden :sick: :sick: :sick:
ff doorbijten maar… :mrgreen:
Hey Enidan gefeliciteerd met je zwangerschap. Heb je http://www.kindjeopkomst.nl/html/zwanger/kwaaltjes_01.htm#misselijk hier al gelezen voor wat tips?
He meiden …wat een k*t weer he…wel lekker klus weer :mrgreen:
Hier alles oke?Hebben we nog testers in ons midden?word onderhand tijd voor goed nieuws vinden jullie niet?
Hier gaat ie lekker…z’n gangetje…, voel me niet lekker.(griepje…verkouden), maar heb straks theorie examen voor rijbewijs B…MOET HET HALEN !!!, dus duimen jullie ook ff een beetje daarvoor ?? :thumbup: :thumbup:
zo meiden ik kan eindelijk aan ronde 2 beginnen voor een brusje voor kaja, ben eindelijk ongi geworden!
heb gewoon 1 hele cyclus over geslagen…
maar goed dat wilde ik even snel melden, ga nu brood eten met kaja kom straks nog even langs!
liefs Len
Hoe is je theorie gegaan Diana? Hier ook SH*Tweer!
Hier weinig klussen, loop sinds afgelopen weekend met een blaasontsteking, vandaag medicijnen gekregen… eindelijk :dance: (heb dr zo verschrikkelijk last van)
Gelukkig na de ‘groene zone’ en niet schadelijk voor evt. zwangerschap, dus we duimen voor een positieve test volgende week! Als ik moet testen, dan zijn er volgens mij ook 3 anderen :doh:
@Len, succes met klussen!!
jaaaaaaaaaaa ik ben geslaagd … ben zo blij :dance:
wat wel weer minder is …is dat ik WEER ongi ben geworden(althans…fikse bloeding)…was er net 2 dagen vanaf…maar nu weer flink bloedverlies …baal er wel van…want hoe zou dat zitten met de eisprong…
santos…schiet al op he meis…hoop zo voor je dat het raak is
@smartygirl wrote:
zo meiden ik kan eindelijk aan ronde 2 beginnen voor een brusje voor kaja, ben eindelijk ongi geworden!
heb gewoon 1 hele cyclus over geslagen…
maar goed dat wilde ik even snel melden, ga nu brood eten met kaja kom straks nog even langs!
liefs Len
jammer meis van die ongi…nouja…je weet nou wel hoe of wat…op naar de volgende ronde…veel klus plezier :mrgreen:
GEFELICITEERD!!! Op naar het echte examen!
Wen er nu bijna aan om 's avonds thuis te zijn :mrgreen:
Gefeliciteerd Diaantje!!! Nu op naar het echt examen hè!
Hier verder weinig nieuws te melden, ben veel aan het werk. Ik ben volgende week woensdag weer aan de beurt met m’n NOD dus nog even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Ik voel me in ieder geval niet anders dan anders.
Santos, ik hoop dat het nu snel over is met je blaasontsteking, wel irri dat je dat nu ook weer moet krijgen.
@Debby81 wrote:
Gefeliciteerd Diaantje!!! Nu op naar het echt examen hè!
Hier verder weinig nieuws te melden, ben veel aan het werk. Ik ben volgende week woensdag weer aan de beurt met m’n NOD dus nog even afwachten wat er allemaal gaat gebeuren. Ik voel me in ieder geval niet anders dan anders.
Santos, ik hoop dat het nu snel over is met je blaasontsteking, wel irri dat je dat nu ook weer moet krijgen.
Thanx meiden voor de leuke reacties…:mrgreen:
spannend hoor…nog 6 dagen tegaan voor debby, 4 voor santos… !!..duimen draaien overuren hier…
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
hoop wel dat je gauw van je blaas ontsteking af bent…weet wat het is…was geen pretje!!
Gaat al beter zegt ze vanaf de bank :mrgreen: Gister dacht ik ook dat het beter ging en na 3 dagen op de bank zitten werken moest ik medicijnen ophalen, dus direct maar even doorgereden naar mn paard… even longeren… dat werd heeeeeel even, want viel me toch knap tegen om te staan :mrgreen: Maar heb geen buikpijn meer als ik zit, dat is al heel wat !
Idd nog 4 daagjes… Debby jij ook succes! Maandag weten wij het
hallo meiden ik zit sinds kort op dit forum en dacht laat ik ook eens meekletsen… ik ben 8 juni gestopt met de pil en had dinsdag ongesteld moeten worden en dat is niet gebeurd nu zit ik stiekum te hopen dat ik zwanger ben maar ik denk dat ik te vroeg juich?! of zou het wel nu al kunnen???
Welkom!
Tuurlijk kan het al :mrgreen: Heb je al getest!
nee heb nog niet getest… denk dat ik maar even wacht tot het weekend, heb zo’n idee dat het allemaal gewoon ontregeld is… het liefst had ik gelijk getest en ik hoop zo dat het gelijk raak is!!
@joycie wrote:
hallo meiden ik zit sinds kort op dit forum en dacht laat ik ook eens meekletsen… ik ben 8 juni gestopt met de pil en had dinsdag ongesteld moeten worden en dat is niet gebeurd nu zit ik stiekum te hopen dat ik zwanger ben maar ik denk dat ik te vroeg juich?! of zou het wel nu al kunnen???
tja…kan natuurlijk altijd…maar dat weet je pas met een test…
Heb je al symptomen?..niet dat dat alles zegt…ik had ook alle symptomen (misselijk, krampen, opgezette en rommelende buik,zere borsten name it…i got it hahah)…maar uiteindelijk toch nog ongi…w.s door het ontpillen hield mijn lichaam me voor de gek…maarrrrrrrrrrrr…er zijn zeker gevallen bekend van meiden die bij hun eerste ronde al zwanger waren
Hoop voor je dat het gelijk raak is deze ronde…laat je het even weten als je getest hebt? :thumbup:
heb nog nergens last van en ik hou jullie zeker op de hoogte!
liefs
Zal het lijstje even opzoeken, dan kunnen we je toevoegen als je gezellig hier mee blijft kletsen!
Als je het liefst gelijk getest had vind ik het knap dat je nog wacht! Ik had allang een test gedaan :mrgreen:
Misschien kunnen we een nieuw topic openen, zodat we het lijstje in de openingspost hebben?
Mama25 - ?? -25 jaar - 2e- ??
Woman - ?? - ?? jaar - 2e
Maantje - ?? - 28 jaar - 3e - 24 feb
Femke - Femke? - 32 jaar - 2e
Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e
Debby81 - Debby - 25 jaar - 1e
Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e
Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e
Tante Soesa - Suzanne - 31jaar - 2e
DarkAngel - Monique - 25 jaar - 2e
Ester30 - Ester - 30 jaar -??e
K1TT3N - Marcha - 26 jaar - 1e
enidan - Nadine - 25 jaar - 1e - 26 feb
Diaantje17- Diana - 33 jaar - 3e
Joycie - 1e
Ik heb op dit moment overal last van, maar weinig te maken met een zwangerschap… eerst vanaf afgelopen weekend blaasontsteking en nu gigantisch last van mn rug, zo erg dat ik vanacht nog geen twee uurtjes geslapen heb :?