leuk lijstje …zie ik nou dat ik de oudste ben??? :? …
Heb geen idee hoe je een topic opent…en het bijwerken van die lijstjes…
Meis wat een gek*t he blaasontsteking…net wat je nodig hebt …hoop echt dat je gauw opknapt hoor !!!
enne …meiden…wat is het toch rustig hier!!, allemaal druk aan de klus ?? :mrgreen:
Maar voor jou is het de 3e
Haha, ja voelde me gister een stuk beter, dus direct nog even gebruik van gemaakt!
Helaas vond mn rug dat minder, dus bijna de hele nacht wakker geweest van de rugpijn. Gelukkig is dat vrij goed onder controle te houden met beweging en paracetamol.
Zal een lijstje maken en een nieuw topic openen!
@santos_05 wrote:
Maar voor jou is het de 3e
Haha, ja voelde me gister een stuk beter, dus direct nog even gebruik van gemaakt!
Helaas vond mn rug dat minder, dus bijna de hele nacht wakker geweest van de rugpijn. Gelukkig is dat vrij goed onder controle te houden met beweging en paracetamol.
Zal een lijstje maken en een nieuw topic openen!
Ja meid, ik weet wat het is…rugpijn…ik heb reuma dus is een vast onderdeel van mijn leven hahahah…maar bewegen is goed!!!..kijk uit dat je je andere spieren niet overbelast door dat je op een andere manier gaat zitten/ lopen/liggen om de pijn teverlichten…
Op dit moment is mijn ontstekingsfase rustig…wat zeg ik…eigenlijk is het al een paar maanden rustig…dus vandaar de keuze voor een derde…ben al een tijdjde gestopt met de medicijnen, en tot nu toe geen terugval gehad…
meid, als het té lang gaat duren …ff naar de HA, fysio…want als je met rugpijn een zwangerschap in gaat…NIET GRAPPIG !!!..daarin tegen kan het ook een symptoom zijn , en is het straks lekker weg als je een paar maandjes bent…I HOPE SO !!
he …is het de bedoeling dat we verder kletsen in deel 2?..of was dat alleen voor het lijstje…toppie gdaan meid!!!
We kletsen gezellig verder in Deel 2 :mrgreen: