STOPPERS MET DE PIL VAN MEI 2007

Buikpijn was alleen gister, dus heel vreemd… klein buikgriepje :lol:

Ik zie dat we nu al met z’n 3en zijn die even ver zijn in de cyclus-teller. Wel erg toevallig dames! :roll:

zo weer terug van mijn werk, even een kort ego berichtje want er wacht hier een berg was op me en kaja ligt nu even te slapen, dus dan kan ik dat mooi doen!

kaja is de laatste paar dagen erg huilerig kan niet zoveel hebben en al helemaal als ik ga (eenkennig…) vannach was hij om 00.30 wakker, 4.30 en uiteindelijk om 6.45… hij gaat steeds op zijn buik in bed liggen, maar krijgt zich met slaapzak enal niet meer terug gedraaid… hoop dat hij het snel afleert want ben dat niet meer gewend er 's nachts uit te moeten…

maar goed ik om vanavond of morgen nog wel op iedereen reageren, vanmiddag is mijn middagje samen met kaja!

liefs Len

@Debby, kunnen we samen afwachten :dance:

Balen dat Kaya niet doorslaapt… kan je de slaapzak niet vastmaken? Dan kan ze zich niet meer omdraaien :wink:

@santos_05 wrote:

Balen dat Kaya niet doorslaapt… kan je de slaapzak niet vastmaken? Dan kan ze zich niet meer omdraaien :wink:

helaas helpt zijn slaapzak vastmaken ook niet, hij weet zich zo te wurmen dat hij als nog om kan draaien! Kaja slaapt normaal prima, dus voor ons is dit wel even wennen weer…

nou was van plan om lekker naar buiten te gaan met kaja, maar het regent hier… en vrees dat het zo ook gaat onweren…

liefs Len

Debby en Santos ikke doe ook met jullie mee hoor! Hier blijft dat gevoel in mijn buik eigenlijk aanhouden, en ik herken het eerlijk gezegd allemaal van mijn zwangerschap van Jim… Ik wil mezelf niet gek maken, maar het voelt gewoon echt zo. Een soort van bandenpijn (alsof je spierpijn onder in je buik hebt beetje trekkerig) en ongi-achtige krampen, maar dat zou volgens mij echt al veel te vroeg zijn als ik het nu voel. Ging er dus vanuit dat ik gewoon last van mijn darmen had, maar die werken weer goed en zijn dus niet overvol… Nou ja we zullen het wel zien volgende week. Zou mij echt verbazen als het zo vlug zou gaan (maar stiekem zal ik natuurlijk vast wel teleurgesteld zijn als het niet zo is).

Len Jim heeft dat ook een tijdje gehad, dat heeft even een paar weekjes geduurd en toen kon hij zelf terugdraaien. Ik weet niet of je ook nog een dekentje gebruikt, maar toevallig werd het toen warm en liet ik dat weg en toen ging het wat makkelijker. En gewoon eens in de box leggen in zijn slaapzak om te laten spelen, kan ie een beetje oefenen!

Denk dat het inderdaad een soort van buikgriepje was. Het is hier namelijk ook over en het heerst, heb al 2 collega’s gehad die daar door hebben thuis gezeten.

Alleen momenteel een soort van misselijk gevoel al 2 dagen net onder me middenrif.

Ach misschien beeld ik me die dingen allemaal maar in, omdat ik zo graag zou willen dat ik zwanger ben. :oops: :pray:

Gezellig Suzanne, we duimen met je mee! Ik ga er vanuit dat het eerst nog even duurt… het is heel dubbel, want we gaan er wel voor, maar dan moet ik stoppen met paardrijden en net weer concours gehad waar hij super loopt, dus dan twijfel ik weer :silenced:

@Lenneke, hopen dat Kaja snel weer stil blijft liggen, anders ben je over een paar weken echt aan vakantie toe :mrgreen:

Santos ik heb een vriendin die tot 7 maanden gereden heeft hoor en volgens mij als je rustig aan doet kan dat geen kwaad. Misschien geen concoursen meer, maar gewoon lekker een rustig ritje is misschien wel ontspannend dan… (lijkt me heerlijk om weer eens een keertje door de bossen te gaan rijden…)

Je hoort er hele verschillende verhalen over, de een kan met 2 maand niet meer rijden en de ander rijdt idd door tot 7mnd. Het is alleen dat het niet mijn eigen paard is en zodra er een kleine komt, ik het niet meer kan combineren. Op dit moment rij ik gemiddeld 3 avonden en minimaal 1 keer in het weekend. Daarnaast werk ik 40 uur. Het is niet mijn eigen paard, dus dat zal ik op moeten geven :wink:

Da’s wel jammer Santos. Mijn vriendin heeft een eigen paard, maar dat is ook niet alles, want die heeft toch ook zijn beweging nodig. Daar gebeurt geloof ik niet zo veel mee nu…

Kan me die situatie ook heel goed voorstellen, daarom heb ik nu geen eigen paard :wink: Eerst maar eens kijken hoe het met klussen gaat en dan zien we over een paar jaar wel weer verder :mrgreen:

Weekend is over dames… nog wat te vertellen?

Hier niks te melden hoor… beetje saai in en om het huisweekend achter de rug dussss… Mijn buik doet nog steeds raar dus ik weet echt niet wat ik kan verwachten komende week. We zien het wel, heb al een testje klaar liggen dus volgende week dinsdag kan ik testen (of ietsje eerder als het niet uihoud :mrgreen: )

haha, had nog een test liggen zag ik laatst. Toen ik foliumzuur ging halen heb ik ook direct een test meegekregen, dus heb er nog 2 :wink: Als ik het niet vertrouwde, dan deed ik ook een test, vandaar! Eerst nog maar eens een weekje afwachten :mrgreen:

Ben gister met mn moeder en zus naar het theater geweest, naar Waterwall… niet echt een aanrader, maar wel gezellig er tussenuit :mrgreen:

Hier ook een erg rustig weekendje achter de rug, vooral ff geen afspraken gemaakt en lekker niks gedaan thuis, heerlijk.

Ik heb ook al een aantal dagen (vanaf vrijdag) een raar gevoel in m’n buik, kan het niet plaatsen wat het nou precies is, maar hij is in ieder geval overgevoelig en m’n vriend mag 'm absoluut niet aanraken. Ik slaap ook nog steeds veel meer dan dat ik van mezelf gewend ben. :zzz:

't Kan nu toch haast niet meer de jetlag zijn, maar de hele ochtend verslaap ik in m’n bed terwijl ik eerder altijd uiterlijk 10.00 opstond op een vrije ochtend (en dan was ik al laat) :shock:

Nou ja, ik vertrouw m’n lichaam gewoon voor geen meter op het moment maar ik geloof dat ik gruwelijk voor de gek wordt gehouden. Maar ja volgende week zou ik volgens het boekje m’n NOD moeten hebben dus ik wacht “rustig” af tot eind van die week, dan pas ga ik testen.

Zo, dat ook weer ff van me af geschreven. Dan ga ik nu mijn 3e vrije dag maar gebruiken om hier in huis wat te rommelen, want het weekend is daar natuurlijk weinig van gekomen! 8)

geniet van je vrije dagen meid!

hier het weekend gewerkt en vandaag een slaapdienst, dan woensdag een late en vrijdag een late en dan ben ik een paar dagen vrij.

het wordt nu voor een boel al spannend he met al die NOD’s op komst en de lichamen die allemaal raar doen!

ik ga er niet vanuit dat het bij ons deze ronde raak is geweest, gezien de vele late diensten en de slaapdiensten, werd het bed hie thuis veel gebruikt om te slapen dan voor andere activiteiten…

met kaja gaat het gelukkig weer beter, dit heetft de afgelopen 2 nachten weer normaal geslapen, dus hoop voor mijn vriend dat hij vannacht ook weer goed slaapt!

ik heb hier nog een testje liggen van toen ik zwanger was van kaja, die test was toen meteen positief en er zaten er 2 in, moet alleen kijken of deze nog houdbaar is…

nou ik ga weer, kaja slaapt nog en om 15.00 ga ik kaja weer wegbrengen en werken!

liefs Len

Wat me net toch gebeurde… wij wonen aan een sloot en net dus bovenverdieping gesopt toen belde mijn schoonmoeder (de reden dat ze ons vorige week vergeten waren was omdat schoonzus op dinsdag bij vriendje wegwilde hoop drama, maar vrijdag waren ze weer gezellig samen winkelen, dus ik zie het nog steeds als smoes dat heb ik ook een beetje laten doorschemeren, maar zoals gezegd dat zeg ik ze liever in het gezicht). Iig ik kom beneden en de hondjes zaten in de tuin dan ga ik altijd effe checken hoe het is (de kleine, Mickey, is dus wel eens via de tuin van de buren ontsnapt) en ik ben dus Mickey kwijt, Dandy lag lekker naast de deur te slapen. Ikke roepen en zoeken onder het zeil van de tuinset gekeken achterin de tuin, niks. Dus nog even goed bij de waterkant gekeken en daar lag hij met zijn pootjes op een plank van de betimmering aan de waterkant de dobberen :oops: ben me rotgeschrokken! In totaal was ik een uur boven en ik heb hem niet horen blaffen of piepen of wat dan ook… voel me best een beetje schuldig nu. En dan te bedenken dat ik daarvoor heel chaggie tegen hem was geweest toen hij een uitgegraven plantje lag op te kauwen, ik had hem beloofd zijn nek om te draaien als ie dat nog een keertje deed. Ik denk dat ie maar weg wilde lopen, is dus mislukt :mrgreen:

Suus, wees maar blij dat je hem nog gevonden hebt. Alles is verder wel in orde met hem ?

Ik zou niet weten wat ik moest beginnen zonder mijn 2 katertjes.

Ben er begin vorig jaar 1 kwijt geraakt, omdat hij de dreef was overgestoken, deze heb ik later kunnen identificeren bij de dierenarts, hij was aangereden op de dreef. :cry:

De 2 schatjes die ik dan ook nu heb rondlopen, mogen van mij echt niet naar buiten, wij zijn veel te bang dat er iets gebeurd met ze. Gelukkig hebben we ze vanaf kitten zijnde binnen gehouden, echt naar buiten willen ze hierom ook niet. :smiley:

Dit weekend was best druk, had zaterdag de verjaardag van me opa. Anderhalf uur in de auto gezeten voor even 2 a 3 uurtjes op visite zijn, maar goed hij werd 80 :clap: moet ik nog maar zien te redden. Vond het ook meteen een mooie gelegenheid om me ooms, tantes, neefjes en nichtjes, met aanhang weer eens te zien.

Zondag lekker een rustig dagje thuis geweest en achter de computer gehangen.

Van mijn lichaam durf ik niet meer op aan. Ben s’avonds elke keer misselijk en niet omdat ik honger heb, want dat voelt heel anders, maar goed ik heb nog een aantal dagen te gaan dus ik zie wel, ik hou het wel vol tot dat moment.

Kom op meiden waar zit iedereen? Rustig hoor hier! Ik heb me verrekend in mijn NOD volgens mij. Ik denk dat ie morgen al is i.p.v. maandag. Hier nog steeds een gek gevoel en ongi-achtig gevoel… Gisteren vroeg iemand op het hondenveld of ik zwanger was (hoezo timing?) omdat ze vond dat ik wat dikker leek. Heb gezegd dat ik veel gegeten had die dag :mrgreen: dat was toevallig ook echt zo. Ik kijk morgen en vrijdag even aan en anders ga ik vrijdagavond of zaterdagochtend misschien wel even testen. Zondag gaan we naar mijn pa alvast voor vaderdag, zou wel een leuk kadootje zijn als het zo is. Met Jim testte ik 2 dagen voor Kerst positief dus ik had doorzichtige kerstballen met roze en blauwe meisjes voor de opa’s en oma’s ingepakt.

@Tante Soesa :Ik begon het me inderdaad ook al af te vragen waar iedereen was. Denk het mooie weer.

Heb er zelf vanmiddag ook van genoten, was lekker vrij van me werk en ben dan ook op de fiets naar me ouders gereden. :smiley: