STOPPERS MET DE PIL VAN MEI 2007

leuke schoonouders zo te horen :wink:

Zou ook niet al te vroeg naar CP gaan, want idd wat moet je voordat je het huisje in mag… Je kan wel onderweg nog eerst ergens naar toe gaan, maar dat kunnen je schoonouders ook in hun eentje :roll:

@maantje, dat is echt niet leuk om te horen voor je hubbie :think: Als je zelf maar bij bent met de kleine, dat is het belangrijkste!

Wat betreft de vakantie. Ik heb al gezegd dat zij dan maar vooruit moeten gaan, maar aan de andere kant wordt er door die 4 al zoveel geregeld onderling (zij zien elkaar dagelijks en maken al allerlei plannen). En dan weet ik zeker dat als de kamertjes niet zo groot zijn en wij later komen we dus gewoon pech hebben (Jim moet namelijk bij ons op de kamer slapen), als jullie begrijpen wat ik bedoel. Ach we zien wel ik weet sowieso zeker dat Ramon daar ook niet wil rondsjouwen met 2 honden en kind. (We gaan dus met schoonouders, schoonzus en vriend hun kindje en hond en ons gezinnetje in 1 huisje… ik wilde dat niet maar ik was de enige. Hubbie leek het ook wel wat en het scheelde natuurlijk een hoop in de kosten, maar ja je zit daar toch maar wel met zijn allen op elkaars lip… wel een 8-persoons huisje met 2 badkamers en 2 verdiepingen trouwens).

Jim is ook weer eens verkouden voor de verandering, het was net een weekje rustig tot voor een week terug was het constant een loopneus maar sinds gisteren is hij weer begonnen met hoesten. Nou ja, donderdag moeten we voor controle naar de KNO dus we zien dan wel weer.

tja suzanne schoonouders zijn niet altijd de meest makkelijke mensen he?! ik hoop toch dat het ondanks alles heel leuk wordt en kan me heel goed voorstellen dat je niet zo ver van te voren met je kleine mannetje daar al wilt rondsjouwen! strekte bij de kno-arts!

hier alles prima, net even snel al door het huis gegaan, want moet nog 10 dagen achter elkaar werken… pff wel een beetje veel maar goed! vandaag om 16.00 beginnen en morgen om 9.30 klaar!

ga zo weer lekker van mijn ventje genieten! die is nu lekker aan het buikschuiven, hij was het kruipen moe want dat gaat nog niet zo snel…

nou ik kom misschien later nog wel even spieken!

liefs Len

Succes bij de KNO arts Suzanne! Hopen dat het meevalt met Jim, anders kan je misschien niet eens naar CP :doh:

@Lenneke, 10 dagen achter elkaar… mag dat wel? Beetje gek hoor… Heb je trouwens slaapdiensten als je tot 9.30 werkt? Want 16-9.30 is wel een hele lange dag (nacht) :?

Succes met het buikschuiven in de gaten houden, want zelfs dan gaan ze de hele kamer door!

@santos_05 wrote:

@Lenneke, 10 dagen achter elkaar… mag dat wel? Beetje gek hoor… Heb je trouwens slaapdiensten als je tot 9.30 werkt? Want 16-9.30 is wel een hele lange dag (nacht) :?

van 16.00 tot 9.30 is inderdaad een slaadienst! tja ik moet 10 dagen werken, waarvan 3 dagen inwerken, dat is vandaag morgen en overmorgen( heb 10 maanden stage gelopen op de groep en de laatste maanden ingevallen maar ok...) ach ja voor de financien is het wel weer gezellig! maar goed leuk is anders... maar ben later in de maand wel een hele week vrij en tussendoor nog een keer 4 dagen!

liefs Len

@Suzanne heel veel succes bij de KNO arts.

Hier weinig te melden helaas, maar komt goed.

Hier ook weinig te melden, als je niet al kinderen hebt dan is er nog niet zoveel te zeggen.

Het staat ook zo vreemd om te melden ā€˜we hebben weer geklust, goede opbrengst, resultaat afwachten’ :mrgreen:

'we hebben weer geklust, goede opbrengst, resultaat afwachten'

hahaha :lol:

ik vind het wel een goeie hoor :wink:

Hier ook niet veel te melden. De jongste is ziek :? weinig geslapen deze nachten dus van klussen is er ook niet veel gekomen.
ga nu oko ff slapen aangezien ze allebei slapen!

groetjes

hoi hoi,

2 jaar geleden kwam ik erachter dat ik zwanger was, paar dagen te laat met een nieuwe strip begonnen van de pil :oops:

samen met me vriend besloten de kleine gewoon te houden en ik had er echt zin in… helaas werd het een missed abortion…

daarna wilde mn vriend toch liever wachten met een kindje… en ging het vervolgens niet zo lekker met mij en we zijn ook n tijdje uitelkaar gegaan.

nu zijn we weer helemaal in love :inlove: en ben ik begin mij met de pil gestopt :thumbup: omdat we toch wel heel graag zo n klein hummeltje willen.

vandaar dat ik me gezellig bij jullie aanmeld! :smiley:

@santos_05 wrote:

Mama25 - ?? -25 jaar - 2e

Woman - ?? - ?? jaar - 2e

Maantje - ?? - 28 jaar - 3e

Femke - Femke? - 32 jaar - 2e

Smartygirl - Lenneke - 22 jaar - 2e

Debby81 - Debby? - 25 jaar - 1e

Santos_05 - Henrieke - 26 jaar - 1e

Sam24 - Samantha - 24 jaar - 1e

Tante Soesa - Suzanne - 31jaar - 2e

DarkAngel - Monique - 25 jaar - 2e

Ester30 - Ester - 30 jaar -??e

K1TT3N - Marcha - 26 jaar - 1e

enidan - Nadine - 25 jaar - 1e

Welkom bij de mei-stoppers! Fijn dat het nu weer zo goed met jullie gaat! Hopen dat het maar snel raak mag zijn :mrgreen: Heb je wat info zodat we het lijstje aan kunnen vullen :wink:

(ps, volgens mij heb je je ticker nog niet aangepast)

@maantje, slapen is ook erg belangrijk, een van mijn hobbies :lol: Succes met de zieke :wink:

Welkom bij de mei stoppers Enidan

Ben blij dat alles tussen jouw en je vriend is goed gekomen.

Veel geluk de komende periode, ik zal voor je duimen.

Ik heb vandaag overgewerkt, erg druk daar. Werk normaal 4 uurtjes op woensdag, vandaag 9,5 uur, was dan ook blij weer thuis te zijn en zowaar was me mannetje bezig met het eten. Ik hoefde het niet eens af te maken. Dat is iets wat duidelijk in de krant gezet mag worden. Heb deze dan ook alvast geinformeerd (ze vonden het niet belangrijk genoeg) :lol:

Enidan welkom! Ik heb in augustus 2005 ook een ma gehad, uiteindelijk een curretage gehad omdat het niet op de natuurlijke manier af kwam. Maar in augustus 2006 bijna op de datum een jaar na mijn curettage is mijn kleine skeetje Jim geboren!

Maantje ook hier een zieke en rotnachten, dus ook hier wordt niet echt heftig geklusd nou ja, we zien wel hè?!

Hier een supersaaie dag gehad op het werk, echt geen bal te doen en dan op het einde van de middag ineens druk, daar heb ik nou echt zo’n hekel aan, maar het hoort een beetje bij de advocatuur. Jim had ook zijn dagje niet, had heel slecht gegeten en gedronken op het kdv, maar thuis lag hij 10 minuten na zijn groenten in zijn stoel te slapen. Ik heb hem maar even laten tukken en daarna wakker gemaakt om vast zijn pyama aan te doen. Nog even laten spelen en nu ligt hij weer in bed te ummelen omdat hij niet kan slapen…

Ik heb ook al een paar dagen last van mijn buik een soort steken in de buurt van mijn liezen ik dacht eigenlijk mijn darmen, maar volgens mij is dat het ook niet. Het doet pijn als ik opsta uit mijn stoel of hard loop… het zal ook wel weer overgaan, maar het is een vervelend gevoel.

Ook ik heb last van mijn darmen. Of misschien net iets hoger, geen vervelende pijn, maar wel een irritant gevoel, wat maar blijft aanhouden.

Zal vast wel weer over gaan voor ik een jongetje wordt :slight_smile:

oja idd… de ticker was ik helemaal vergeten :roll:

volgens mij is die nou weg…

santos: wat info over mij… ik heet nadine,ben 25 jaar (en doe woody woodpecker na :wink: ) t word mn 1e… kom uit amersfoort, werk in de zorg met verst. gehandicapten… knolhobbelen vind ik geweldig en heb trouwens sinds kort een nieuwe hobby: een aquarium… kan uren lang naar de tropische visjes turen :smiley:

heb geweldige kat… echt een schat van een beest… 2 jackrussels… en een klein zwijntje ( mn vriend dus… :wink: )

tante soesa… volgens mij zit je al heel lang op dit forum… de naam komt me bekend voor.

ik heb toendertijd niet voor curretage gekozen omdat ik daarvoor een tijdje moest wachten en wilde me liever zo snel mogelijk niet meer zweanger voelen… dus zijn er weeopwekkende pilletjes bij mijn baarmoederhals geplaatst.

pffff het werd echt een ramp… wat een pijn deed dat zeg…

groetjes…

zo daar ben ik nog ff. Hoop zo echt naar bed te kunnen maar moet op mijn zusje wachten. Zij komt nl. morgen oppassen omdat mijn moeder op vakantie is en ze moest eerst nog uit eten.

Maar ik wil eignenlijk heel graag naar bed!!

Vanmiddag wel wat gerust maar niet de slaap kunnen vatten helaas.

Welkom aan alle nieuwe mensen weer!

Een mk lijkt me echt heel verdrietug en emotioneel. Heb grote bewondering en waardering voor degenen die dat hebben mee gemaakt. Petje af hoor!

Er zijn wel veel mensen met buikpijn, toch niet zwanger dames :think:

trusten!

Lijstje weer even bijgewerkt :mrgreen: Gezellige beestenbende dus Nadine! Wij hebben zo’n boekje: ā€˜Je kan beter niet met een varken in de modder worstelen, alleen het varken heeft er lol aan’, maar als jou vriend een varkentje is, dan hebben jullie er vast samen lol aan :mrgreen:

Waar hebben we last van, ik heb al de hele dag steken onderin mn buik… Gaat de buikgriep rond en zijn we allemaal gevoeliger? Of wat Maantje zegt… daar durf ik nog niet aan te denken :wink:

Zo, ik heb vanavond dienst op m’n werk dus vandaag eindelijk tijd om eens goed uit te slapen… die jetlag is nu wel ongeveer verdwenen geloof ik :lol:

Ik heb het echt heerlijk gehad in Florida, ik ben wel een beetje disney-fan, dus mij hoor je daar niet klagen. Maar ja, het normale leven is weer begonnen, dus weer verder met de orde van de dag :mrgreen:

Ik weet dat er in ieder geval bij mij op het werk wel iets heerst met misselijkheid en buikpijn, maar laten we allemaal maar hopen dat we hier met z’n allen een andere oorzaak hebben voor de kwaaltjes.

Zelf heb ik ook zo af en toe een raar gevoel onder in m’n buik, de ene keer links, dan weer rechts. Zou dat met de eisprong te maken kunnen hebben??? Ik lees wel eens dat een hoop meiden deze kunnen voelen, maar ik heb geen flauw idee wat ik dan zou moeten merken.

Maar ja, het is inmiddels alweer tijd geworden dat ik moet gaan opschieten om nog op tijd op m’n werk te gaan komen, dus ga ik er maar weer eens mee stoppen. Succes allemaal met de buikpijntjes :think:

Groetjes Debby

Ik heb mijn mk niet als heel schokkend ervaren eerlijk gezegd. Ik had al die tijd het gevoel dat het niet goed was, en dan laat je je stiekem een beetje meeslepen door het enthousiasme van anderen maar toen we onze eerste echo kregen had ik hubbie al gecommandeerd om te gaan zitten. En ik wist het meteen toen er niks te zien was. Toen ik zwanger was van Jim had ik al een week voor ik kon testen gezegd dat ik zwanger was tegen hubbie en 3 dagen voor mijn NOD testte ik idd positief.

Wat betreft mijn buikpijn heb ik een topicje geopend bij zwanger worden…

Nou hier inmiddels terug van de KNO-arts en eerste even een broodje gegeten. Jim moet geopereerd gaan worden. Ik heb aangegeven dat ik dat pas na zijn eerste verjaardag wil dus dat wordt na augustus. De KNO-arts was het met me eens omdat we dan de winter in gaan en hij heeft me ook verteld dat het niet altijd een oplossing hoeft te betekenen van het probleem maar goed, dat zien we dan wel weer.

hoi hoi!!

nou hier druppelt de rege op het dak maar het schijnt toch mooi wer te worden verder dit weekend.

Daarom gaan wij morgen lekker genieten van de boslucht in oenderloo :dance: :dance:

heerlijk er ff tussenuit. We hebben daar samen met mijn schoonouder een caravan op een supercamping (heel rustig, alleen bos en boomzeg maar :mrgreen: ).

das heelrijk relaxed, dus wie weet komt er nog wat van klusse :wink:

M is gelukkig al weer iets beter en ik heb een lichte hoop dat ie vannacht door gaat slapen :pray:

@suzan, ik zou idd ook nog ff wachten hoor. Hij is nunog zo klein. gelukkig was de arts het met je eens!

@debby. wauw, ben echt jaloers hoor!! klinkt geweldig (behalve die jetlag dan he).

@alle buikpijners, hoe is het er mee???

tot latersssss, zondag of misschien pas maandag!!!