STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

Alles ok met de baby :dance: Eerst eten maken, net naar de kermis geweest :wink:

Goed nieuw Henrieke :thumbup:

super Henrieke…weer een zorg minder…enne…ben gek op verassingen, maar doe toch een klein gokje…EEN ZUSJE…nog 20 weken wachten dan maar…(hoop voor je dat je niet zolang hoeft tewachten… :mrgreen: )

Henrieke, lekker dat alles goed gaat met het brusje van Yvette. Ik heb een kleine poll bedacht over wat het wordt, hoop dat je dat niet erg vind?

Diana lekker dat alles toch nog goed gekomen is met de vakantie en dat jullie het toch naar jullie zin hebben gehad.

Hier gaat alles goed. Inge heeft vorige week geleerd hoe ze zich moet omdraaien, moet der nu vastbinden :wink:, want als ze de kans krijgt, ligt ze zo van der rug op der buik en ze weet nog niet hoe ze terug moet. :inlove: De tijd vliegt echt, ze gaat alweer naar maatje 68. Kwam er alleen achter dat ik een heleboel t-shirtjes en truitjes heb in die maat, alleen niks om dat op te dragen. Ja 1 spijkerbroekje. :think: Binnenkort maar weer shoppen dus.

Haha, leuk :lol: Keek al even vreemd en dacht dat je een fout had gemaakt toen ik [poll] zag staan voor ‘ons’ topic :mrgreen:

Gister weer even bij de VK geweest voor de APK en beeb ligt voor op schema, maar nog niet zoveel als haar grote zus rond deze tijd. Beeb ongeveer 1 a 2 weken, dus een extra echo met 30 weken en dan waarschijnlijk weer met 34 weken om te kijken hoe snel de beeb groeit :wink: Tot 8 pond mag ik gewoon bevallen en daarna wordt het afgeraden, dus ben benieuwd of de gyn met 36 weken hetzelfde gaat zeggen!

Met Yvette gaat het helemaal super! Errug ondeugend en een klimklauterkabouter eerste klas :inlove:

Verder heel druk hier… werken, bijkomen van mijn ontzettend gezellige weekendje Amsterdam (vrijgezellendag van een van mijn beste dinnetjes) en 's avonds voorbereidingen voor de bruiloft! Vrijdag gaan we naar de bruiloft en daarna blijven we in een hotelletje, dus heb er echt helemaal zin in :mrgreen: Yvette vaak uit logeren, maar dat mag af en toe wel als het daarna maar een tijdje weer rustig is 8)

Morgen een leuke manier vinden om het geld te geven… :think:

Haha, handige Inge! Heb Yvette trouwens nooit vastgelegd, maar ja, ik hoefde er ook niet uit (ze bleef dan gewoon op haar buik liggen slapen tot ik haar weer terug legde).

Leuk he weer shoppen! Ik heb de kleertjes maat 86 uitgewassen en uitgezocht, ik mag ook weer :lol:

Ik heb trouwens zelf gestemd op zusje… ik heb geen idee, maar een zusje voor Yvette lijkt me wel heel erg leuk :silenced:

Zolang ze slaapt is het gelukkig ook geen probleem, alleen het in slaap komen en het wakker worden, maar vast leggen zal ik der ook niet hoor. Ben me daar gek.

:lol: Er zijn genoeg die het doen :wink:

Mogguhhhhh…

Alles goed hier?..even de poll gedaan…natuurlijk een meisje…weet niet waarom…gevoel zegt me dat…

Wat het vastleggen betreft…ik doe daar ook niet aan…vind het een eng idee…lijkt me niet goed …zus deed het ook bij nichtje…maar als ze bij ons sliep deed ik dat nooit… :silenced:

Joh…van de week is Mea gewoon zelf uit haar bedje geklommen…weet nou nog niet hoe ze het gedaan heeft…en heb niets horen ploffen…maar ze kwam gewoon naar me toe lopen toen ik de deur open deed…even schrikken…

Jac zit erover tedenken om haar naar een groter bed tedoen met z’on valrand ervoor…ik weet niet hoor…

even spam…

Heerlijk meissie :inlove: Wat gaat het nu ontzettend snel he! Een keer uitleggen hoe ze op de glijbaan moet en ze doet je zo na! Vanmorgen helemaal in een deuk gelegen… ik heb vaak een zonnebril op mn haar en hoe komt madame aanlopen…???

Yvette heeft het ook een keer gepresteerd, maar toen kwam er echt een boem :lol: Bij mijn schoonouders, daar is het bedje iets lager, dus gelukkig redt ze het thuis nog niet! Yvette krijgt zowiezo een bedje met een lage rand (heeft ze nu nog niet) op haar nieuwe kamer, want vind dr nog een beetje te klein voor een groot bed… En uiterlijk oktober wil ik dr eigenlijk wel overhebben, dan kan ze alvast wennen :dance:

Was net foto’s op hyves aan het uploaden, dus neem daar maar verder even een kijkje :wink:

ohhhhhhh wat grappig die bril ook zo hahahahah

Ja zijn net papagaaien…praat Yvette jullie ook zo na?..moet er altijd zo om lachen :lol:

Wat een schatjes toch weer. Henrieke wat grappig met die bril op der koppie en wat wordt ze al groot.

Diana heerlijk meissie heb je toch. Uit der bedje klimmen, scary :shock:

Hier zijn we aan het overstappen op fruithapjes en rijstebloem door de melk. Een voeding overslaan is ook geen probleem meer. Madam heeft net gewoon anderhalf potje fruit leeggegeten. Maar daarentegen had ze van de fles ervoor bijna niets op, dus ze zal wel gewoon honger gehad hebben. Het is een echte kletskous en heeft zo’n anderhalve week geleden geleerd om om te draaien van der rug naar der buik, nu is ze terug aan het proberen.

Morgen wordt ze alweer 4 maanden. Mensen zeggen elke keer van geniet er van het is zo voorbij en wat hebben ze gelijk.

Zo daar ben ik ook weer eens. Wij zijn gisteren teruggekomen van een weekje vakantie in Duitsland (landal park, dwergter sand).

Nou hier dan even ons “vakantieverslag”

Maandag zijn we weggegaan en gisteren dus teruggekomen. De maandag dat we weg zouden gaan was Eva vervelend dus ik heb haar getemperatuurd en ze had wel wat verhoging, 38. nog wat. We zijn gewoon weggegaan en ik dacht nog dat gaat wel weer over. In Duitsland aangekomen had ze koorts gekregen dus ik met de paracetamol aan de slag en hopen dat het de volgende dag over was. s’Avonds is ze daar gaan slapen maar na iets van 2 uur slapen werd ze krijsend wakker. We dachten nog van wat is er aan de hand, zou ze heimwee hebben. Ze heeft dus de hele vakantie bij ons op de slaapkamer gelegen en dan naast mijn kant. Dinsdag weer hetzelfde gekrijs en koorts en s’nachts een hel dat ze steeds krijsend wakker werd. Woensdag zijn we daar dus maar naar de dokter geweest en daar bleek, wat ik al vermoedde, dat ze een fikse oorontsteking had in beide oortjes. medicijnen meegekregen en donderdag was ze dan eindelijk koortsvrij. Het slapen was nog steeds een hel en nu kan ik ook zeggen dat ze wel degelijk heimwee had. Toen ze thuis was, was het een en al lachen en heel vrolijk gaan slapen. We hebben ons wel prima vermaakt ondanks het slaapgebrek. Het weer viel toch wel een beetje tegen. Iedere ochtend heerlijk weer en zodra we de auto in gingen om weg te gaan begon het te regenen. Verder hebben we eigenlijk niet echt een bui op ons hoofd gehad, alleen in de dierentuin. We hadden dus wel een beetje geluk. We zijn trouwens naar een landalpark geweest, dwergte sand. Een heel leuk bosrijk park waar je lekkere wandelingen en fietstochten kunt maken.

Vandaag bij onze eigen ha geweest om Eva haar oortjes te laten controleren. Alles zag er goed uit ondanks dat ze nog steeds naar haar oortjes grijpt. Verder heeft ze een vaginale schimmelinfectie te pakken, alweer. Ze heeft ook een verwijsbrief gekregen voor de oogarts. Af en toe dacht ik haar al met 1 oog wat scheel te zien kijken maar Otto zei steeds dat het mijn verbeelding was maar nu heeft de ha het dus ook gezien. Daar moeten we 20 oktober heen. Zal mij benieuwen wat daar uitkomt.

Nog even over dat vastbinden. Ik heb Eva wel vast gehad in bed maar dit omdat zij geen rust kon vinden dus voor haar bestwil heb ik haar vastgelegd. Nu ligt ze al een tijdje los in bed en nu kan ze wel in slaap komen.

ahhh gossie meis…wat een drama…weet nog wel van Meagan hoe ziek ze ervan was …en die pijn …gaat door merg en been…

Hoop dat ze gauw opknapt met haar oortjes en die infectie, en dat ze maar gauw geholpen word met dat oog…hele dikke knuffel van ons :hug:

Hier verder niets temelden…

School is weer begonnen (heb met ze te doen hoor als ik ze zie gaan met een rugtas met tig kilo’s) en het voetbal seizoen ook…geen vrije weekenden meer…ook is Marv weer opgeroepen door de KNVB…dus dat circus gaat ook weer beginnen…leuk voor hem…druk voor ons hahahha

Met Meagan alles goed…groeit als kool…kwam er net achter dat haar schoentjes ALWEER teklein zijn…pffff…zou haar zo graag klein willen houden…zo heerlijk knuffelig…maar helaas…:wink:

Verder mist ze de jongens enorm…Marv komt niet meer thuis tussen de middag dus even wennen voor ons allebei…

Stond maandag onder aan de trap MAR?..MAR?..ETE (eten) !!! tegillen …zo lief!!

Verder alles goed met iedereen?

Ach jeetje Saskia, wat vervelend voor die kleine meid :frowning: Zou het kunnen dat ze gewoon een lui oog heeft zoals men dat noemt. Ik weet dat ik dat ook heb gehad als kind zijnde. Het is weer helemaal goed gekomen hoor. Ben benieuwd wat de oogarts zegt. Hopelijk niets ernstigs.

Diana balen he dat de tijd zo snel gaat. Al moet ik zeggen dat ik het wel heel lief vind klinken zo beneden aan de trap staan te roepen.

Hier gaat alles zijn gangetje. Inge geniet van der fruithapjes. Ze begint ook echt steeds meer te leren. Als ze zich nu op der buik heeft gedraaid, krijgt ze het af en toe al voor elkaar om terug te draaien. Het lukt nog niet altijd. Ook probeert ze dan te kruipen, ze heeft alleen nog niet echt door dat ze der beentjes onder de lichaampje moet doen. Daar raakt ze heel gefrustreerd van. Dan gloeit op een gegeven moment van frustratie der ooievaarsbeet helemaal op.

Gisteren is mijn neefje van 17 maanden geopereerd aan zijn keel en neus amandelen. Heb me sz vandaag dan ook maar eventjes gebeld om te vragen hoe het nu gaat. Het gaat gelukkig goed met hem. Zo lief, ik kreeg hem eventjes aan de telefoon, net op dat moment liet Inge ook van zich horen en hij begint der meteen te roepen. :inlove: Hij is echt helemaal gek op der. Als je aan hem vraagt tante Mascha is de mamma van? Dan zegt ie meteen Inge. Als ze elkaar zien dan krijgt ze de gehele tijd kusjes en knuffels, krijg niet eens de mogelijkheid om der uit de mc te halen.

Die Meagan zeg, hoe schattig dat ze haar broer roept :inlove: Het zal zekers wennen zijn dat hij tussen de middag niet meer thuiskomt. De tijd gaat ook zo snel. Ik wou Eva soms ook het liefst zo lekker klein houden maar ja kleine meisjes worden groot.

Inge gaat ook lekker snel met rollen allemaal. Eva is nu net een tijdje aan het tijgeren en de laatste tijd gaat ze geregeld op haar knietjes zitten en dan met de kont naar voren en weer naar achteren. Dat is toch zo’n schattig gezicht :inlove: Ze zit je dan ook met zon big smile aan te kijken van zien jullie wel wat ik doe :mrgreen:

Ik heb geen idee of ze een lui oog heeft. Je ziet het ook zelden dat ze met haar ene oog wat scheel kijkt. Mijn man was het niet eens opgevallen en heeft het nog nooit gezien. Ik heb het nu iets van 3 of 4 keer gezien dus ik denk dat het allemaal wel reuze meevalt. Gelukkig maar dat de ha het ook zag en dat er dus actie wordt ondernomen, want ik zou er dus nooit wat van hebben gezegd, omdat Otto steeds zei dat het mijn verbeelding was.

hey lieverds…

Hoe gaat het hier?

Hier gaat alles lekker, Marv is na 2 rondes selectie wedstrijden weer door in het team voor jongens onder de 13 van de KNVB…van de 60 zijn er weer 14 geselecteerd …en van zijn oude team zijn er maar 8 weer dor…dus super trots !!

Vandaag komt hij thuis van een 3 daags kennismakings kamp van school…blij dat hij weer thuis komt…voel me nooit compleet als 1 van mijn kinderen niet thuis slaapt hahahah

Met Ken gaat ook alles goed…we (ik dus) zijn hard bezig met z’n kamer meer tiener achtig temaken…kleuren zijn grijs en fel groen wilde graag een XBOX kamer…nieuwe hoogslaper…echt heel stoer geworden…

Moeten nog een rolgordijn en wat kleine dingetjes en dan zijn we klaar

Foto’s komen later …

Met Meagan gaat het ook super lekker…kletst de oren van mijn kop af…heel gezellig…alleen het slapen gaat iets minder…vaak wakker snachts…nouja…went ook wel weer…

Maandag krijgt ze de beruchte BMR prik…vind het zo zielig…maar kom je niet onderuit he?

Hoop niet dat ze volgende week vrijdag er ziek van is…hebben we een bruiloft…

Allemaal een heel fijn weekend!!

Goedemorgen dames! Ik lees wel elke keer bij en dan post ik niet :oops: Denken ‘dat doe ik straks wel’ schiet natuurlijk niet op he :mrgreen:

Even snelle reactie en dan beloof ik beterschap 8)

@Diana, wat goed van Marvin!!! Hoe lang duren de selectie rondes nog?

Leuk he, kamer opknappen! Wij zijn met die van Yvette bezig en heb nu al zin om de babykamer ook te doen… maar ja… die moet eerst geboren zijn (en dan ong een jaar), want heb natuurlijk nog geen idee van de kleurtjes :mrgreen:

Kletst Meagan al zoveel? Yvette brabbelt, maar kan er nog niet zoveel van maken :angel: (behalve §aardjes, s(ch)aap, aap, bah (poepbroek), (kl)aar en allemaal van dat soort losse woordjes met een aa)

@Saskia en Mascha, ga later op jullie reageren, maar het wordt voor mij echt tijd om onze meid uit bed te halen om op tijd op de creche / werk te zijn 8) Tot later!!

ow meiden schaam me diep zo lang hier niet geweest :oops: :oops:

hier alles goed, heb net 2 weken vakantie er op zitten, morgen weer werken!

hier gaat alles prima met de kids! milo is nu 8 maanden, lekker vrolijk ventje alhoewel vandaag is hij wat huilerig, zijn we niet gewend van hem! maar goed hij is nu 71 cm en 8150gram, klein maar fijn tegenover kaja!

met kaja ook alles goed, is inmiddels 101,5 cm en 16 kg! lekker jong dus.

verder met mij ook alles goed!

kom later nog eens langs want milo heeft er niet veel zin in om te slapen momenteel! en heb hub net met kaja de deur uitgestuurd werd even knettergek van kaja, die is even heel druk (eigenlijk moe maar niet willen slapen he!)

liefs :-*

mogguh meiden,

Meagan is een beetje ziekies…dus we hebben de prik uitgesteld naar volgende week …gelukkig is Jac dan thuis…kan hij mooi met haar…vind het zooooooo zielig die BMR prik!

@ Henrieke, …heeft Yvette er veel last van de BMR gehad ?

Wat Marvin betreft…je hebt steeds 2 rondes ofzo…dan word je geplaatst en mag je een seizoen spelen bij het team (van jouw regio) naast zijn eigen team dus beetje boel druk met organiseren…daarna gaan ze weer bekijken of je beter bent geworden door nieuwe selectie wedstrijden…en begint het riedeltje weer opnieuw…het uiteindelijke doel is profclub dus de druk word wel steeds hoger en de eisen natuurlijk ook …maar dan ben je ook weer jaren verder hoor…er komen steeds profclubs kijken(ajax, psv, vitesse noem maar op ) of er iets bij zit waar ze wat mee kunnen (net een vee markt lijkt het wel) maar wie weet valt hij uiteindelijk wel af…

Volgende maand gaan we aan de kamer van Meagan beginnen…ben alvast aan het verzamelen(lees: marktplaats afstruinen) van spullen.

Kleuren worden grijs, roze en rood …

Daarna is Marv’s kamer aan de beurt en dan de badkamer(gewoon oppimpen met tegelstickers etc…dus voor tips hou ik me aanbevolen)…ja …heb een hele planning…hihihihi

@ smartygirl…wat een lekker ding is Milo !!..wat gaat het hard zeg!

Zo ga er weer vandoor…Meagan wil even knuffelen …de lieverd!