Diana alvast heel veel plezier en een zonnige vakantie en tot over 2 weken.
Henrieke wat balen zeg van de opvang.
Mascha echt een domper zeg maar nu toch weer wat langer thuis bij de kleine Hopelijk vind je snel wat anders.
Eva is nu stil terwijl ik haar in bed heb gedaan. Hopelijk wordt ze vanacht dan niet krijsend wakker
Nog even wat spam van die kleine ondeugende meid van mij. Vers van de pers van vandaag :mrgreen:
Lekker meissie :inlove:
Hoe gaat het nu met het slapen?
Heb van het weekend mn zus even gesproken en die vertelde dat er bij ons op het dorp waarschijnlijk nog wel ruimte is! Morgen direct even bellen of we langs kunnen komen
Het slapen gaat sinds afgelopen donderdag in een keer weer goed. Donderdag heeft mijn man haar naar bed gedaan en toen heeft ze geen kik gegeven en toen ik haar vrijdag naar bed bracht was het even een pruillip maar verder niet gehuild ofzo. Nu had ze dit weekend weer dat ze in een keer haar fles sĆĀ“ochtends niet meer wou. Ik heb een melkfles geprobeerd een papfles, het maakt niks uit. Vanmorgen heeft ze ineens wel weer wat melk gedronken niet veel maar toch weer wat. Ik heb er maar een broodje achter aan gedaan, zodat ze geen honger zou hebben.
Hopelijk is er nog plek voor Yvette en de nieuwe baby daar.
Saskia, dat moeilijk slapen ligt aan de leeftijd heb ik begrepen. Ik hoorde me schoonzusje en onze vriendin er ook over dat die kleintjes rond die leeftijd ook zo moeilijk sliepen. Het zou ook de warmte kunnen wezen natuurlijk. Zeg ik al wijs Maar goed ze heeft de laatste paar nachten weer goed geslapen begreep ik. Dat is het belangrijkste.
Henrieke, hopelijk is er nog plaats, kan me goed voorstellen dat je ze allebei op dezelfde opvang wil hebben.
Diana, alsnog een hele fijne vakantie gewenst.
Met ons is eigenlijk alles goed, heb veelste weinig te melden om eerlijk te zijn. Inge is gewoon een makkelijk kind, erg vrolijk. Ze probeert zich momenteel om te draaien van der rug naar der buik, erg frustrerend als het niet lukt, maar ze komt elke keer een stukje verder, der zij heeft al bereikt en met maar een heeeeel klein beetje hulp, lukt de rest ook. Der handje vind ze heerlijk om op te sabbelen, of mama der vinger.
snik ik kreeg maar geen melding!
nou hier alles goed hoor meiden! nog steeds genieten van milo en kaja!
ga maandag lekker een hele dag alleen met kaja op stap en milo blijft dan bij oma en woensdag gaat kaja naar opa en oma en blijft dan ook logeren en heb ik een dagje alleen met milo!
Meiden een vraagje heā¦ Hoe oud waren jullie kids toen ze voor het eerst een fruit/groentehapje kregen? Ik krijg namelijk het idee dat Inge er wel trek in heeft. Ze zit mijn eten uit me mond te kijken. Maakt af en toe van die smak geluidjes. Ik hoef voorlopig niet naar het cb, ben der vandaag geweest bij het inloopspreekuur, maar daar wegen ze alleen maar en meer niet werd me verteld, ze wordt niet eens opgemeten.
kaja met 4 maanden ivm zijn darmen die moeizaam werkte en bij milo een week voor hij 6 maanden werd!
Ik ben met Eva net voor ze 4 maanden was begonnen en om dezelfde redenen als jij zegt. Ze zit constant het eten uit je mond te kijken en dat doet ze dus nog steeds :roll:
Het slapen is weer helemaal goed trouwens, nu heeft ze de gewoonte om sāochtends erg slecht te drinken :thumbdown: Ik denk dat het komt omdat ze last had van haar 2e tandje die doorkomt en volgens mij vandaag doorgebroken is. Dus we zullen zien of ze vanaf nu weer wat beter gaat drinken en eten.
Wij hebben gewacht tot Yvette bijna 6 maanden was, ik vond dat ze niet wist wat ze mist, dus rustig kon wachten tot 6 maand Ze had ook genoeg aan bv, dus was verder niet vervelend, dat scheelt wel 8)
@Saskia, fijn dat Eva weer goed doorslaapt! En slecht drinkenā¦ als ze verder wel goed drinkt is het prima toch?
Ja, ik vind het ook niet zoān probleem hoor. Ik vind het alleen erg raar. Je zou verwachten dat ze na een nacht slapen wel honger heeft smorgens maar blijkbaar niet. De hele dag drinkt ze goed behalve de allereerste fles. Die wil ze eigenlijk niet. Daar drinkt ze maar iets van 60cc van :shock:
Dat is grappig, Inge heeft hetzelfde. De eerste fles is altijd een ramp. Ze drinkt dan ook maar heel weinig. Terwijl je zou denken inderdaad dat ze na een nacht slapen toch wel meer honger zouden hebben.
Wij zijn er nu achter dat als ze de eerste fles op bed krijgt, dat ze dan wel haar fles leegdrinkt :roll: Ze is ook zoān verwend nest, ze krijgt haar laatste fles (papfles) ook in bed en eigenlijk krijgt ze haar fles sāmiddags na het brood ook in bed. Gelukkig drinkt ze op het kdv wel gewoon zonder in bed te gaan.Eva is echt een apart kindje :mrgreen:
haha, uit bed hebben ze gewoon veel te veel andere dingen :mrgreen:
Net terug van een weekendje kamperen, Yvette bij mn ouders in de caravan, dus heerlijk āuitslapenā (komt mn vader om half 9 Yvette bij ons in de tent brengen :lol: ) Errug gezellig en mooi weer!!!
Ik ben helemaal niet van het kamperen maar uitslapen is altijd erg lekker
Creche zijn we uit, het wordt toch hier op het dorp! De goedkoopste stond ons helemaal niet aan en de andere twee waren vergelijkbaar. Het verschil is dat de ene bij ons in het dorp is en de andere dicht bij mijn werk (en kan hubbie dus niet ophalen)
@Diana, zag fotoās op je hyves, dus weer terug van vakantie! Hoe is het gegaan??? Heb ze nog niet allemaal bekeken (moet zo naar mn werk), maar zag er al heel leuk uit :mrgreen:
oh ja dames, vandaag om 15u 20wkn echoā¦ gaan jullie voor ons duimen
Natuurlijk duim ik hier voor je Henrieke, gelukkig kan Inge zelf der fles een beetje vasthouden, want ze krijgt om 3 uur de fles. Laat het ons maar weten. Willen jullie het geslacht weten?
Hey lieverdsā¦
was ze weer na een heerlijke vakantie in Frankrijkā¦gingen samen met schoonzus en zwagerā¦geen suc6 bleekā¦veel irritaties over en weerā¦zei hadden een hele andere kijk op vakantie houden dan wijā¦elke dag weg, vroeg op etcā¦wij ds nietā¦lekker rustig aan wakker worden, lekker ontbijten, heerlijk zwemmen in het grote meer of in de zwembaden (zeker met ruim 35 graden is in de auto zonder airco geen pretje voor de kleine meidā¦maar dat begrepen ze blijkbaar niet grrrrrr), en dan af en toe lekker de omgeving bekennen als het wat minder warm wasā¦(zit daar aardig in de middel of nowhereā¦dus aardige kmās rijden om een grotere plaats tegen tekomenā¦niet grappig met 30 graden en hoger)) ā¦Meagan sliep heerlijk uitā¦dus wij ook en dat viel in het verkeerde keelgatā¦
Zij vonden de camping nietsā¦fransen waren onbeschoftā¦etcā¦nou in al die 2 weken hebben wij geen enkele onbeschofte fransman/vrouw ontmoetā¦in tegendeel zelfsā¦dus waar ze dat vandaan halen??..pfff
Dus uiteindelijk liep het uit op een confrontatie ā¦wat resulteerde dat we besloten hadden ieder onze eigen weg te gaan ā¦HEERLIJK was dat!
Was in het begin wel moeilijkā¦we stonden naast elkaarā¦maar we hebben verstand op 0 gezet en zijn toen heerlijk vakantie gaan vieren met zān vijven!
Er was zoveel te doen op de camping dat we eigenlijk niet eens weg hoefdenā¦of wildenā¦de jongens hadden het enorm naar hun zinā¦elke avond was er een mini disco voor de allerkleinstenā¦zoooooooo gezelligā¦Meagan helemaal los met dansenā¦zoooooo lief!..daarna was er er een show en als die was afgelopen ging de gewone disco beginnenā¦heel gezelligā¦en om 23 uur was alles stilā¦super gewoon!..
Hebben zelfs nog wat dagen bij geboekt omdat we allemaal eigenlijk niet naar huis wilden!
Echt voor herhaling waardā¦
Fotoās op hyves hahhaaha
Lieve Henriekeā¦heel veel suc6 bij de echoā¦komt allemaal goed hoor!!..ben heel benieuwd wat jullie deze keer voor kadootje krijgenā¦ik denk een prachtig zusje voor Yvetteā¦
voor de restā¦komt goed hoor met die flessenā¦ze nemen wat ze nodig hebben is mijn ervaringā¦elke fase brengt wel iets wat je zorgen baartā¦maar alles komt uiteindelijk wel op zān pootjes terecht!..en als ze honger krijgen eten ze uiteindelijk toch wel weer!
Oh moet weer wegā¦hebben een 2e voortent en luifelā¦even opzetten nu het mooie weer is ā¦fotoās maken en dan hup op marktplaatsā¦
Jaaaaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaaa ik kom eraan !! hubbie word ongeduldig hahahhaā¦ben weggggggggggggggg
tot laterā¦kom ik even checken of we weten wat Henrieke krijgtā¦of blijft het een verassing?
Klinkt goed Diana!! En ehhhā¦ het blijft een verrassing :lol:
Ga snel nog even verder werken en zo lekker naar huis!! Eerst echo en dan door naar de kermis met ons kleine meissie :inlove:
Heel veel succes zo meteen :thumbup:
Diana, toch nog een leuke vakantie gehad. Ik ga zo even je hyves fotoās bekijken