Ow Linda wat een schatje!!! Lijkt voor mij als de dag van gisteren dat Inge zo klein was. Ow wacht dat was gisteren Fijn dat Jill der krampjes minder lijken te worden
Eva vindt het nog steeds niet leuk om uit bad of douche te gaan, veel te koud natuurlijk. Lekker hoor dat de krampjes minder zijn.
ow trouwens, Mascha, dat shirtje dat Inge aanheeft hebben wij ook gekregen, in het felgroen :mrgreen: echt supergaaf! Alleen pas wel op met wassen… dat donkere kraaltje geeft af
:inlove:
Leuk is ie he Linda, al moet ik zeggen dat ik hem nu een keer of 2 gewassen heb en dat ik er nog geen problemen mee heb gehad, maar ik hou het zeker in de gaten.
oh meiden wat een heerlijke spam weer…ook op Hyves zulke mooie foto’s !!
Hoe gaat het hier verder?
Allemaal aan het vakantie vieren?..nog ruim een week en dan mogen wij eindelijk…lekker naar vive la France…kan niet wachten…zijn we allemaal wel aan toe zeg!
Met Meagan gaat alles goed…kletst me de oren van het hoofd af…zoveel woorden en kleine zinnetjes…zoooo lief…
Sta ik laatst in de keuken hoor ik vanuit de woonkamer…“mamaaaaaaaa…kom 's !!”…of komt ze naar me toe met haar liefste lach en vingertje in haar mond…“mamaaaa…koekje?”…nou dan smelt je hoor!!
jeetje…dat je zo verliefd kan zijn he?..
allemaal een dikke kusssssss van ons xx
Ja inderdaad dat je zo verliefd kan zijn.
Zelfs nu ik begonnen ben met nee te zeggen tegen haar. Ze is me dan zo leuk aan het uitdagen met dat snoetje van haar en ik probeer dan om zo serieus mogelijk te doen maar ja als zij me dan zo uit zit te lachen moet ik ook wel een beetje lachen.
Ooooo wat een schatjes allemaal zeg.Wat is Mat5s dan al weer een flinke knul zeg.Hij kletst ook een hele dag.zooo leuk en gezellig.Hier ook lekker vakantie.heerlijk.hopelijk wordt het wel super weerf.wij blijven gewon thuis.hubbie moet werken.bij ons is het nu spits.
gen iet allemaal lekker van de kids en de vakantie
groetjes alexandra
Gaat dat verliefd zijn dan ooit over? Momenteel heb ik echt het idee dat het alleen maar meer word, met alles wat ze elke keer weer leert. Ze lacht naar iedereen, van de week had ze zelfs sjans in de supermarkt. Een jongetje van een jaar of 3 4 wilde wel met der spelen als ze wat ouder is. Zij lachen naar hem.
Ik ook vakantie :dance: Me verlof is een zo’n anderhalve week geleden afgelopen en aangezien me werkgever heeft besloten me contract niet te verlengen, heb ik besloten de laatste 2,5 weken niet meer te komen werken en me vakantiedagen op te nemen.
@K1TT3N wrote:
Gaat dat verliefd zijn dan ooit over?
hmmm…als ze in de pubertijd zitten…en je meer antwoorden krijgt dan waar je om vroeg …wil de verliefdheid wel eens minder worden hahahah
nee alle gekheid op een stokje…verliefdheid word minder…maar maakt plaats voor iets anders …trots…tja ik weet niet hoe je dat moet uitleggen…een heel diep houden van ofzo…
Er zijn momenten dat ik die mannen wel kan killen bij wijze van spreken…maar aan de andere kant * kom niet aan mijn jongens…dan gaat mama flippen!*
Maar denk dat alles veranderd omdat de mannen groter worden…onafhankelijker…je moet ze “loslaten” zeg maar…hun eigen gang laten gaan met een monitorend oog …valt me soms zwaarder dan ik toegeef…
wat een heerlijk weer toch weer…net terug uit de speeltuin/veldje…wat een schik heeft ze dan…banjerend tussen haar grote broers die buiten aan het voetballen zijn met hun vrienden hahaa
fijne dag allemaal…
heel bericht getypt, is ie weg
Even kort; wij zijn er weer!!!
Heb foto’s gezien van Eva, Milo en Inge, wat worden ze alweer groot! En wat heeft Eva een hoop haar :inlove:
@Diana, fijne vakantie! Geniet ervan
Heerlijke vakantie gehad in Limburg! Onze dame is heel snel vooruit gegaan en loopt er vlot over, klautert overal op en is lekker ondeugend :mrgreen:
Ga snel verder met de was en opruimen!
Hey Henrieke, welkom thuis meis…
Heb je het naar je zin gehad?..zag wat foto’s op Hyves…wat word je buikje al weer mooi rond zeg…en wat word je kleine meid al weer groot!
Dus ze loopt ook al…tja…geen rust meer nou he?..kom soms ogen en oren tekort…ze is zoooooooooooo ontdeugend…maar kan ook zooooo slijmen als ze hoort dat we een boze stem hebben…smelt je toch weer hahahah
Nog 5 dagen en dan is het zover…jeetje…wat je allemaal al niet moet regelen…niet grappig meer!!..hadden we ons een beetje op verkeken…vroeger was het boeken, inpakken en gaan…maar nu met de caravan moesten we zoveel dingen nog halen…maargoed…we zijn compleet…we kunnen gaan!
hoe is het hier verder?..allemaal op vakantie? (op henrieke na dan…die moet weer een paar maanden hierop teren hahahah)
nog ff spam …
Ow die 2e foto :mrgreen:
Ik moet nog een aantal weken werken voor wij vakantie hebben Jullie in ieder geval al een hele fijne vakantie dan maar.
Wij zitten op dit moment in de troep. De oude keuken is er eindelijk uit en de nieuwe keuken staat nu in de woonkamer. Hij wordt pas maandag geinstalleerd. Dus nu even erg weinig ruimte in huis maar dat is gelukkig maar een weekendje en dat is jammer genoeg altijd zo voorbij.
Henrieke, welkom terug. Ik ga ook even foto’s op je hyves kijken, ben wel nieuwsgierig naar dat buikje
Ow so cute :inlove: Wat een lekker meissie wordt dat al zeg. Jeetje Diana. Ik realiseer me zo opeens hoe de tijd voorbij vliegt.
Henrieke welkom terug, inderdaad je begint al een lekker buikkie te krijgen. Ik mis de mijne
Saskia lekker hoor een nieuwe keuken, daar heb ik wel een weekendje leven in de troep voorover.
Hier verder alles ok, sta echt te kijken van de vliegende tijd. Inge vandaag alweer 3 maanden. Vandaag is me officiële laatste dag in dienst. Heb me eerste afwijzing ook alweer binnen.
Hahaha, die 2e foto van Meagan :inlove: Zulke heb ik ook al van Yvette (had ik net de ramen gewassen…) :mrgreen:
@Diana, alles al klaar voor de vakantie? De laatste spullen gepakt? Als je voor Meagan maar genoeg Nederlands eten bij je hebt, dan komt het verder vast goed
@Saskia, succes met de rotzooi Gelukkig is het mooi weer, dus de deur achter je dicht trekken en lekker buiten zitten :lol:
@Mascha, heerlijk die buik terug, kan weer in bikini buiten zitten :lol: Nee hoor, het is erg gezellig, en het wordt nog gezelliger als hij/zij van zich laat horen / voelen Inge alweer 3 maanden, wat gaat het snel he! Succes met solliciteren…
@Linda, hoe gaat het met Jill? Slaapt ze een beetje door of is het een nachtbrakertje?
Wij zijn vandaag weer voor de APK geweest, gelukkig alles weer goed! Toch wel weer spannend, vorige keer ging ik er meer vanuit dat alles goed ging en nu vind ik de 20wkn echo wel heel spannend… stel je voor dat er met dit babytje iets is… Maar ja, het hartje klopte weer heel mooi, beeb groeit goed, dus alles gaat voorspoedig tot nu toe! De tijd vliegt, alweer 17 weken!
Mooi buikje al hoor Henrieke en de tijd vliegt inderdaad voorbij.
Hier hebben we vanaf vorige week zondag een probleem gehad met slapen. Overdag wou Eva zonder problemen wel slapen maar s’avonds na de fles dus echt niet. Helemaal hysterisch en overstuur aan het krijsen. Ja echt krijsen want het was echt niet meer huilen. Ze heeft dus de hele week bij ons op de kamer gelegen maar sinds gisteravond ligt ze weer op haar eigen kamertje. Papa heeft haar voor de verandering maar eens naar bed gedaan en voila zonder 1 kik te geven is ze gaan slapen :shock: Jammer genoeg gaat papa vanavond met zijn broer naar de voetbal toe en moet ik haar weer naar bed doen. Hopelijk gaat het dan ook goed
Hey meiden…
Hier Meagan ook problemen met slapen…nouja…problemen…ze word elke avond wakker…en soms ook snachts een paar keer…niet grappig…niets aan de hand eigenlijk…gewoon wakker…en gezellig…en ik mag het eigenlijk niet zeggen…maar vind het best gezellig samen beneden even keutelen…
Knuffie voor Eva …dat ze maar snel haar slaap ritme terug krijgt…
Knuffie voor Mascha.…1e afwijzing…niet leuk…en in deze tijd w.s niet de laatste…hoop dat je gauw wat gevonden hebt!
Aai over de bolle buik van Henrieke…heerlijk…krijg stiekem toch kriebels…maar zal gewoon even moeten krabben…want een 4e zou toch echt teveel van het goede zijn hahahah
Saskia een nieuwe keuken…gaaf…maar de troep die je er van hebt is minder…nouja…even doorbijten…vaak buiten zitten hihihiih
Linda.heerlijk aan het genieten van jullie kleine meid…heerlijke foto’s op H
Zo nog even de laatste wasjes doen…tassen voor het grootste gedeelte in pakken…kan niet wachten!!
Morgen laatste boodschappen doen…net wat Henrieke zei…veel hollands eten mee voor Meagan hahahah
Haha, gezellig zo’n wakkere Meagan :lol: Vind het alleen minder dat het een inbreuk is op je eigen slaap , maar idd, even ouwehoeren is best erg gezellig :inlove:
@Saskia, arme jullie… ga heel hard voor je duimen dat je Eva ook zo in slaap hebt
@Diana, als je dochter maar goed eet (en dus ook beter slaapt) hoe beter jullie vakantie is :lol: Alvast een heeeeeele fijne vakantie :mrgreen:
Hier vandaag bericht gekregen dat ze voor frummel geen plek hebben op de creche tot minimaal april 2011 :shock: Dus snel aan het bellen geslagen voor 2 plekken ergens anders (want dan blijft Yvette daar ook niet), maar op vrijdagmiddag kan je nergens terecht :? Heb wel al een gastouder gevonden die nog 2 plekjes over heeft…alvast een optie genomen, want dan heb ik in elk geval iets 8) Volgende week weer verder bellen… Oeps, net even opgezocht waar die gastouder zit… toch wel behoorlijk wat km’s aan de verkeerde kant van het dorp (en het is al een dorp verderop 8) ) Nou ja, volgende week maar eens verder zoeken :wall:
Jeetje Henrieke…dat is even balen zeg…hoor het overal…alles is vol…
Hier heeft de PSZ besloten om te stoppen…want iedereen ging massaal naar het KDV want dan krijgt men subsidie…
Best raar…zoveel kleine kinderen hier…
Nouja…hou ik haar lekker lang thuis…want om haar nou naar een kdv te sturen terwijl ik thuis ben vind ik ook geen optie…doet mijn vriendin trouwens wel…maar dat is een ander verhaal
Allemaal een fijn weekend en tot over 2 weken…groetjesss