STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

Dit weer is inderdaad 10x niks. Ik heb ook veel liever het zonnige weertje maar 30 graden hoeft van mij ook niet :wink:

Nog even wat spam van Eefje.

Wat een poepie is Jill he :inlove:

hiihihā€¦dat tongetjeā€¦echt een lekker ding hoorā€¦groeit ook met de dag he(ja duhā€¦is ook de bedoeling diaanā€¦nouja ā€¦je snapt wat ik bedoel heā€¦het gaat zo hard !)ā€¦bijna niet bij te houdenā€¦zoveel te genieten en zo weinig tijd !

hi lieve meiden!!!

ik heb even een uurtje Linda-tijdā€¦ dus even tijd om bij te kleppen op Kok. Hartstikke bedankt voor jullie berichtjes, echt superlief :inlove: wat is ze mooooooooooooooi he :inlove: we kunnen echt ons geluk niet opā€¦ het is ontzettend zwaar geweest en het is me dan ook echt zwaar tegengevallen, maar ik heb niet een keer gezegd ā€˜nooit meerā€™. Jill is zoā€™n ontzettend lief en tevreden meisje, ze huilt amper (alleen als ze een vieze luier heeft, dat vind ze dus echt he-le-maal niksā€¦ kan alleen maar in ons voordeel zijn straks :wink:) en uit badje komen vind ze ook niet leuk. Veel te koud natuurlijk.

Verder gaat 't allemaal wel, elke dag een beetje beter. Ik ga nu mijn bevallingsverhaal schrijven, slik en daarna posten in ā€˜kraamtijdā€™. Ik begin nu een beetje op te knappen, ik loop weer een beetje rond in huis (nog wel veel napijn aan de wond, maar die heelt ook ontzettend mooi! :thumbup:). Ik kom gauw weer meebeppen hoor, even drukdruk, wennen aan de nieuwe situatieā€¦ :inlove:

:-*

Wat een mooie spam weer :inlove:

Ga even je verhaal zoeken Linda, want zag idd al berichten dat het zwaar wasā€¦ gelukkig mag het resultaat er zijn en klopt het cliche dat je het direct weer bent vergeten :lol:

Dat cliche werkte niet bij mij. De pijn was ik pas na een aantal dagen vergeten en nu denk ik zelfs ach het viel allemaal reuze mee en pijn ach dat had ik volgens mij niet eens zo veel :smiley:

Linda fijn dat je je weer wat beter voelt en dat ze zoā€™n lekker rustig kindje is en inderdaad wat een lekker ding is Jill :inlove: Zo nu ga ik ook even op zoek naar je bevallingsverhaal. Ik had al wel gelezen dat het zo lang duurde en wat had ik het met je te doen in die warmte :hug:

thanx meiden. Het cliche is bij mij ook niet toepasselijk hoorā€¦ de pijn ligt dan wel achter me, maar het hele gebeuren vergeten doe ik nooit!! :shifty:

Mijn bevalling was vergelijkbaar (inleiden, ontsluiting niet doorzetten, rugprik werkte niet, wel volledige ontsluiting, vaccuumpomp en uiteindelijk keizersnee), maar als ik dit keer de uitslag krijg dat het kindje in principe moet passen zou ik het zo weer doenā€¦

Ja, veel pijn, lang herstel, maar toen ik mn dochter in mn armen had was ik de meeste pijn van de weeen etc alweer vergeten, ondanks dat ik 14 uur geen rust tussen de weeen heb gehad.

En vergeten? Het is niet zo dat je alles vergeet, maar de ergste pijn? Als ik het allemaal in detail zou onthouden zou ik nooit weer zwanger worden :lol:

hahahaha ja dat is waar :wink:

ik ben eigenlijk wel heel blij met jouw vergelijkbare bevallingā€¦ hoe snel was jij weer op de been? Ik wil zo graag stukjes wandelen enzoā€¦ wanneer kon jij dat weer? We willen morgenochtend even voor t eerst nar buiten, tot eind van de straat en weer terugā€¦

Naar het einde van de straat? Hoop dat het einde van de straat niet zover weg is :mrgreen:

Toen de kraamzorg weg was was Yvette 10 dagen en kon ik nog niet eens met haar de trap af :hand: Zal de dagboekjes er even op nakijken, maar na 14dagen ben ik de eerste keer even weg geweest met de auto, maar verder als 20 meter kon ik niet lopen :cry: Na 4 weken hadden we een familieweekend waar ik mee heb gedaan aan boerengolf (200m het weiland in en weer terug), waar ik me eigenlijk alweer op verkeken had :wall: Dus tjaā€¦ het herstel heb ik echt de tijd voor moeten nemen en volgens de gyn duurt het zolang omdat je lichaam en eerst een gewone bevalling moet doen en daarna herstellen van een buikoperatie gaat het langzamer.

Oh ja, doe alsjeblieft niet teveelā€¦ bij mij zijn de onderhuidse hechtingen weer open gegaan en heb ik nog weken met vocht gelopen waardoor de wond niet dicht ging (je wond dicht minder mooi en errug lastig, pleisters passen niet en bleef zakdoeken vervangen) :thumbdown:

Dit zijn niet de meest leuke verhalen, maar idd, je bent niet de enigste :lol: Gewoon genieten van je kleine meid en je alleen daar mee bezig houden! Af en toe even naar de vuilnisbak en voor aan de straat en dat steeds verder uitbouwen! Oh ja en de kinderwagen als rollator gebruiken, dan kom je ineens een stuk verder :mrgreen:

@Linda, hoe ver ben je gekomen :mrgreen:

Haha, het einde van de straat is ongeveer 30 meter. En dat vond ik te kort, dus zijn even een heel klein blokje om gegaan (letterlijk 1 blokje om, volgende mogelijkheid weer rechtsaf en langs de sloot de eendjes gevoerd en toen weer het poortje in naar onze straat :mrgreen:). Scheelt idd wel dat ik me aan de kinderwagen vast kon houden, heerlijk :mrgreen:

En gister ging niet lukken, mevrouw had een regeldag en was niet tevreden te krijgen, dus we hebben het opgeschoven naar vandaag. En ik vond het echt heeeeeeeeeerlijk, even frisse buitenlucht.

Jill zelf de trap aftillen gaat hier ook niet, ik kan zelf nog maar amper de trap afā€¦ dus dat is papaā€™s taak :slight_smile:

Euhhhā€¦ wat een eng verhaal van die hechtingen! De wond ziet er van buiten onwijs mooi uit, je ziet er al haast niets meer vanā€¦ al is het voor mijn gevoel helemaal blauw en beurs :shifty: dus dat zal de binnenkant wel zijn. Want van buitenaf zie ik alleen nog maar een heel dun recht streepjeā€¦

Zo, ik heb Jill, ook in het juiste lijstje gezet. :slight_smile:

Hoe is het met iedereen?

Linda hoe gaat het met de kleine Jill?

Henrieke hoe voel je je?

Hier alles goed. Wel een beetje hectisch. Onze nieuwe keuken komt binnenkort maar voor die tijd moet onze oude keuken gesloopt zijn en de leidingen omgelegd zijn. Onze woonkamer wordt dus een soort van slagveld met al dat servies en straks nog een weekend lang de keuken die er staan, want die word dan pas de maandag geinstalleerd :roll: Verder erg druk op het werk en moet nog iets van :roll: 6 weken ofzo werken voor ik vakantie heb :snooty: Met Eva gaat het ook goed na een week van slecht eten en diarree luiers is dan eindelijk haar eerste tandje vorige week doorgebroken :dance: en zo te zien duurt het niet lang voor de ander er ook aan komt.

hier alles prima, milo inmiddels 6 maanden!

verder druk met werken, kaja vandaag laatste keer psz, heeft nu vakantie! nog 6 weken doorbuffelen op mijn werk en dan gaan we een weekje weg!

nou hierbij eens een overzichtje van milo de afgelopen 6 maanden!

liefs en tot snel weer Len

Ow Len, wat is het toch een schatjeā€¦ en wat is ie veranderd :inlove:

Yeah Eva je eerste tandje :dance: :clap: Op naar de volgende, hopelijk heb je daar iets minder last van.

Hier doet Inge het goed ze heeft afgelopen vrijdag der eerste entingen gehad en ze heeft daar totaal geen last van gehad. Ze woog vrijdag alweer 5755 gram en is al 59 cm, maatje 68 hier komt ze aan hoor :lol:

Eventjes een vrij recente foto van Inge showen

Ow Lenneke wat gaat het hard he alweer 6 maanden zucht Wat een leuk idee om zƃĀ³n collage te maken van het laatste half jaar. Ik kan dat misschien ook wel eens proberen te maken van Eva en dan maar de laatste 9 maanden want dat is ze al bijna weer zucht Gaat ook veel te snel.

Mascha wat is het toch een schatje zeg en wat lekker dat ze er geen last van heeft gehad. Eva heeft tot nu toe ook nooit last gehad van de entingen, gelukkig. Ik had al wel voor de zekerheid paracetamol zetpillen voor haar gehaald maar niet nodig gehad.

Ik had vloeibare gehaald, just in case. Niet nodig gehad.

Ow ik kan de volgende foto ook niet aan jullie ontzeggen, ik vind hem zo lief :inlove:

Ow wat een schattig meisje is het toch :inlove:

Ook nog even wat spam van ons dan maar;

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: ik ben verliefdā€¦ op al die lieve schatjes :inlove: wat een poepies zeg!!!

Hier gaat 't allemaal wel, Jill is wat meer gewend aan de flesvoeding, krampjes lijken minder te worden. :dance: En ze is zoooo liefā€¦ :inlove:

Morgen weer naar het CB, ben benieuwd wat ze nu weer gegroeid is :inlove: 't gaat zo hard, ongelofelijk, ze is alweer bijna een maand :shock: en als ik dan jullie hoor over entingen en eerste tandjesā€¦ dan denk ikā€¦ mennnnn ik weet nog als de dag van gister dat er hier BUBā€™s geplaatst werden :inlove:

:-*

ohja, nog ff Jill-spam :inlove: