ja het schiet niet op bij linda he, arme meid met dit weer!
update Linda***
Jaaa een BUB ! Het is een meid! Jill Marina, zojuist geboren en weegt 2955gram
Voor mensen die nu bedenken dat ze spontaan langs willen, mama mag voorlopig geen bezoek, maar maakt het wel goed.
Lieve Linda en Patrick van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Jill...het harde werken zit erop...nu eindelijk lekker genieten!!
Linda en Patrick, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER JILL MARINA!!
Kan me nog voorstellen van het warme weer vorig jaar mei… pffff, arme jij…
@Diana, wat een schattige staartje van Meagan :inlove:
Hebben jullie al proefgedraaid met de caravan? Wij moeten nu ook nog 3 weekjes en dan weg in eigen land :dance:
@Saskia, Yvette wilde ook geen potjes met stukjes… maar nu ze meer eet gelukkig wel :mrgreen: Ze was al ruim 10 maanden en at ze nog 6 maanden potjes Ach, als ze maar wat binnen krijgen toch?
Zal ook even spammen, dan kan je zien dat staartjes er bij ons nog niet in zitten :mrgreen:
Linda en Patrick gefeliciteerd met jullie dochter Jill, rust lekker uit en geniet van jullie gezinnetje!
henrieke je bent de 12 weken al weer voorbij zie ik! super man!
ow die staartjes van meagan echt schattig! :inlove:
en die yvette! leuke foto en ach die staartje, dat komt van zelf!
hier alles prima! kaja is sinds deze week ook 's nachts zindelijk! echt super! en met milo alles ook top, slaapt nog steeds veel, nog iets meer dan 2 weken en hij is 6 maanden! pff het gaat zo snel!
maar goed ga snel weer verder moet om 13.00 werken!
liefs
Ik had het ook al bij de juni mama’s neergezet maar Linda en patrick van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Ik vind het een hele mooie naam en nu lekker van haar genieten, want dat heb je wel verdiend na zo’n bevalling :hug:
Henrieke wat een leuke foto van Yvette zeg en die staartjes komen vanzelf wel een keer toch
Lenneke wat goed dat kaya nu s’nachts ook zindelijk is en ja wat vliegt de tijd voorbij he met die kleintjes. Eva is alweer 8 maand nog even en dan vieren we haar eerste verjaardag al zucht Het gaat echt veel en veel te snel.
Linda en man GEFELICITEERD!!! met de geboorte van jullie wondertje Jill. Geniet maar lekker met zijn 3tjes.
Henrieke wat een leuke foto van Yvette, die staartjes komen vanzelf joh.
Saskia, de tijd vliegt, ik merk het gewoon aan Inge.
Hier zijn we over op de fles, we hebben het rustig afgebouwd en sinds gisteren krijgt Inge alleen nog maar de fles. Ze doet het goed, ben vrijdag eventjes op het inloopspreekuur van het cb geweest en ze weegt alweer 5215 gram. :dance:
Zo zeg Inge doet het zo te horen super en ze is alweer 2 maanden, ook al zo snel qua tijd he
Idd, twee maand alweer! Maar Eva ook alweer 8 maanden!
@Nadine, hoe gaat het met Ninthe?
Hallo allemaal,
sorry sorry sorry sorry hoor.Ik kreeg geen melding meer.Hubby wist altijd alle berichten die binnenkomen en weet niet dat hij deze moet laten staan.Verder erg druk,meestal 1 maal in de week op de pc.
Maar ik ben jullie niet vergeten hoor!!Ik dacht ik ga nu eens kijken.Er moeten er toch al wel wat bevallen zijn.
Wat is er weer een hoop gebeurd.ik heb bij gelezen.Als eerste Nadine van harte met je mooie meid en zusje van Silve.Knap dat je niels er toch zo bij kan betrekken.en dat je lekker in je vel zit is ook heerlijk.
Linda van Harte met je mooie meid.Ik heb wat foto’s gezien op je hyves.Wat een mooie meid.Zo uit je berichtje te zien was het een pittige bevallingGeniet maar lekker van d’r en laat je lekker verwennen.Hopelijk knap je snel op enkan je alles een plaatje geven.
Verder ben ik alles kwijt hoor.De zwangeren onder ons lekker genieten en de rest lekker genieten van de kids.
Hier alles ok.Mats gaat als een speer.Hij is twee weken geleden bijna 1 jaar geworden.Wat een feest was het.
Roel doet het ook super,Met Loek gaat het iets minder.Hij wordt op het moment getest omdat hij nog steeds erg veel moeite heeft met lezen en rekenen en het concentreren.Waarschijnlijk heeft hij dyslexie,maar omdat hij eigenlijk heel slim is(dat is getest)raakt hij er erg door gefrusteerd dat hem dat niet lukt ben is hij thuis niket te harden.We hebben al weken ruzie samen en hij is vrij agressief en selectief doof.Erg vervelend voor het manneke.We weten bijna waar het aan ligt en dan kunnen we hem gericht gaan helpen.
Groep drie moet hij in ieder geval nog een keer over doen.
Ach komt ook wel weer goed.
Zal proberen om vanavond ook eens te spammen.Wat een schatjes zeg.en wat worden ze al groot.
fijne dag allemaal
liefs Alexandra
Inge spam!!!
Alexandra nog gefeliciteerd met Mats. Vervelend voor Loek, hopelijk komt er snel een oplossing. Is voor hem ook niet leuk.
Wat een dotje zeg.
Loek is vanmorgen weer naar Jennie geweest.Volgende week krijgen we de uitslag.Ik ben benieuwd.Het is voor hem inderdaad erg vervelend.
Hier nog wat Spam van de kids
Ow wat een geweldige spam weer zeg :inlove:
wauw meiden wat een geweldige spam weer, heerlijke knappe koppies allemaal …wat gaan ze toch hard…
Alexandra…nog gefeliciteerd met Mats…beter laat dan nooit…fijn dat alles goed gaat met hem…wel jammer dat het met Loek minder gaat…er is niets frustrerender dan niet begrepen worden…en de onmacht die ze dan voelen…
hele dikke knuffel voor hem…
Hier gaat alles lekker…zijn toe aan vakantie…na een weekend geoefend te hebben met de caravan(ging echt super hoor…meagan heeft zich enorm vermaakt… en sliep redelijk goed ) willen we nu wel voor het echie hahaa…nog 4 weken geduld…
Ken heeft nu vakantie gekregen en is door naar 3e jaar (word bikkelen voor m…want in het 3e is het of door met VWO of terug naar Havo…we zullen zien …)
Marv heeft volgende week maandag de musical en dan woensdag vakantie…gaat naar het 1e van TL (vroegere Mavo) …ja er is zoveel veranderd sinds ik van school ben…het enigste wat nog bestaat is havo en vwo…verder heeft alles een andere naam gekregen…
Met Tuttebel gaat alles goed, loopt als een kievit…kruipt niet meer (wel zo lekker voor de broeken hihiih) …slaapt slecht…maar verder geen klagen…is snachts super gezellig…hele concerten geeft ze weg…hahaaha
even spam…
breekt in
Paco van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje Jill :dance:
Breekt uit :mrgreen:
Heerlijke spam!!! Wat een mooi meisje zeg Diana.
Alexandra jeetje wat worden ze al groot, zowel de hond als Mats.
Heb laatst eventjes op Linda der hyves zitten kijken en hebben jullie die kleine al gezien??? Jeetje zo cute zo klein nog :inlove:
Ja heb de foto’s bekeken…wat een plaatje hoor…weetje…je kan nog zo’n klote bevalling hebben…maar uiteindelijk is het het allemaal waard geweest he…
Diana kijkend naar de mooie baby’s en kindjes, kan ik alleen maar zeggen ja. Het is het zeker waard geweest.
Ik heb ook even geneusd op d’r hyves.Het is inderdaad een lieverd.En ja,het is het inderdaad allemaal waard,maar drie keer vind ik het wel genoeg.Ik zou er best nog 1 willen maar dan zonder zwanger te zijn en bevallen hahahaha,dat wordt wat moeilijker he.Ik vond de derde zwangerschap zo tegen vallen.
Ik ben blij dat ik er voor mijn gevoel klaar mee ben.Dat we compleet zijn als gezin zeg maar.Voor hetzelfde geld zegt je gevoel wat anders dat lijkt me toch vervelend.Zo is het makkelijker om äfscheid"te nemen van die babytijd zeg maar.
Mats ligt heerlijk te slapen ik ben lekker met Roel even op de bank aan het hangen.Het regent weer.
Geef mij dan maar dat warme weer hoor.Dit ben ik zo beu.
Morgen een gezellig feetsje ik heb een hele mooie jurk gekocht.
nu nog wat sexy lingerie dan gaat het helemaal gezellig worden hahahaha.Heb zin om me eens weer flink op te tutten.Is lang geleden
Hier nog 2 weken en dan hebben ze vakantie.Hopelijk gaat het weer mee werken.
prettig weekend allemaal.
jullie nog leuke plannen??
liefs Alexandra
ohhhhhh alexandra…dat word nog gezellig haahhhaahah
Ben wel benieuwd naar je jurk hoor!
Hier weinig plannen…ja even wat kleding kopen voor de jongens, t-shirtjes …maar verder hangennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn op de bank en de Tour kijken …
Met dit weer is er ook niets aan eigenlijk om iets te ondernemen…
pffffff kan niet wachten tot we in vive la france zitten…ben toe aan vakantie en een dosis zonne uren…
Inderdaad ja,hier ook hoor.We blijven gewoon in Nederland.Het is bij ons nu topdrukte in de zaak.kunnen nu helaas niet weg.Volgend jaar willen we een caravan of zo huren in Zeeland.Kan hubbie op en neer komen.Dat is dan nog wel te doen.
Heerlijk joh naar Frankrijk.Hopelijk is het weer goed.Daar gaan we gewoon van uit niet dan hahahahahaha.
volgende week wordt het weer beter zeggen ze.Hopelijk wel.Geef maar dan maar dei warmte.Daar kan ik wel aan wennen hoor .Jullie niet.
nog even volhouden en dan lekker weg.
gr