STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

Hoi meiden…

Ben der nog, vraag me niet hoe…

Onze kleine meid zit midden in een sprong en daarbij komen ook der eerste 2 tandjes door. Het arme meiske. Verder gaat alles goed. Inge is wat lastig, maar ja dat geeft niet. Daar komen we wel weer over heen.

Zo, huis aan kant, weer wat nieuwe shirtjes ingeslagen (maat 80 werd gewoon alweer te klein :shock: ), dus nu een boterham, even inetten en dan dame op bed en weer verven!

Yvette dr kamertje wordt paars / lichtpaars / rood en dan met roze assesoires :wink: Denk dat grijs / roze / rood ook mooi wordt Diana! Je ziet het zo opknappen dat ik nu al zin heb om onze kamer ook te doen 8)

@Mascha, succes met je meissie! Kan me voorstellen hoe het gaat, ik noemde dat dagen om ‘hoognodig wat te gaan doen’ :angel:

@Diana, Yvette heeft gelukkig nooit last van haar prikken gehad, ook niet van BMR :wink:

Wat een lang traject voor Marvin! Hopen dat hij maar heel lang erin mag blijven!

@Lenneke, heb je in je vakantie een beetje uit kunnen rusten? Hebben jullie nog wat leuks gedaan?

@Saskia, gelukkig zijn ze er vroeg bij en zag de huisarts het ook :wink: Liever dat ze er nu wat aan doen dan als ze al naar school gaan 8)

@Mascha, wat gaat Inge ook alweer snel! Wat een lief neefje :inlove:

Nu snel weer een vervelend dametje op bed leggen… oh, niet te genieten vandaag (net gestofzogen en zie nu de boterhamstukjes door de kamer vliegen :x )

tip henrieke: stofzuigen na de boterham :lol: we hebben hier namelijk nu 2 van die varkentjes aan tafel zitten, dus de stofzuiger komt pas na de boterham uit de kast!

nou echt uitgerust ben ik niet, milo was op vakantie erg vroeg wakker… maar verder zijn we naar de efteling geweest en de beekse bergen!

*zo, verf op en kan niet weg om nieuwe te halen :wall: *

haha, normaal stofzuig ik ook als onze dame op bed ligt (na de boterham :lol: ), maar vanmorgen was het zo’n bende, dat ik eerst maar even doorgepakt heb :mrgreen: (stel je voor dat mn schoonmoeder ineens op de stoep staat voor een kop koffie :angel: )

Hebben jullie een huisje gehuurd bij de Beekse bergen of gewoon een dagje uit? Kaja zich wel vermaakt? Heb je niet af kunnen wisselen met hubbie?

we zaten op een park dat bij de beekse bergen hoort, zijn er gewoon een dagje geweest! we hebben wel afgewisseld hoor hub en ik,maar toch slaap ik dan niet echt lekker meer en bij mij zit het programma 7 uur opstaan er in, dus ben dan ook standaard wakker… leuk he als je oudste wel gewoon lekker slaapt tot 8 uur 8.30! ach ja!

nou moet zo gaan werken, heb er wel weer zin in!

haha, lagen jij en hubbie niet gewoon om 9 uur in bed, lekker ‘bijslapen’ :inlove: :lol:

Werk ze!

Oh ja, was net de kast aan het uitruimen die straks (gedeeltelijk) op Yvette’s kamer komt te staan… hij staat nu in het schuurtje met mijn tuinspullen, aangezien we in huis geen ruimte meer hadden… Brrrrrrr… eerst kom ik rioolspin #1 tegen… tja, kan gebeuren, netjes naar buiten gezet (na mn eerste schrikreactie)… daarna op mn hoede voor spin #2 (ze zijn altijd met zn tweeen)… kast helemaal leeg, netjes uitgeveegd en opgelucht dat ik #2 niet tegen was gekomen… probeer ik de kast in mn eentje van de kant te krijgen rent #2 onder de kast vandaan :shock: Brrrrrrrrrrr… Roel gaat maar lekker zelf de kast van de kant halen :angel:

Wat voor spin een rioolspin is…?? Nou zo een :sick:

bbbrrrr geen leuke spin om tegen te komen Henrieke. Laat Roel inderdaad die kast maar verplaatsen hoor, moet jij zo enzo niet doen :wink:

ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

:shock: :cry: :shock: :cry: :shock: :cry: :shock:

ik wist t, ik wist t en toch ga ik kijken…ben als de dood voor spinnen…echt…ik blijf er bijna in…

Hier nog niet tegen gekomen…maar mocht het zo zijn …zijn ze dus met z’n 2en…oh komt niet goed dan…echt niet!

hahahahahahahaha zo groot als op de foto is hij trouwens niet hoor!!! Maar toch wel een centimeter of 4 denk ik :lol: :mrgreen: :lol: Achteraf kan ik er wel om lachen :lol:

Kreeg van hubbie ook al op mn kop dat ik die kast niet van de kant af mocht halen :angel:

Heb net trouwens een bedje gekocht :dance: Alleen wat ver weg (oei, vind hub niet leuk), dus eens kijken hoe we dat gaan regelen met vervoer 8) Gelukkig hebben we binnenkort een verjaardag die kant op :lol:

uhm nouja nee we lagen er niet om 21.00 in,maar vaak wel rond 22.00,maar sliep er niet zo lekker als thuis!

nou ben meteen weer flink aan het werk geweest vanavond, lekker veel rumoer bij de clienten!

Hier een mamma die doodop is. Inge heeft namelijk besloten om een nieuwe sprong te nemen en meteen der eerste 2 tandjes door te laten komen. Zo zielig, ze is de hele tijd aan het huilen en ze wordt alleen rustig als pappa of mamma met der rondloopt. Heb voor der tandjes dentinox gehaald, gelukkig werkt dat erg goed en had ze daar wat minder last van.

Momenteel wil ze alles tegelijkertijd leren. :think: Staan, zitten, der flesje zelf vasthouden, kruipen en ik kan zo nog wel eventjes doorgaan. Pappa had vakantie, maar heeft nu een vakantie nodig om van deze bij te komen. Hij moet morgen weer beginnen. Ik ben op, overgeemotioneerd, maar goed dat hoort erbij, mij hoor je niet klagen.

@Mascha en Lenneke :hug:

@Lenneke, hoop dat je vanavond wel lekker slaapt in je eigen bedje na een drukke dag!

@Mascha, kan je 's middags misschien rusten als Inge slaapt? Of slaapt ze ook slecht?

Ik vanacht in elk geval wel… als ik niet kan slapen ga ik op mn buik liggen, maar dat wil niet meer :wall: Dus weet niet hoe ik moet liggen en heb net besloten maar even wat te eten. Ga nu snel mn bedje weer in en hopelijk nog ruim 2 uurtjes slaap :zzz:

Inge slaapt alleen s’nachts goed, overdag zijn het echt van die mini slaapjes als ze al uberhaupt wil slapen. Meestal ga ik maar even een stukje met der lopen, zodat ze in ieder geval slaapt.

Balen is dat he niet meer op je buik kunnen liggen. Ik miste dat ook zo. Hopelijk heb je nog wat geslapen Henrieke

Zo daar was ik ook weer eens een keer. Wat een geklets in een keer weer zeg, ik moest 2 pagina’s in een keer lezen, dat komt normaal niet voor :mrgreen:

Wat een verschrikkelijke spin is dat zeg Henrieke en die kast inderdaad lekker laten staan voor hubbie :wink:

Lenneke, de beekse bergen zijn wij een paar jaar terug ook geweest maar dan echt op vakantie voor een week.

Mascha wat gaat Inge snel zeg. Eva is op dit moment pas druk bezig met willen kruipen op handjes en knietjes en proberen te zitten en proberen te staan. Wat die sprongetjes betreft daar merk ik bij Eva eigenlijk nooit wat van. Tandjes die doorkomen heeft ze gelukkig niet echt last van gehad. Ik had er meer last van dan zij met die vieze poepbroeken van haar :sick: Haar eerste tandje kwam op 15 juli en precies een maand later dus 25 augustus haar tweede. Sindsdien nog geen andere tandjes gezien.

Diana wat goed van je zoon zeg met de voetbal en het lijkt mij inderdaad dan ook net zo’n veemarkt als die scouts komen kijken.

Als ik dat zo lees krijg ik inderdaad zo het idee dat ze vlug gaat. Heb ook nog geen van de andere mei 2009 mamma’s gehoord over tandjes. Tja ik ga er maar vanuit dat het een familietrekje is, me neefje liep ook al met 9 maanden en dat is ook snel. We wachten wel af. Wel heerlijk dat Eva zo weinig last van der tandjes had zeg, al moet ik weer zeggen dat Inge der luiers wel meevielen, ze stinken wel meer als in het begin, maar ze krijgt nu natuurlijk ook andere dingen dan alleen der fles.

Ja dat andere eten kan zo af en toe ook stinken zeg :sick:

Ik ben vandaag een muziekcd voor Eva aan het draaien. Gaan we lekker zingen en dansen. Ze vindt het wel erg leuk geloof ik. Ze schreeuwt eens een paar keer mee :mrgreen:

Ja, heb gelukkig nog geslapen tot half 8 :inlove:

@Mascha, wat balen dat Inge alleen hazenslaaptjes heeft :?

@Saskia, Eva gaat ook al lekker snel! En al tandjes!!! Hier heeft dat een hele tijd geduurt :mrgreen: Fijn dat ze er zelf weinig last van heeft :wink: En ehhh… die stinkbroeken… die krijg je nog VEEEEEL meer :mrgreen: :lol: Yvette geeft het gelukkig nu ook zelf aan… ‘bah’ :inlove:

Leuk he, Yvette danst ook heel veel! In de auto zit ze te swingen, thuis met de muziek mee, op de creche, dus heb vandaag bij de Kruidvat de muziekinstrumenten opgehaald, kan ze zelf muziek maken! Ze vind het ook prima als ik zing, maar ja, dat is niet mn sterkste punt :mrgreen:

Ook niet die van mij maar gelukkig zijn ze nog klein dus dan maakt het nog niks uit :wink:

Hi dames, hebben jullie gelezen van Jasmijn :**: ? Verschrikkelijk he :cry:

Ben helemaal geen emo type, maar het afscheid van Yvette op de creche en nu dit nieuws… :frowning:

Yvette heeft gister dr afscheid gehad en gaat zo wennen op dr nieuwe creche! Zal even foto’s plaatsen :wink:

Op de creche:

Tractatie:

Lunch:

Helaas zijn de rest van de ‘viering’ met andere kindjes, dus die wil ik niet op inet zetten :wink:

Van het weekend in Zeeland op de dijk :inlove:

breek even in ]

mooie foto van yvette.heerlijk zo genieten he en jullie hadden mooi weer voor in zeeland…

ik zag de kleurtjes op het nieuwe kamertje van de week toen je het raam open had staan erg mooi…

ben je donderdag thuis kom ik even een bakkie doen

Breek uit