STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

Grappig zeg dat jij nou net weer iemand kent die het ook herft gehad :mrgreen: Jammer van de baan zeg. Dus nu weer op zoek naar wat anders. Hier is Eva ook nog nooit uit logeren geweest hoor :wink:

Ja ik blijf zoeken naar wat anders. Ben blij dat ik wat heb hoor, maar ik vind het persoonlijk nogal geestdodend helaas, ondanks de leuke collega’s.

jammer mascha, hopelijk vind je snel leuker/ ander werk!

hier ga ik vanaf juli binnen de stichting op een andere groep werken, ga naar een autisten groep, wel allemaal redelijk zelfstandig, maar veel structuur nodig! ben benieuwd of het wat is! clustermanager heeft een vast contract voor volgend jaar door laten schemrern ,dus ben benieuwd!

verder gaat levi volgende week weer geopereerd worden, krijgt andere buisjes, hij blijft enorme looporen houden…

kom snel weer langs om uitgebreider te reageren,maar levi wordt wakker voor zijn laatste slokje mamamelk!

Dus lenneke weer een nieuwe uiitdaging en een vast contract zou niet verkeerd zijn. Arme levi weer een operatie.

Mascha succes met de zoektocht naar een leukere baan

Hey dames alles lekker rustig hier dus dat zal wel betekenen dat iedereen lekker druk met het gezinnetje en de dagelijkse rompslomp is :mrgreen:

Even vertellen dat wij vorige week vrijdag de combinatietest hebben gehad. Kans op downsyndroom voor ons is 1 op 185 en dat zou ca 0,5% zijn dus we hebben besloten om geen vervolgonderzoek te doen. Als je een kans van 1 op 200 of hoger, zoals wij, dan wordt je vervolgonderzoek aangeboden. Aangezien de kans op een miskraam bij vervolgonderzoek 0,5% is en dus hetzelfde percentage is als kans op down gaan we geen onderzoek verder doen. Verder heeft ze een uitspraak gedaan over het geslacht, volgens nub theorie. Ze zegt dat we een jongetje krijgen en als je de echo ziet (sf nov. 2012 mama’s) en op internet info zoekt op nub theorie dan ben ik er van overtuigd dat we een jongen krijgen.

Inderdaad een beetje druk met gezin en werk. Heb een extra adresje om schoon te maken, dus een paar uurtjes in de week extra.

Heb daarbij ook een overbelaste pols en dus medicijnen, het nadeel van deze medicijnen is, dat ze je afraden om zwanger te zijn of te worden, we stellen het stoppen met de pil dus een maandje uit.

Onze kat heeft gister zijn pootje gebroken, dus hij is erg zielig. Loopt op 3 pootjes rond en zijn 4de is ingetaped.

Hier trouwens ook alweer de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit en het was nog steeds een jongen :inlove:

Hopelijk is de pols alweer over en ben je weer medicijnvrij en kun je stoppen met de pil :wink:

Me pols gaat beter… Geen medicijnen meer ow enne geen pil meer zoals Saskia al heeft kunnen lezen :slight_smile:

Ja sorry zat bij de stoppers te lezen van mei 2011 waar ik ook meeschrijf en zag ineens dat jij had gepost dus was even nieuwsgierig :oops: Super leuk nieuws hoor en hoop dat het snel raak mag zijn :wink:

Geeft niks hoor… Iedereen kent toch iedereen hierro, tenminste zo lijkt het wel af en toe.

Zo zat er bij de meimama’s van 2008 een vrouw, die nu dus bij de julistoppers meekletst. Wij kregen toen allebei een miskraam.

Brusje in aantocht!!!

Gefeliciteerd zeg. Dat is best snel gegaan toch?

Het is inderdaad snel gegaan. 1ste ronde. Ben zelfs nu, na een goeie, zwangerschap nog steeds doosbenauwd, nog erger dan met Inge. Ben zo bang, ondanks me klachten, zoals me boobs.

Dat heb ik nog steeds dus kan niet tegen je zeggen dat het makkelijker wordt. Ik had verwacht dat het na de eerste echo wel over zou zijn maar niet dus. Toen dacht ik dat het na de combinatietest wel afgelopen zou zijn maar ook toen niet want daar kwam uit dag we een vehoogde kans op down hadden dus nog meer zorgen. Toen had ik zoiets van nu stoppen met dan bezorgde gedoe na de 20 weken echo maar toen weer iets meegemaakt. Dus al met al nog steeds bezorgd maar nu iets minder omdat ik nu zoiets heb van, als de baby nu wordt geboren heeft het een overlevingskans.

Hoop echt voor je dat de bezorgdheid bij jou wel afzakt na je eerste echo, want ik weet dat het geen pretje is :hug:

Was tijdens me zwangerschap van Inge ook bang hoor, maar nu… Het lijkt echt wel erger dan toen. Ik hoop inderdaad dat het na me eerste echo minder wordt, want die zenuwen zijn ook niet goed voor de baby natuurlijk.

Zo en toen waren we alweer 2 maanden verder.

Ben nog steeds moe, maar heb verder weinig tot geen klachten. Alles gaat goed, baby ligt goed op schema, met de placenta aan de achterkant, dus ik voel zelfs zo nu en dan al wat.

Saskia, je bent er bijna he… Succes enne ik hou je in de gaten hoor. Hou het niet al te spannend he…

Saskia proficiat met de geboorte van jullie zoontje lars! Geniet er van en rust lekker uit!

Wauw, maanden niet op het forum geweest en ik zie dat Lars net geboren is! Gefeliciteerd Saskia en familie met jullie zoon en broertje :inlove:

@Mascha, 15 wkn zwanger, ik heb echt wat gemist! Gefeliciteerd!!!

@Lenneke, hoe gaat het bij jullie?

Hier gaat het prima! Yvette gaat alweer een tijdje naar school. Voor de vakantie echt een drama, 4 weken lang en daarna ging ze '(met tegenzin maar zonder drama’s) naar school. Na de vakantie is het een hele andere meid en wil graag naar school :mrgreen: Monique is al een lekker wijs meisje, alweer bijna 3, dus een hele dame! En onze Jesper ook alweer 10 maand, dus kruipt, staat en maakt het huis onveilig :inlove: Heerlijke kinders, echt genieten!

Ja, de tijd vliegt als je druk bezig bent he… Blij te lezen dat Yvette het uiteindelijk toch wel naar der zin heeft op school.

Hub was hier opeens om, heeft het lang tegengehouden, maar toen we eenmaal stopte was het direct in de eerste ronde raak. Als alles meezit krijgen we morgen al te horen wat het geslacht van de baby is. We hopen vooral dat het gezond is natuurlijk maar, diep in ons hart zouden we een jongetje wel erg leuk vinden.

Dank voor de felicitaties.

Voluiit heet hij lars jesper :wink: Het is maar een kleintje. Geboortegewicht was 2920 gram en hij heeft maar een klein koppie. Ik geef bv maar dat is nog niet helemaal goed op gang en aangezien het een klein manneke is en al 5% gewichtsverlies heeft moeten we nu beginnen met bv en daarna nog wat kv geven. De nachten zijn echt nog heel erg wennen. De eerste nacht alleen heb ik maar anderhalf uur kunnen slapen en verder alleen maar met hem bezig. Afgelopen nacht ging gelukkig al een stuk beter dus er zit gelukkig wel wat vooruitgang in :mrgreen:

Mascha succes met de geslachtsbepaling en alles is vast en zeker goed met de kleine :wink: