STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

@Mascha, hoe gaat het stoppen met roken? En al nieuws over het bedrijf van je man?

@Saskia, al misselijk?

Ik wordt ook weer tante!!!

Gefeliciteerd Henrieke :mrgreen:

Hier eigenlijk geen kwaaltjes. Gisteravond wat last van mijn tepels en verder niet echt wat. Vanmorgen op het werk wel last van mijn. Blijkbaar zit mijn broek te strak als ik zit ofzo.

Ja Mascha hoe staat het ervoor, al wat meer duidelijkheid?

Het stoppen gaat goed hoor. Ik zit nu op 2,5 week. Over mijn man zijn werk nog weinig nieuws.

Saskia gefeliciteerd, natuurlijk weer november en wat dicht op Eva. Hoe kien je het uit :stuck_out_tongue:

Henrieke wat leuk. Ik wordt dit jaar dubbel tante. Me sz en me eigen zusje zijn zwanger. Sz al over de 12 weken en mijn zusje net 7 weken, ze heeft der eerste goede echo net gehad.

Ook weer een teken van leven van mij :slight_smile: hier is het druk en hectisch, we blijven sukkelen met levi zijn gezondheid, gister ineens weer koorts 39.4 die in de loop vd avond opliep naar 40.2 ondanks zetpil… Ka gebeld mochten neurofen bijgeven en nog een halve zetpil, maar ondanks dat vanmorgen toch met 39.6 uit bed… Wee zetpil en neurofen en bij de opvang temp gedaald naar 37.5. Met ka afgesproken neurofen en zetpillen afwisselen en als hij morgen nog zo is wil ze hem zien.

Dan nog mijn man die met een paniek stoornis zit en ik met mijn werk, dus erg druk hier.

Ik word dit jaar ook weer tante in juni, voor de 10e keer :slight_smile:

Ga nu snel door, eten met de boys net thuis van werk

Nou Lenneke wat een hectiek bij jullie zeg. beterschap met Levi en sterkte met je man.

Ja leuk is anders, levi wordt vrijdag 1 en van dat hele jaar loop ik de afgelopen 7 maanden van de ene dokter naar de ander, in okt opname ivm longontsteking, dec operatie kno, zit bijna om de 3/4 weken bij de kinderarts voor controle of omdat het dan weer echt nodig is… Maar ondanks alles blijft het zo’n lief en opgewekt kind en ik ben apetrots op ons geef vrijdag een jaar bv ondanks alles :slight_smile: en we genieten er beide nog steeds van! De andere hebbenmaar 2 weken zelf gedronken daarna 3 maanden gekolfd!

Mijn man moet over 3 weken terug en dan door naar psycholoog om er mee om te leren gaan gelukkig is het met medicijnen nu rustig dus dat scheelt

Alweer een jaar en ondanks zo vaak in het ziekenhuis toch een vrolijk ventje :inlove: Knap van je dat je al bijna een jaar bv geeft zeg. Ik heb het maar 3 weken gedaan en toen een beetje noodgedwongen gestopt maar wat vond ik dat toen jammer zeg, echt verschrikkelijk vond ik het om te snappen. Nu bij nummer twee ga ik het weer proberen en weet ik dat je niet zo maar hoeft te stoppen en dat je zelfs na even gestopt te hebben je de bv weer op gang kunt krijgen.

Fijn dat met de medicijnen je man ook weer wat rustiger is geworden, lijkt me ook wel moeilijk hoor en helemaal met 3 kids waarvan er 1 ziek is.

@Lenneke, nog gefeliciteerd met Levi’s 1e verjaardag!

Je hebt het niet makkelijk zo te lezen… maar fijn dat ondanks alles Levi zo’n vrolijk manneke is en petje af dat de BV ook nog steeds lukt! Hier beide meiden een jaar, maar het is altijd afwachten of het weer lukt.

@Saskia, hoe gaat het?

@Mascha, wat goed dat je toch gestopt bent! Gaat het nog steeds goed?

Jesper is alweer 12 weken, nog 2 weken verlof en dan alweer aan het werk!! Tijd vliegt! BV gaat gelukkig heel goed en hij slaapt veel door, vind het alleen wel fijn om echt weer wat voor mezelf te hebben, want hij eet overdag om de 3uur, dus je komt eigenlijk net nergens aan toe :angel:

Ach, dan gaan we gewoon met een boek op de bank zitten of nu lekker naar buiten met het mooie weer!

Hier alles goed. Ik wil morgen even de vk bellen voor een vroege echo rond 8 weken. Even checken of het dit keer wel goed zit.

Alweer 12 weken en je verlof dus alweer bijna voorbij. Hopelijk heb je de laatste weekjes nog van dit heerlijke weer. Op het laatst ben je ook wel weer toe aan wat anders dan de hele dag met de baby thuis enzo. Dat had ik ook maar toen het zo ver was vond ik het wel moeilijk om Eva achter te laten op het kdv.

Mascha hoe staat het met het bedrijf, hebben jullie al meer zekerheid?

Hoop voor je dat je met 8wkn al mag, toch een stukje zekerheid!

Ja, vandaag even met Jesper naar mijn werk geweest en al even bijgekletst. Heb er al helemaal zin in om echt weer iets voor mezelf te hebben :wink:

meiden, kunnen jullie voor me duimen morgenochtend? Heb een sollicitatiegesprek en dit lijkt me zo’n gigantisch leuke winkel om te werken. Ik wil deze baan dus echt graag hebben. Lekker meer uren maken en in een functie/winkel die ik leuk vind.

Ik ga duimen :slight_smile:

Ik zal ook voor je duimen. Hopelijk krijg je de baan :pray:

Saskia, misschien heb je straks nog wat aan mij, als ik die baan krijg :wink:

Dat klinkt helemaal spannend :mrgreen: Nou ik ga duimen hoor :pray:

Hoe is je gesprek gegaan?

Beetje laat, maar…en???

Beetje laat, maar…en???

Nog niks van Mascha dus of ze de baan heeft of niet haha.

Henrieke inmiddels alweer aan het werk zeker, hoe bevalt het?

Hier heb ik eergister mijn termijn echo gehad en gisteren mijn intake gesprek bij de vk. We hebben dus met ca 8 weken een echo gehad om te zien of alles goed was en eergister mijn termijn echo. Ik heb nu als uitgerekende datum 3 november, de verjaardag van Eva :mrgreen: Ik denk dat bijna niemand me dat na doet haha, vind het nogal knap van ons. Verder dus hele mooie echo gehad, ik kon al armpjes en beentjes zien :inlove: De echo is te bewonderen in het sf van de nov. 2012 mama’s voor diegene die nieuwsgierig is. Bloeddruk was ook alweer lekker laag en ze zei tegen me dat die vaak nog verder zakt totaan 20 weken :thumbdown: ik denk dat ik me dus weer moet voorbereiden op flauwval gevoelens. Ik hoop wel dat het nog even uitgesteld word, want we willen pas de zaterdag voor moederdag en met moederdag onze ouders en broers/zussen inlichten. Op het werk heb ik het ook nog niet verteld en dat bevalt me tot nu toe prima dus ook daar van plan om pas na moederdag wat te gaan vertellen. Dan zou ik dus iets van 15 a 16 weken moeten zijn.

Verder alles goed met iedereen?

Saskia, ik ken iemand die je dat heeft nagedaan… Mijn buurvrouw, van beide meiden op dezelfde datum uitgerekend een jaar na elkaar. Ze schelen uiteindelijk 2 dagen en dat jaar natuurlijk.

Mijn sollicitatie is niks geworden, sorry dat ik dat nu pas meldt, heb een tijdje weinig achter me pc gezeten. De vacature is intern opgevuld.

Verder gaat alles wel goed hier. Inge gaat morgen voor het eerst bij opa en oma een nachtje slapen. Het is er niet eerder van gekomen, ben dus heel benieuwd hoe dat zal gaan. Me moeder past zo enzo morgen al op, omdat we beide moeten werken en we hebben afgesproken dat we der niet ophalen of langskomen, we zullen zien.

Met me zusje der zwangerschap, gaat gelukkig alles goed. Ze is 2 dagen vooruitgezet en nu uitgerekend op me schoonzusje der verjaardag, alsof we het nog niet druk genoeg hebben in oktober :slight_smile: Der miskraam heeft der flink ingehakt, afgelopen vrijdag had ze der 12 weken echo en ze was zo bang, want de vorige keer kreeg ze rond die tijd te horen dat het mis was. Nu had ik der huilend, van blijdschap, aan de telefoon. Hij zwaaide zelfs naar ons, vertelde ze. Ik mag dus gaan proberen de lievelingstante te worden en gaan shoppen. Heb al zoveel leuke/lieve dingetjes gezien, ik zou ruzie met hub krijgen als ik daar mee thuiskwam allemaal. Dus we doen het rustig aan en elke maand een dingetje ofzo.