Ik krijg nu pas het smsje van henrieke binnen :?
Ze zegt dat jesper berend gister om 16.34 uur is geboren en 3840 gram is. Alles is goed met hun.
Dank jullie wel! Ben net thuis, dus even snel mail checken De kleine Jesper doet het super (slapen, eten, slapen etc) en met mij gaat het ook goed. Voel me elke dag een beetje beter 8)
@Saskia, hoe gaat het met jou? MK al doorgezet?
Wat fijn dat je nu toch weer thuis bent en zo te horen een heerlijk ventje. Had een foto op je hyves gezien, lekker knulletje.
Hier alles goed. Maandag begon ik te bloeden en woensdag tegen half 4/4 uur ofzo het vruchtje verloren. De rugpijn was toen gelijk weg, heerlijk want dat deed echt behoorlijk zeer. Ben nu nog wel wat aan het bloeden maar niet echt heel veel. Heb alleen wel wat buikpijn maar of dat van de miskraam komt of dat ik weer eens verstopt zit, geen idee. Ik ga uit van het laatste aangezien ik daar regelmatig last van heb. Verder eigenlijk niet echt ergens last van of echt moeilijk mee. Heb er al vrede mee. Ik hoop alleen dat we nu niet meer maanden moeten wachten tot het raak is.
Vanuit Leeuwarden wens ik jullie alvast een heel gelukkig, gezond en heel fijn 2012 toe en dat alle wensen voor het nieuwe jaar maar uit mogen komen
@Saskia, hoe gaat het nu?
Hier de laatste dag kraamzorg gehad. Het gaat gelukkig hartstikke goed, elke dag is het een beetje makkelijker Nu weekend! Allemaal fijn weekend!
Ik heb deze week nog een controle echo gehad, want ik had best last van mijn onderbuik. Gelukkig zat er alleen nog een heel klein beetje bloed en datam het lichaam wel op of anders komt het er wel als oud bloed uit. We kunnen gewoon aan de slag gaan en ik mocht als het weer raak is wel wat eerder komen voor een echo om me gerust te stellen, met een week of 7 a 8 zei ze en het liefste nog met 8 weken maar ja we zien het wel wanneer het zo ver is. De buikpijn zal waarschijnlijk weer een verstopping zijn want ze zag wel dat mijn darmen aan het werk waren. Nu gelukkig geen last van de buik meer.
Zo zeg de laatste kraamdag alweer. Dat gaat ook snel hoor. Kom je nog een foto van hem showen hier? Wel weer wennen of niet een babietje en helemaal omdat je 2 meiden hebt en nu een jongen, tenminste dat lijkt me toch ook weer wennen.
Gelukkig is alles nu helemaal goed. Emotioneel vond ik het toen ook niet zo moeilijk, liever direct een MK dan een kindje wat geen levenkansen heeft… en achteraf was ik blij dat M iets ouder was toen J geboren is.
Een jongentje is idd even wennen, maar dat gaat zo snel, dat je niet eens meer wist dat je ook wel een meisje wilde :mrgreen:
Wauw, 2 trotse grote zussen Wat blijft het toch geweldig zo’n kleintje, ik wil ook!!!
We hebben een knoop doorgehakt hierro… Als ik kan stoppen met roken dan stoppen we. Dat stoppen gaat redelijk goed dus ik ben vol goede moed.
Leuk leuk leuk!!! Ben je met Inge niet gestopt? Ik vond het een hele goede stok achter de deur toen ik het eenmaal wist, maar daarvoor vond ik het nog erg moeilijk Na de geboorte heb ik nog wel eens geprobeerd, maar gelukkig vond ik het echt vies en sindsdien er helemaal vanaf :thumbup: Hoop voor je dat het snel raak is!
@Saskia, hoe is het bij jullie?
Wat een mooie foto’s zeg en inderdaad echt 2 grote zussen :inlove:
Mascha wat een goed nieuws zeg dus huppa stoppen met die ellende en aan de klus :mrgreen:
Hier alles goed. Af en toe een baal momentje van de mk als iemand het heeft over de zwangerschap of over de pasgeborene (babyboom op het werk) maar die momentjes vallen gelukkig mee. Verder mijn eerste menstruatie weer gehad dus jammer genoeg niet zwanger :thumbdown: Was wel een beetje een rare cyclus maar ja was de eerste na de mk dus daar gooi ik het maar op. Nu heb ik even een stop want ik wil eigenlijk geen kindje in oktober/november of begin december. Dus even 2 a 3 maand voorzichtig doen en dan zul je natuurlijk zien dat het raak is hahaha.
Henrieke, bij Inge een stuk minder gerookt 2 a 3, maar heb daardoor tijdens me zwangerschap van haar zo schuldig en angstig gevoeld, dat ik er voor de 2de gewoon vanaf wil zijn. Niet dat nog een keer.
@Saskia, voorzichtig aan doen? haha, met 50% kans zeker :lol:
@Mascha, hoe gaat het met stoppen met roken??
hoe is het met de kleine Henrieke en met jou?
Mascha al aan de klus voor een tweede? en dus gestopt met roken?
Hier zouden we er deze maand niet voor gaan maar in het heetst van de strijd toch vergeten om het veilig te doen haha. Nu dus weer met spanning afwachten aangezien we in de vruchtbare periode zaten haha.
Jesper gaat heel goed! Hij groeit super, heb de maat 56 kleertjes alweer in de ‘te klein’ doos gelegd en over naar maat 62!
Ik heb nu echt het idee dat het met mij ook steeds beter gaat, maar als ik til etc merk ik het direct. Ben vorige week op nacontrole geweest en alles ziet er goed uit. Heb nog steeds zeurende pijn aan 1 kant en volgens de gyn is dat een zenuw die klem zit, maar dat gaat vanzelf over…
Nu ook even wat minder, beginnende keelontsteking, 2 moedervlekken in mn oksels weg laten halen waar ik aan 1 kant bont en blauw ben… maar… net lekker in de stallen bezig geweest! Voor het eerst zelf de stal weer zelf gedaan (alleen even de drollen eruit), omgeruimd en spinnewebvrij gemaakt! Ziet het er weer allemaal netjes uit, want dat is er de laatste maanden bij ingeschoten, hoe goed hubbie het ook bijhoudt Daaraan merk ik dat het beter gaat, neem echt de tijd om alles weer op te ruimen, schoon te maken en aan te pakken. Zondag ook heerlijk in de tuin bezig geweest, alleen even bladeren harken en daarna ben ik kapot (natuurlijk ook geen conditie), maar ik vind het heerlijk om weer dingen op te pakken!
Dat niet veilig klussen kennen we… wat moeilijk om de condooms te pakken als je bezig bent :lol: Maar ik wil absoluut geen 4e, dus het moet maar 8)
Nu weer aan de pil en daarna op zoek naar een ‘makkelijker’ voorbehoedsmiddel, want mn hele leven aan de pil blijven heb ik ook geen zin in… nog 4 dagen en dan is de pil weer veilig, veel makkelijker, hoef je alleen te denken aan het innemen van de pil :thumbup:
Helaas moeten besluiten om het nog even uit te stellen. Het bedrijf waar manlief werkt, wordt overgenomen, we willen even afwachten wat dit voor zijn baan te betekenen heeft.
Fijn dat het zo goed gaat Henrieke.
Mascha wat balen van het bedrijf zeg, spannende tijden dus. Ben je inmiddels al wel gestopt met roken of gewoon lekker door aan het paffen :mrgreen:
Heb in eerste instantie nog wel gerookt, maar sinds 2 dagen niks meer aangeraakt.
Netjes hoor :thumbup:
En het was dus raak :mrgreen: Kan ook niet anders. Als je eigenlijk niet wil of niet uitkomt is het altijd raak, tenminste bij mij wel haha. Had vanmiddag positief getest. Het is niet zon knal positieve test als toen met Eva maar dis was ook een ander merk dus misschien daarom. Niet te veel over nadenken, komt vast helemaal goed. Zou als ik het goed heb, op 4 november uitgerekend zijn. Wel grappig aangezien Eva van 3 november is :mrgreen:
GEFELICITEERD!!! Hoe krijgen beebs het voor elkaar he, ze komen altijd tegelijk :mrgreen:
Ja inderdaad :mrgreen: