ok weer wat foto’s van deze kant:
Gave T-shirts!! Heel erg leuk!! Mooie kids heb je zeg! Levi is ook alweer groot :inlove:
Ik zat te denken wat wij gaan doen om de ouders te vertellen, maar dit is ook een leuk idee! (Grootste zus en grote zus :mrgreen: )
Net even Eva bekeken, wat een bos haar! Ze lijkt idd veel ouder dan 2,5 :lol: Knap zeg dat ze al kan skippieballen! Hoorde van een vriendin laatst ook dat ze er eentje hadden voor hun dochter, toch binnenkort eens naar kijken
Kwestie van oefenen en Eva zat al een tijdje te zeuren om een skippiebal dus toen maar 1 gekocht.
Leuke foto’s Lenneke en inderdaad wat een leuke shirts van die grootste broer, grote broer en kleine broer :inlove:
haha, we hebben vanmorgen eentje aan een vriendin kado gegeven, zegt Yvette… ‘dan doe je hup hup hup’… ik helemaal verbaasd, ‘hoe weet je dat?’… ‘op de creche’ :lol: Sta je weer he…
Yvette slaapt in dr grote bed :inlove: Even huilen dat ze in haar blauwe kleine bedje wilde, maar ze is toch gaan liggen en bijna direct vertrokken naar dromeland :lol:
Ook nog een foto van onze tweede dame:
O jeetje Monique ook al zo groot en wat een echt lekker meidenbed!
Wat lijkt ze dan al groot zeg in zon bed. Eva heeft het de laatste dagen steeds over dat ze in het grote bed wil slapen (ons bed dus). Ze heeft er nu 2 keer een middagdutje in gedaan en hopelijk is ze er binnenkort aan toe om in een groot bed te gaan slapen. Ik wil eigenlijk eerst zwanger zijn omdat we geen plek hebben om het ledikantje van Eva op te bergen dus als ik zwanger ben moet Eva naar een grotere slaapkamer toe en ik hoop dat het kwartje dan bij hubbie valt en hij zijn werkkamer in aanbouw wil ruilen met eva haar slaapkamer.
Wat ligt yvette trouwens grappig in bed zeg met haar handen onder haar hoofd en dan ook nog op de zij :mrgreen:
hi dames, allemaal een goede vakantie gehad? Wij zijn twee weken met de caravan naar limburg geweest, gewoon even lekker wat anders dan elke dag schoonmaken / wassen en de normale huishoudelijke dingen :mrgreen:
Hier alweer de 20 weken echo gehad :shock: Gelukkig ziet alles er goed uit en hebben we zelfs 3D foto’s gekregen!!! Heerlijk om te weten dat alles goed gaat, nu toch maar eens bezig met de babykamer Had vanaf de verhuizing al geen kleertjes meer uitgezocht (dec '10) dus hoooooog tijd! Alle kleertjes lagen door elkaar vanaf maat 74, dus alles weer netjes opgevouwen in de goede dozen en toch alvast maatje 50/56 mee naar beneden genomen… begint toch wel te kriebelen hoor! Het kamertje is nog lang niet klaar, maar we hebben toch een andere commode voor Monique gekocht, dus in de babycommode kan ik alweer de spulletjes voor beeb verzamelen
Hier zijn we een weekje naar corfu geweest. Vliegen met eva viel reuze mee. Ze heeft geen kik gegeven en heeft zelfs liggen slapen, heen en terug ook. We hebben elke dag gezwommen of in de zee of in het peuterbad. Echt een top vakantie gehad en vliegen is zekers voor herhaling vatbaar met haar. We vonden het jammer dat het maar 8 dagen waren. Volgende vakantie wordt echt minimaal 12 dagen. Zo jammer dat er sowieso 2 dagen af gaan voor het reizen.
Tjee henrieke alweer 20 weken bijna. Wat gaat dat hard zeg. Wanneer was je ook alweer uitgerekend? Mijn schoonzusje is ook zwanger. Zij is eind oktober uitgeteld dus dat wordt nog spannend met eva haar verjaardag, 3 november. Hopelijk komt het iets eerder en is het gewoon eind oktober. We hebben het qua verjaardagen in ieder geval in oktober en november lekker druk.
Wat grappig, kreeg geen melding binnen :?
Jeetje Henrieke al gewoon weer over de 20 weken!
Hier alles redelijk, heb geloof ik last van chronische vermoeidheid, ben altijd moe. Heb wel weer een baantje gevonden. Huisjes schoonmaken op een bungalowpark hier in de buurt. Het is helaas nog niet de hoeveelheid uren die ik wil, maar goed het is wat.
Inge is ondertussen een echtd peuterpuber. Het ene moment echt een schat het volgende moment kunnen we der wel achter het behang plakken en is luisteren er niet bij. Op dit moment zit ze lekker lief op schoot tersijl ik me bericht op me telefoon aan het tikken ben
@Saskia, Gefeliciteerd met Eva’s verjaardag! Nog even en dan is het alweer 3 jaar geleden dat je je dochter in je armen had :inlove: Fijne dag vandaag!
Hier gaat alles zn gangetje, alweer 30 weken zwanger! Nog een paar weekjes werken en dan alweer verlof :mrgreen:
30 weken al weer wat gaat het toch snel! nog eventjes en dan heb je ook 3 kids!
hier gaat alles zijn gangetje, zit helaas sinds vorige week weer zonder werk, maar blijf nu even tot eind dit jaar thuis, we kwakkelen wat met de gezondheid van l.evi en moet 15 nov. nog naar de kno en dan ook nog voor het eind van dit jaar terug naar de kinderarts! hij is namelijk al weken benauwd en rocheld, van de week zweettest gehad om taaislijmziekte uit te sluiten en dat was het gelukkig niet!
maar verder is het een heerlijk ventje hoor! hij krijgt nog steeds bv ( als enige zo lang, bij de andere 2 ben ik nooit zo ver gekomen) hij begint nu ook vooruit te tijgeren, tijgerde wel al een tijdje achteruit :lol:
m.ilo is een pittig ding, heeft regelmatig driftbuien,maar aan de andere kant is hij ook heel lief en aanhankelijk!
en de oudste tja dat is een grote baas, en die heeft het super naar zijn zin in groep 2, doet het goed met zwemles!
het is wel druk met 3 kids, maar wel leuk ondanks dat ik tegenwoordig weer wat meer moet mopperen!
ga snel verder levi uit bed, kaja op halen en eten!
Jeetje 30 weken alwee Henrieke, wat vliegt de tijd.
Smartygirl, lekker dat je mannetjes het zo goed doen. Wel balen van je baan.
Saskia gefeliciteerd met Eva der derde verjaardag. Vier het maar lekker, dan doen wij dat met de mijne. het is voor mij alleen al me 31ste.
Ja ja onze meid alweer 3 jaar. Zijn bezig met zindelijkheid wat eigenlijk heel goed gaat. Ze geeft zelfs aan dat ze moet plassen als ze een luier om heeft. Met poepen heeft ze nog wel eens een ongelukje, plassen tot nu toe nog niet.
Henrieke alweer de 30 weken gepasseerd tjonge dat is snel gegaan zeg. Nog even en je hebt weer en klein hummeltje in je armen.
Zoals je kan zien heb ik ook nog een nieuwtje (niks op hyves zeggen aub, heb het alleen hier nog maar verteld) en zijn we toch nog even samen zwanger Henrieke :mrgreen:
Ow cool!!! GEFELICITEERD!!! Ik zal me mond hoiden. Maarre vind het helemaal geweldig.
super gefeliciteerd!
GEFELICITEERD!!! Helemaal super!!!
Inderdaad nog even samen zwanger!
Morgen alweer mijn laatste ochtend werken
Net even terug gekeken hoe lang je nu bezig was, vorige keer 10 maand en nu toch net sneller Echt fijn!
Ja met Eva zijn we 10 maanden bezig geweest en nu maar 5 maand gelukkig. Het domme is dat we afgelopen maand niet eens echt bezig zijn geweest maar ja 1 keer is al genoeg he :mrgreen: