MvM is vanmorgen geweest en weer een streepje, altijd leuk :lol:
@santos_05 wrote:
MvM is vanmorgen geweest en weer een streepje, altijd leuk :lol:
Altijd leuk die extra bevestiging!
Wij zijn gister op pad geweest voor Yvette dr grote bed! Jammer genoeg moet hij besteld worden, maar aan de andere kant is haar verjaardag al zo spannend, dan is het niet zo erg dat het bed iets later is. Ze krijgt in elk geval al een mooi dekbed :mrgreen: Ben erg benieuwd!
Ga nu eens op zoek of ik er een plaatje van kan vinden om een kaart te maken
Joepie, onze kleine meid alweer 3 jaar :dance: Gelukkig was ze al helemaal blij met haar Dora pyama en paardendekbed :inlove:
Gefeliciteerd met je meisje
GEFELICITEERD!!!
Och helemaal vergeten :doh: alsnog gefeliciteerd
Dank jullie wel! Yvette is goed verwend!
Wij zijn vandaag voor de echo geweest en de dames krijgen (voor) 8 januari 2012 een brusje!
Oh super meid geniet nu maar lekker van je zwangerschap.
Ow geweldig!!! Ben superblij voor je… Kon wel eventjes goed nieuws gebruiken na vorige week.
Me zusje heeft namelijk een miskraam gehad en ik ben niet door me proeftijd heen, me zusje is ook der baan kwijt door die miskraam. Ze was net bij een nieuwe baas begonnen en die waren bang dat ze te veel zou gaan missen.
Nou gaat lekker dan mijn contract wordt niet verlengd in het kader van de bezuinigingen, dus vanaf 1aug. zit ik zonder werk.
@Mascha, he wat vervelend dat je niet door je proeftijd heen bent gekomen… je zat er net weer in! Was het je zelf ook weer goed bevallen?
Contract niet verlengen ivm miskraam verbaasd me… dat zou toch geen reden mogen zijn? Zit ze nu in de ziektewet?
@Alexandra, ook jou contract niet verlengd… waardeloos… werk je via een uitzendbureau? Ben je eigenlijk alweer aan het werk?
@Diana, gefeliciteerd met Meagan! Ook alweer 3 jaar, tijd vliegt he!
@santos_05 wrote:
@Alexandra, ook jou contract niet verlengd… waardeloos… werk je via een uitzendbureau? Ben je eigenlijk alweer aan het werk?
had je het over mij? ik werkte in ieder geval niet via een uitzendbureau! ik zit nu in mijn laatste week van verlof, begin volgende week terug met werken voor 5 weken en daarna is het klaar…
vandaag naar cb geweest, l.evi is nu 59cm en 5280gr!
ga nu snel even liggen want hij slaapt eindelijk
Tuurlijk, sorry lenneke :oops: Omdat je contract niet verlengd was vandaar Maar je kan natuurlijk ook tijdelijke contracten bij een gewoon bedrijf hebben :mrgreen: Wel vervelend om nu nog weer voor 5 weken aan het werk te gaan… Geniet van je laatste week verlof
Levi is goed gegroeid zeg! Alweer bijna 3 maand, de tijd vliegt…
Henrieke, ze werkte er nog maar net en ze waren bang dat ze door der miskraam te veel zou missen, maar der opnieuw laten instromen met een nieuwe groep wilde ze niet. Ze loopt momenteel in de ziektewet en heeft gelukkig wel wat sollicitaties lopen. Ik had het inderdaad erg naar me zin, weer lekker een paar dagen in de week werken. Inge naar me ouders toe, als hub ook moest werken, deze lagen voor mij op de route, reed letterlijk langs hun huis.
Lenneke, balen joh ook je baan kwijt, schiet lekker op met ons zo Wat is Levi alweer gegroeid zeg. Hoe vinden je andere jongens het nog een broertje erbij?
Ja l.evi doet het super, het is ook een heerlijk kind.
De andere 2 vinden hun broertje super leuk,willen hem graag op schoot en kletsen de hele tijd tegen hem en dan krijgen ze dikke lachen toegeworpen.
Nu lekker kroel ochtendje met milo altijd zo lekker.
Allebei succes met het zoeken naar die ene nieuwe natuurlijk veel leukere baan :mrgreen:
@Lenneke, heerlijk he als je tijd hebt om lekker te knutselen, spelen en bankhangen :inlove:
Gisteren de eerste afspraak bij de VK gehad, wauw, de echo’s worden echt steeds meer! Krijg nu nog bij 12, 20, 30 , 34 weken een echo 8)
Waarom krijg je zo vaak een echo dan? Ik heb destijds een echo gehad om te kijken wanneer ik uitgerekend zou zijn, toennog een echo omdat ik geen binding had met de eerste echo waar niks op te zien was in feite. Dat was dan ook een echo die ik normaal dus niet zóu hebben gehad. We hebben toen nog de 20 weken echo gehad en we hebben zelf een pretecho laten maken 3d.
Mascha en Lenneke wat enirm balen van jullie baan zeg. Hopelijk hebben jullie snel een nieuwe en inderdaad nog leukere baan gevonden.
@santos_05 wrote:
bij 12, 20, 30 , 34 weken een echo 8)
8wkn = ivm MK (klopt het hartje)
12wkn = termijnecho
20wkn = medische echo
30wkn = groeiecho basis zetten (had ik bij Monique ook extra)
34wkn = groeiecho groei bepalen (blijkt dat 20-30wkn niet duidelijk genoeg is)
Bij Yvette had ik alleen de 12 en 20 wkn (+ 26wkn pretecho) en bij Monique de 12, 20 en 30 weken echo.
Bij Yvette hadden we ook een 3D echo, vond het erg leuk om te zien dat ze uiteindelijk ook erg op de foto leek!
Bij novemberdreumessen 2008 deel 3 in showforum staan foto’s en een filmpje van Eva.
Henrieke wat een geluk zeg dat je zo veel echo’s krijgt, altijd leuk om te zien.