@babymuisje wrote:
Zo gefeliciteerd hoor. Ik moet zeggen lijkt me niet erg handig 2 kids in januari jarig maar ja dat heb je niet voor het zeggen. Mijn moeder is 17 januari jarig dus als ik zwanger ben hebben we ook 2 verjaardagen in januari maar vooralsnog ga ik er niet van uit :mrgreen:
Ach zo erg als bij ons in de familie in augustus kan bijna niet, wij hebben de 20e verjaardag dan 21 niet en dan 22,23 24,25 en 26 augustus!
haha, als wij het voor het kiezen hadden gehad was dit kindje in september geboren en als het vorige kindje was blijven zitten in oktober, dus we zijn dolgelukkig dat het weer gelukt is en dan nemen we voor lief dat we met de feestdagen komen te zitten (beeb wordt eerder gehaald ivm KS)
Wij hebben in Mei zo’n maand (en daar kon Yvette best tussendoor (23 pa &sz , 26 hubbie, dan maar de 24e :mrgreen: )… En mijn zus klaagt over januari (haha, kan dr nu al horen :lol: )
Blijf nu heel hard duimen dat beebje snapt dat hij moet blijven zitten!
@Saskia, het kan elke maand raak zijn he Wanneer is je NOD?
Henrieke gefeliciteerd, ook ik duim dat deze beeb blijft zitten!!!
Wij hebben gister Inge der verjaardag gevierd, het vrouwtje is niet overgeslagen, ze heeft me daar een monster van een glijbaan gekregen!!! Leuke dingen voor der keukentje een leuke wipwap en zo kan ik nog wel even doorgaan…
Ik heb het zo druk met werken en me gezin te combineren dat ik gewoon al 4 dagen niet op het forum ben geweest, ik krijg afkickverschijnselen Had ik al verteld dat ik in december weer tante wordt tenminste zoals het er nu uitziet? Me zusje is zwanger… en had afgelopen woensdag der eerste echo en gelukkig een kloppend hartje.
Inge alweer bijna 2 jaar, wat vliegt de tijd :inlove: Ze is al lekker verwend!
haha, als je de hele dag gewerkt hebt is het idd minder! Maar moet zeggen dat ik vaak ook als ik juist de hele dag thuis ben geweest amper achter de computer heb gezeten. Hoe ouder ze worden hoe meer je ze bezig moet houden op sommige dagen
Gefeliciteerd dat je weer tante wordt! Dat is toch ook wel heel speciaal he, het kindje van je broer/zus.
Normaal heb ik een cyclus van 27 a 28 dagen en zou ik vrijdag ongesteld moeten worden. Het is ook wel eens voorgekomen, eens in de zoveel maanden, dat het een week langer duurt. Ik zou dus aankomende vrijdag de duivels krijgen maar het kan net zo goed een week later zijn. Het is best wel spannend want ik ben weer net zo snel aangebrand/chagerijnig als toenik zwanger was van Eva maar ik heb ook al een tijdje slapeloze nachten dus het kan daar ook van komen. Ik ga er eigenlijk gewoon vanuit dat het dit keer niet raak is want ik zou wel erg verbaasd zijn als het gelijk de eerste keer raak is maar het kan natuurlijk wel.
Mascha alvast gefeliciteerd met Inge haar verjaardag. Wat gaat de tijd snel he, alweer 2 jaar.
Dus nog 1 dagje (of een hele week) wachten! Wel balen dat je soms overtijd bent en het nog een week duurt… Ga in elk geval heel hard voor je duimen!
Spannend meid,hier draaien de duimen voor je!
Zat te denken 4 jaar geleden gingen wij voor de 2e en nu heb ik gewoon al 3 kids! Een jaar geleden gingen we voor nr 3 en die is nu al weer 8 weken! Vind het wel een raar idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn, want wat is dat bijzonder en speciaal. Maar goed die 3 gezonde jongens zijn me ook super veel waard.
Hier gaat verder alles prima, alles gaat best relaxed, maar dat komt denk ik omdat ik me niet meer zo snel druk maak/gek laat maken en dat heeft zijn weerslag op de rest.
A.s zaterdag ben ik jarig maar vier het niet echt, mijn ouders komen en 's avonds mijn schoonouders! En zondag/ Moederdag komen mijn zussen met aanhang en kids, dus dat zal wel druk worden!
Leuke foto’s! (en leuk om jou te zien :mrgreen: ) Heerlijk stel heb je!
Ik moet zeggen dat ik het zwanger zijn na Yvette meer miste dan na Monique. Ook omdat je gezin al meer en meer compleet raakt. Ik denk dat ik het ook niet erg vind na een 3e te stoppen (dat hoop ik in elk geval :mrgreen: )
Rustig blijven met 3 kleuters/baby’s is zowiezo verstandig, want hoe drukker je zelf bent, hoe vervelender zij worden Met twee (echte) dames heb ik dat al, dus het zou wel fijn zijn als de 3e een jongen is (als de theorie klopt dat jongens rustiger zijn) :lol:
Alvast gefeliciteerd!!
Wij hebben een uitdaging met zindelijk worden, madame wil thuis wel naar de WC, maar ergens anders niet… dus kan ze het net niet ophouden en als het te lang duurt laat ze het lopen. Op de creche willen ze wel meewerken, maar heb toch maar luierbroekjes gehaalt… en vanmorgen wilde ze die dus NIET aan, want die waren voor Monique volgens haar :think: Dus toch maar weer met onderbroek naar de creche en afwachten… Ze wil ook NIET op het potje… of de verkleiner zitten…
Tjee zeg daar ben je mooi klaar mee Henrieke.
OOOOO Lenneke wat een leuke foto’s zeg en Levi dat serieuze koppie heerlijk :inlove:
Ow Lenneke, wat een heerlijk stel mannetjes heb je zeg.
Saskia ik blijf voor je duimen hoor.
Henrieke, dat zwanger zijn mis ik ook nog steeds, maar ik moet bekennen dat ik eigenlijk ook wel weer de kriebels krijg voor een 2de hoor, misschien speelt dat ook mee in mijn geval. Mijn hart roept keihard ja, maar mijn verstand zegt nee.
Even een foto van Inge die der eerste nacht doorbracht in der grote meisjesbed. Ondertussen ligt ze er nu al voor der 3de nacht in. Ging vanaf het begin gewoon meteen goed. We denken eraan om morgen der ledikant maar uit elkaar te halen. Weer een tijdperk afgesloten en morgen wordt ze gewoon alweer 2 jaar, 2 jaar geleden om deze tijd waren net me vliezen gebroken en begonnen me weeën.
Haha moest even zoeken. :lol: leuk hoor zo’n groot bed.
Ow even ter verduidelijking, het is niet der middelvinger hoor
wat een klein koppie in dat grote bed :mrgreen: Eva ligt nog gewoon in haar ledikantje. past nog goed en we hebben wat ruimtegebruik dus voor we een “groot” bed voor haar gaan kopen zal ik eerst zwanger moeten zijn en bezig gaan met de babykamer. Ik wil haar namelijk samen met de baby op de “grote"slaapkamer” laten liggen. eva heeft nu een erg klein kamertje en manlief wil graag een werkkamer hebben. hij heeft in zn hoofd dat hij de grote kamer krijgt maar dat zal ik hem tzt nog wel vertellen hahaha eerst maar zwanger worden. duivels zijn er trouwens nog niet maar ja dat zegt nog niet zo heel veel bij mij en de dag duurt ook nog lang genoeg hahaha.
@Saskia, blijft toch elke maand wel spannend, helemaal als je weet dat het zou kunnen Hier zouden de meiden ook samen op een kamer komen te slapen en de evt. nieuwe beeb op de babykamer, maar de dames hebben geluk (of juist niet), omdat we onverwacht verhuisd zijn hoeft het niet. Haha, denk dat manlief het wel heel snel door zal hebben :lol:
Yvette ligt ook nog in dr ledikantje, maar dat is meer omdat we in december verhuisd zijn. We wilden niet teveel veranderingen tegelijk, dus ze krijgt met haar 3e verjaardag een groot bed :mrgreen: Wel een super gezicht, zo’n klein hummeltje in zo’n groot bed!
Ik heb ook altijd 3 jaar in gedachten gehad en dat gaan we ook aanhouden misschien iets ervoor of erna maar nog niet gelijk. Ik heb al wel een leuk peuterbedje voor haar gezien een illusion peuterbed van happy baby. Als je nieuwsgierig bent dan moet je maar eens googlen. Ik zat nog in dubio of we wel of niet een peuterbedje zouden doen maar ja als er toch nog een tweede komt dan kan het wel uit vind ik. Schuiven het over een paar jaar gewoon door naar nummer 2 en kan die er weer een paar jaar van genieten :mrgreen:
Hier nog steeds niks te bespeuren en normaal wordt ik het altijd s’ochtends als ik m’n bed uit stap dus voor vandaag zal er wel niks meer gebeuren.
Vandaag pas ongesteld geworden dus we kunnen weer straks weer los voor deze ronde.
mmmm, aan de ene kant balen, maar aan de andere kant… als het toch niet raak is kan je maar beter zo snel mogelijk weer ongi zijn Op naar de volgende ronde!!
Wij hebben 30 mei de eerste echo… hopen dat dit een plakbeeb is en de tijd voorbij vliegt :mrgreen: Gelukkig nog een heleboel verjaardagen om me druk over te maken :lol:
Saskia, balen dat je toch ongi geworden bent, maar je weet in ieder geval waar je aan toe bent. Mijn duimpjes draaien de volgende ronde weer voor je hoor.
Henrieke, dit is een plakbaby, dat moet hoor, hoor het momenteel teveel om me heen dus deze moet blijven zitten. Ik duim de 30ste voor je. Gelukkig heb je wat afleiding om je heen.
Ach ja ik maak me nog niet zo druk. We zijn pas net begonnen en ik heb me er op ingesteld dat het een aantal maanden gaat duren dus geen probleem. Het enige is dat het niet leuk is om een paar dagen later dan normaal ongi worden. Je gaat altijd een klein beetje hoop houden dat het miss hien toch gelijk raak is.
Henrieke ik ben net met Mascha eens. Dit is een plakkerdje, succes de 30.