STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

@Mascha, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Toch weer terug in de verkoop, super!

@Lenneke, fijn dat alles goed gaat met Levi! Denk idd dat het weer even wennen is met een 3e, maar dat gaat vast heel snel!

@Saskia, wat leuk dat jullie voor een 2e gaan! Hier was de eerste 4 mnd, de tweedde 3 mnd en nu alweer 5 maand bezig… (heb in maart een MK gehad)…Ze zeggen dat de tweede meestal sneller gaat dan de eerste, dus ik ga heel hard voor jullie duimen :wink:

Mei bevallen vond ik een superperiode, mooi weer en beeb mag direct mee naar buiten. Dat was in Januari wel anders… toen durfde ik niet eens naar buiten met de gladheid :?

Hier een tijdje een dipje gehad, maar daar kunnen een aantal van jullie over meepraten 8) Ik was een week lang ziek, daar een MK achteraan en nu merk ik dat ik nu weer beter in mn vel zit gelukkig. Mooi weer, lekker in de tuin aan het werk en we gaan er weer voor! En welke periode? Ik hoop nu zelfs Januari :mrgreen:

Henrieke, ook al, jeetje ik hoor het helaas momenteel overal om me heen. Ben blij dat het nu weer wat beter gaat en ik hoop dat het snel weer raak mag zijn. :hug: Bevallen in Januari? Nee lijkt mij persoonlijk niks, een eventuele 2de mag hier ook weer gewoon in mei komen. Of iets eerder.

Nog iets wat ik vergeten ben te vertellen… Mijn zusje is 1 april getrouwd!!! Zal eventjes een foto van Inge in der jurkje posten

geweldige foto Mascha en nog gefeliciteerd met je baan :thumbup:

Henrieke succes met de nieuwe poging. Zou nog wat zijn als we tegelijk zwanger zijn :wink:

Wat een mooi jurkje :inlove: Onze meiden zijn in Oktober bruidsmeisje geweest bij mijn zus, alleen op deze computer helaas geen foto’s… In juni gaat mijn broertje trouwen, maar dan zijn ze geen bruidsmeisjes, dus (gelukkig) geen witte jurkjes! Monique kroop op mn zus dr bruiloft en Yvette lag ook over de vloer te rollen, dus gelukkig hadden ze goed gedweilt :lol:

@Saskia, lijkt me erg leuk om samen zwanger te zijn! Let’s go for it!

Henrieke, dat was inderdaad het enige vervelende, Inge was nu ook geen bruidsmeisje hoor, maar dat kruipen over de vloer en doen, klinkt erg bekend. Ze kon echt geen moment stil zitten. Op de terugweg viel ze dan ook zo in slaap.

Het is ook vreselijk spannend allemaal, zo´n lange dag, zoveel te zien en te doen :mrgreen:

Lenneke, hoe gaat het met Levi?

ja hier gaat het super inmiddels! echt de bv loopt super nu!

afgelopen week is hij namelijk 280 gram aangekomen! dus op 2 weken tijd 520 gr! dus mama en L.evi zijn heel tevreden!

tot nu toe sliepen we van 22.30 tot 1.00/1.30 en daarna kwam hij ergens tussen 4.00/6.00 maar vannacht hebben we van 22.30 tot 3.00 kunnen slapen en daarna kwam hij pas om 6.30!

alleen slapen in zijn bed gaat nog niet goed, maar goed hij slaapt wel in de wagen als we gaan wandelen en daarna kan ik hem ook zo parkeren thuis! en op schoot of in de draagdoek slapen vindt hij heerlijk!

we hebben inmiddels best wel weer een ritme dus dat is best lekker! ok 's morgens en 's avonds is het soms even stressen om iedereen klaar te krijgen,maar gelukkig helpt mijn man op die momenten extra dus dat scheelt een heleboel!

zal snel even hier ook een foto plaatsen van mijn trots en dan gaan we weer voeden, want hij is al aan het rommelen!

Ach gossie, wat is dat weer klein he!!! Geweldige foto’s zeker die met die lach :inlove:

Wat een heerlijk mannetje :inlove: Slapen in bedje komt vanzelf, eerst gewoon heerlijk in de kinderwagenbak houden :mrgreen: Onze dames hadden een wiegje, maar heb idd M ook in de kinderwagen gehad omdat ze in het wiegje niet sliep.

@Mascha, je eerste werkdag gehad zag ik? Bevalt het of nog erg wennen?

Voor de dames die een MK hebben gehad… hoe lang duurt het voordat je weer ongi bent? Op Inet zie ik veel berichten dat ze direct weer de normale cyclus hebben… heb geen testen meer, want nu heb je natuurlijk niet echt een startdatum…

Sorry meid kan er niets over zeggen, mijn cyclus was een zooitje voor en na mijn mk. Normaliter mag je uitgaan van een normale cyclus.

Inmiddels slaapt L sinds het weekend in zijn bedje!

Geweldige foto’s lenneke :inlove:

hhhmmm… Henrieke, ik ben toendertijd gecureteerd, had 3 dagen hierna een bloeding van een aantal dagen, hiervan zij men dat het me menstruatie kon zijn. Dit klopte ook wel aardig, want werd zo’n 28 dagen daarna weer ongi. Al klopte er daarna niks meer van me cyclus, dan was het 28 dagen dan weer 30 of ergens ertussen in.

Ik heb inderdaad me eerste werkdag gehad, vandaag me 2de, heb natuurlijk wel vaker gewerkt in de afgelopen periode, maar heb het gevoel dat het nu voor Inge en mij meer wennen is. Heb het wel gigantisch naar me zin, tot nu toe hele leuke collega’s, momenteel zijn we de winkel nog aan het inrichten. Als alles goed gaat gaan we vrijdag open. Vanavond kwam ze me tegemoet lopen met me moeder, daar is ze als hub en ik allebei moeten werken, en mijn ouders liggen voor mij op de route naar me werk toe. Zodra ze me zag begon ze te rennen, heb dus gauw me fiets aan de kant gezet zodat ik der kon opvangen. Hierna wilde ze me niet meer loslaten en kon me moeder met me fiets verder doorlopen.

Fijn he als de kids zo blij zijn! Hier zien ze me ook altijd aankomen en staan al voor de tuindeuren te zwaaien :mrgreen:

Vandaag getest (41 dagen) en… een heeeeel licht streepje… :thumbup: Maandag nog een keer testen!!!

Spannend hopelijk test je maandag duidelijk positief!

Zo zeg een heel licht streepje is toch ook al een streepje. Hopelijk heb je maandag een hele dikke streep.

Wij zijn net deze maand begonnen met klussen en aangezien het de vorige keer toch wel 10 maanden heeft geduurd ga ik er hier niet vanuit dat het bij mij gelijk al raak is. Als het wel zo zou zijn dan zou ik wel heel erg verbaasd zijn maar ja je weet maar nooit.

@babymuisje wrote:

Zo zeg een heel licht streepje is toch ook al een streepje. Hopelijk heb je maandag een hele dikke streep.

Wij zijn net deze maand begonnen met klussen en aangezien het de vorige keer toch wel 10 maanden heeft geduurd ga ik er hier niet vanuit dat het bij mij gelijk al raak is. Als het wel zo zou zijn dan zou ik wel heel erg verbaasd zijn maar ja je weet maar nooit.

Je weet inderdaad nooit, bij m.ilo deden we er een jaar over,l.evi 2maanden

Idd, volgende de verloskundige is de tweede meestal sneller dan de eerste, dus ga heel hard duimen!

Denk trouwens wel dat het streepje dikker wordt, want ik ben gaan testen omdat mijn ongi niet doorzette :wink: (en een streepje is een streepje toch?) Maar goed, vandaag toch even naar de KV geweest en nieuwe testen gehaald :mrgreen:

@santos_05 wrote:

Idd, volgende de verloskundige is de tweede meestal sneller dan de eerste, dus ga heel hard duimen!

Denk trouwens wel dat het streepje dikker wordt, want ik ben gaan testen omdat mijn ongi niet doorzette :wink: (en een streepje is een streepje toch?) Maar goed, vandaag toch even naar de KV geweest en nieuwe testen gehaald :mrgreen:

Hier duurde de 2e langer en we hebben bij de derde gewoon geluk gehad!

Wanneer ga je nu weer testen? Ben echt benieuwd.

Fijne Koninginnedag allemaal!

Nog wat leuks gedaan met koninginnedag? Hier een zaterdag al alle anderen, dus heerlijk rondom huis bezig!

Vandaag weer getest… en het is toch zeker een streep :thumbup: Aan mijn ervaring met strepen denk ik ongeveer 4 weken zwanger 8) Nu duimen dat alles goed blijft gaan!! Ga even 40 weken tellen…7 januari… Wauw, nog precies voor Monique’s 2e verjaardag (bij een week eerder halen KS)

Monique was 13 januari uigerekend en is 4 jan geboren :mrgreen: (Mijn vorige ZS kwam gelijk uit met mijn verjaardag (en Yvette is gelijk geboren met mn man - 2 dagen verschil) :wink: )

Zo gefeliciteerd hoor. Ik moet zeggen lijkt me niet erg handig 2 kids in januari jarig maar ja dat heb je niet voor het zeggen. Mijn moeder is 17 januari jarig dus als ik zwanger ben hebben we ook 2 verjaardagen in januari maar vooralsnog ga ik er niet van uit :mrgreen: