STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

mascha gefeliciteerd met je baan! hopelijk bevalt het een beetje!

nou hier vrijdag de bevestigings echo gehad dat onze kleine knul goed ligt! hij lag tot vorige week in een stuit, dus nu ligt hij start klaar! dus aftellen maar! ze hebben meteen het vruchtwater gemeten en ik heb nog genoeg, dus hij kan nog even zwemmen!

verder is alles klaar, kamertje is klaar voor gebruik, tassen voor naar het ziekenhuis staan zo goed als klaar, moet alleen voor mezelf nog even sultana en druivensuiker in de tas doen!

het bed is ook omhoog, matrasbeschermer er op, dus nu maar wachten tot de kleine zich aandiend! van mij mag hij nog even blijven zitten hoor, verveel me nog niet en geniet nog bijna elke dag! alleen dat maagzuur :sick: maar goed dat is alles! dus niets te klagen!

liefs

Oh wat spannend! Dat mis ik toch wel hoor, het zwanger zijn! Genieten van het kleine mensje in je buik:wink: Fijn dat hij zelf gedraaid is, dus geen gestress meer over KS etc, maar gewoon lekker afwachten!

Succes met de laatste loodjes!

Zie ticker :dance:

ahh super meid!

hier alles nog rustig! vanmiddag controle vk!

GEFELICITEERD!!! Das weer zo snel joh!!!

Lenneke succes bij de VK

Hier weinig te melden. Ben voor 9 uurtjes in de week aan het werk schoonmaken bij een keukenboer, het begin is er :dance:

@Lenneke, alweer bijna 39 weken! Spannend zeg! Weer een jongentje toch?

@Mascha, 9 uur pak je toch maar mee! Is het wel leuk werk? Hebben ze evt mogelijkheden om uit te breiden richting verkoop misschien?

Wij zijn vandaag precies 4 jaar getrouwd, dus ik had vanmorgen een erg leuk kadootje :inlove:

Dat was een heel leuk cadeautje Henrieke. Denk niet dat er uitbreiding in zit. Zo veel mensen komen er niet echt binnen en het is via het uitzendbureau, maar goed, heb me bij verschillende andere schoonmaak dingen ingeschreven, misschien dat daar binnenkort nog iets vandaan bij komt.

Hebben jullie geen vakantiepark in de buurt? Daar is ook vaak een hoop werk… evt gewoon een sollicitatieformulier invullen :wink:

We hebben er 1 van CP in de buurt zitten, maar daar heb ik al meerdere keren gesolliciteerd, via hun website en ik hoor helemaal niks van ze.

Even snel ben gisteren bevallen van ons derde zoontje Levi. Alles is goed

GEFELICITEERD, nog een zoon geweldig, wat moet jij je rijk voelen met al die mannen om je heen!!!

Gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Levi! Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en je van je mannen kan genieten :dance:

Lenneke alsnog gefeliciteerd met jullie knulletje. Lekker gaan Genieten hoor.

Dank jullie wel.

Inmiddels is hij al 2,5 week. De borstvoeding gaat dit keer prima en kan er ook van genieten. Alleen drinkt meneertje erg op zijn gemak ben vaak wel een uur kwijt. Het enige wat minder is is dat hij overdag niet zo gemakkelijk slaapt, alleen in de wagen als je wandeld of op schoot en dat is niet altijd ideaal met nog 2 kids.

Maar ik geniet van mijn mannen.

Fijn dat de borstvoeding zo goed gaat dit keer.

Wij gaan ook weer voor een 2e aan de slag. Als het goed is Sordo deze week ongesteld en dan beginnen we weer met het klussen. Vorige keer hebben we er 10 mnd over gedaan. Hopelijk isq het dit keer wat sneller raak en als ik het helemaal voor het zeggen heb dan graag in augustus raak en dan lekker in mei uitgerekend. Maar ja dat hebben we niet echt in de hand hè dus we wachten wel rustig af.

Eva zat net even lekker achter me te poepen dus het aroma komt me alweer tegemoet :sick:

Meid, heel veel succes en hopelijk is het inderdaad sneller dan voor Eva.

Zwanger worden in augustus en bevallen in mei is geweldig, tenminste dat is mijn ervaring. Voor de zomer bevallen en dus tijdens de zomer niet met zo’n dikke buik rondlopen beviel mij erg goed.

succes met zwanger worden! hopelijk ben je dit keer snel zwanger!

zal je wat positiefs vertellen, zo onverwachts dat ik zwanger raakte van K.aja, zo lang duurde het bij m.ilo ( een jaar) en zo snel ging het bij l.evi toen was ik binnen 2 maanden zwanger!

hier gaat alles nog steeds goed, dipje gehad met de bv omdat l.evi niet aankwam,maar door even extra te kolven kwam meneertje in een week tijd 240 gr. aan! dus we gaan vrolijk verder!

ach elk seizoen heeft wel iets hoor, bij k.aja was in zwanger in december en beviel in aug. ok de hitte golf in juli was niet zo’n succes… bij M.ilo was ik zwanger in mei en beviel in januari,maar met de sneeuw die er toen lag was dat ook weer niet ideaal en ook bij L.evi zwanger in juni en bevallen in maart was de sneeuw op een gegeven moment ook niet echt ideaal, maar zowel bij M.ilo als nu bij L.evi is het ideaal dat het nu zo’n lekker weer is en dat had ik toen bij k.aja ook hadden toen heel mooi nazomer weer!

We zien wel wat het wordt. Als ik geluk heb en ik krijg mijn zin en ik ga bevallen in mei dan zit er 3 en half jaar tussen Eva en de baby en dat lijkt me wel ideaal. De ene in de lente jarig en de ander in de herfst, niet te dicht op elkaar qua verjaardagen,lijkt me wel lekker hoor. We zien wel hoe het gaat.

Ow meiden, klep ik toch het langst al met jullie, vergeet ik gewoon te zeggen dat ik een nieuwe baan heb!!! 18 april ga ik beginnen!!! In een nieuw te openen winkel bij ons in Batavia Stad!!!

Super mascha gefeliciteerd met je nieuwe baan.