Zo ik kom hier ook echt te weinig, er wordt ook niet al te veel meer gekletst hier.
Diana echt super foto’s van jullie gezinnetje en van Meagan natuurlijk :thumbup: :inlove:
Lenneke alweer 14 weken :shock: Wat vliegt de tijd voorbij zeg.
Mascha jullie bengeltje :inlove:
Hier alles goed. Eva doet het super op de peutergroep van het kdv. Ze is af en toe s’ochtends nog een beetje verdrietig als ik wegga maar als ik haar om half 1 weer ophaal dan wil ze niet meer mee, omdat ze het nog te leuk heeft :mrgreen: Hubbie is volgens mij ook om voor een tweede, want eerst was het nog stellig nee, maar nu is het al van jij wou toch pas een 2e als Eva 3 is en gister was het zelfs al, jij wou toch nog een 2e kom maar op dan Dus ik denk dat hij nu wel om is en dat we binnenkort misschien wel voor een 2e bezig gaan.
Zo dat was even weer een kleine update van deze kant.
Saskia, spannend, ik duim voor je dat hub daadwerkelijk om is. Zou geweldig zijn natuurlijk een broertje of zusje voor Eva.
Er wordt inderdaad nog maar weinig geklept hier. Allemaal te druk met onze ukkies.
Hier gaat alles weer wat beter, heb wat vooruitzichten op een baan, tenminste, heb 3 sollicitaties lopen, 1 heb ik nog steeds niets van gehoord, maar de vacature hangt nog wel op de winkelruit. De andere 2 heb ik al een 1ste gesprek gehad en ben in afwachting van een eventueel 2de gesprek. We duimen dus.
hoi allemaal,
even ook een teken van leven van mij!
morgen 17 weken zwanger, de tijd vliegt! afgelopen vrijdag pret echo gehad en we mogen er 80% vanuit gaan dat we een 3e jochie krijgen!
over 3 weken weten we het zeker! verder gaat het allemaal prima, heb geen kwaaltjes meer en gelukkig begint de vermoeidheid nu eindelijk minder te worden!
verder zit kaja nu al een aantal weken op de kleuterschool en dat gaat na wat opstart problemen prima!
en milo die begint al zindelijk te worden :shock: hij vindt het potje super interessant, op het kdv zelfs al een paar keer geplast! dus ja ben mega trots op hem! thuis loopt hij dan nu ook af en toe zonder luier met het potje bij de hand!
nou ik zelf heb sinds maandag een nieuwe baan! werk nu als onderwijs assistente bij kaja op school, erg leuk en afwisselend! werk van groep 1 tot groep 8! kaja vindt het geloof ik al weer helemaal normaal dat ik er rondloop, hij trekt zich in ieder geval weinig tot niets van aan! dus dat is wel gemakkelijk!
nou meiden tot snel weer hoor,maar heb vandaag dus op school gewerkt en nog even bij mijn oude werkgever op de BSO, dus ben helemaal gaar!
liefs
Lenneke gefeliciteerd met je nieuwe baan.
Wat goed dat milo al zindelijk begint te worden zeg :thumbup:
Wat leuk dat er bijna 100% zeker een jongetje bij komt.
Hier alles toppie. Eva vermaakt zich prima op de peutergroep van de opvang. Komt sinds deze week met grote verhalen aan zetten over de oudere kindjes van de groep en om de haverklap hoor je weer een naam voorbij komen. Ik vind het geweldig. Eva begint ook over poepen te zeuren en wil dan naar de wc toe. Ze vind het tot nu toe alleen maar leuk om op de wc te zitten en dan een papiertje te krijgen. Ik heb het idee dat dat misschien niet al te lang meer gaat duren want ze wil wel gelijk een schone luier als ze gepoept heeft.Ze heeft ook al een paar keer gezegd dat ze moest poepen en dan was het inderdaad na een paar tellen dat ze een vieze luier had. Dus wie weet komt het binnenkort ook bij haar. Verder niet echt veel te melden alles gaat zijn gangetje en binnenkort hebben we haar 2e verjaardag alweer. De tijd is zo voorbij gevlogen en kan het bijna niet geloven dat ze dan alweer 2 is.
Meiden, we kletsen veelste weinig.
Kleine Eva is gewoon al 2!!! :dance:
Ik wil jullie allemaal een geweldig 2011 wensen.
Nog gefeliciteerd met Eva! Wat worden alle kids alweer groot he! Ik ben hier ook al zo lang niet meer geweest!
@Lenneke, hoe gaat het met je zwangerschap? Alweer ruim 30 weken??? En ik lees over zindelijkheid? Helaas bij ons nog steeds een luier ipv potje
Ondertussen hebben wij een hele verbouwing achter de rug bij een nieuw huis en zijn we half december verhuisd, dus nu het allemaal weer rustiger wordt zou het leuk zijn om weer een beetje bij te kletsen! Wij zijn druk aan het klussen voor #3, dan hebben we ook weer motivatie om door te gaan met klussen (in huis dan ), want de 4e slaapklamer is nog laaaaang niet af
Onze Monique is vandaag jarig, alweer 1 jaar :dance:
nog gefeliciteerd met eva!
en gefeliciteerd monique 1 jaar!
hier alles prima hoor! morgen inderdaad 30 weken zwanger, alles verloopt voorspoedig! mag echt niet klagen! alleen toen er zo veel sneeuw lag was het minder, want toen kreeg ik wel wat last van mijn bekken/ schaambot, dus ben blij dat alle sneeuw nu weer weg is hier!
verder zijn het drukke tijden geweest, mijn oudste is geopereerd aan zijn keel-, neusamandelen en nieuwe buisjes, milo verschillende keren ziek geweest en nu zag ik daar straks dat hij waarschijnlijk een navelbreukje heeft… dat hadden we al gezien toen hij baby was,maar daarna leek het weg, maar nu ineens plopt zijn navel eruit… dus morgen even bellen met de ha voor overleg!
zal proberen om hier ook weer wat meer te komen,maar vrees dat dat over 6 weken pas gaat zijn, dan gaat mijn verlof in!
liefs
Jeetje, Henrieke gefeliciteerd!!! Monique ook alweer 1, wauw wat vliegt de tijd!!!
Dank jullie wel!
@Lenneke, een ziekenboeg bij jullie dus… hou je het een beetje vol? Heb je een makkelijke zwangerschap? Ik herrinner met nog van vorig jaar dat ik hoogzwanger rondliep in de sneeuw en idd doordat je constant op moet letten hoe je loopt krijg je last van je schaambot/bekken, het zit natuurlijk niet zo heel vast meer aan elkaar :-*
Succes bij de HA vandaag… ben benieuwd!
Trouwens, je banner, Henrieke?
Helaas een nieuwe banner
Gaan jullie voor nog een brusje?
Ja, wij gaan idd voor een brusje Ben in oktober weer gestopt met de pil en half november konden we er weer voor gaan 8) Het gaat nog niet zo snel als bij de dames (Yvette ronde 4 en Monique ronde 3), maar ik hoop dat we binnen een paar maand weer goed nieuws hebben
wauw, jullie blijven bezig Hopelijk duurt het niet te lang meer.
haha, idd, graag snel achter elkaar, want dat had hubbie ook en konden mooi met elkaar optrekken. Ik kom zelf uit een gezin waar de jongste 4jaar jonger is, dan merk je echt een groot verschil tussen de leeftijden. Natuurlijk geen garantie, maar onze reden om vrij vlot door te gaan (als je 3 kinderen wilt dan he ) :mrgreen:
Het heeft inderdaad ook zijn voordelen hoor om ze zo vlot achter elkaar te krijgen. Hier merken we bijvoorbeeld aan Inge dat dat ze dat contact best wel mist. Vanmorgen op het cb werd ons zelfs aangeraden om der alvast op een peuterspeelzaal in te schrijven, want ze schijnt echt aan het contact met andere kindjes toe te zijn.
Onze dames gaan haar het KDV, dus ik ga meer voor de gezelligheid, maar wij hebben hier in de buurt ook 2x per maand dreumesspeelochtend. Op een speellocatie, zoiets als Ballorig, daar kan je 's ochtends met korting terecht met kinderen tot 4 jaar.
Wij spreken daar ook af om de kindjes met elkaar / tegelijk te laten spelen en de mama’s vinden het ook gezellig :lol: Hier is het opgezet door twee meiden met kleine kinderen en het enige wat je nodig hebt is een hyves-netwerk voor het bekend maken en een locatie (http://dreumesspeelochtend.hyves.nl)
Zo’n speelochtend of PZS is wel een stuk makkelijker dan alle kindjes snel op elkaar :mrgreen: :lol:
Leuk hoor zo’n groepje met wie je dat soort dingen lekker kan afspreken. Hier gelukkig 3 dames in de straat allemaal geboren binnen een tijdsbestek van 3 maanden, ook nog eens allemaal naast elkaar wonend en we hebben het er al maanden over van we moeten eens met zijn alle bij elkaar komen en de 3 dames met elkaar lekker laten spelen. Ondertussen heeft 1 van de jongedames ook al een zusje.
Meiden doen jullie woensdag voor me duimen? Ik heb een sollicitatiegesprek en ik wil die baan hebben, niet eens hebben, ik moet hem hebben, anders komt dat brusje voor Inge er nooit van en ook die wil ik hebben. :oops:
Dan gaan we toch heel hard duimen, want we willen natuurlijk wel een brusje voor Inge :lol: Beter met een baan verder zoeken, dan zonder baan
Oh, dat afspreken… dat blijft er hier ook zo vaak bij he! Soms gewoon met kalender bij eentje een datum afspreken, liever een keer verzetten, anders blijft het er echt bij :mrgreen:
Het gesprek ging goed, alleen denk ik niet dat ik de baan zal krijgen, dit gezien de werktijden, deze zijn van 9 uur s’morgens tot 19.00 en soms zelfs 19.30 en dan is het 1 weekend werken en de volgende vrij. Dat wil deze mama dus niet he… Dan zie ik meiske helemaal niet meer. Goedemorgen schat, mama gaat weg, goedeavond schat, slaap lekker lieverd.