Lenneke gefeliciteerd!!! Helemaal top!!!
dankje!
heb a.s. woensdag al intake, volgende week komen ze van MvM en 13 aug. 1e echo! spannende tijden dus weer!
onze vakantie was trouwens heerlijk! echt 2 super weken gehad!
liefs en tot snel!
Die vakantie heeft jullie zeker goed gedaan
@K1TT3N wrote:
Die vakantie heeft jullie zeker goed gedaan
zeker wel 8)
ik voel me prima eigenlijk helemaal niet het gevoel dat ik zwanger ben. Nou ja wat sneller moe, gevoelige borsten en een korter lontje… ach ja kan nog gewoon koffie drinken, dat kon ik de vorige keren niet, dus dat is wel fijn!
Dat is inderdaad heel fijn!!! Ik ben juist koffie gaan lekker vinden tijdens de 1ste zwangerschap en daarna vond het tijdens me zwangerschap van Inge nog steeds lekker, nu nog trouwens
even snel mijn jongens showen:
met warme weer in het badje:
met zijn waterpokken:
zijn favo plekje, de onderste tree van de trap:
hij moest ook gel in zijn haar:
en afgelopen week:
Jeetje Len, wat worden ze al groot. Stoer hoor die gel in zijn haar. De waterpokken had ie die toen het zo warm was?
Hier een nieuwtje!!! Ik ben voor 3 daagjes aan het werk, het is wel via een uitzendbureau dus hoe lang het duurt geen idee, maar ik heb het er wel naar me zin en ze zijn erg tevreden over me.
Lenneke leuke foto’s zeg en net wat Mascha zegt, wat zijn ze alweer groot zeg.
Mascha, gefeliciteerd met je baan. Hopelijk kan je er een tijd blijven en misschien nemen ze je wel aan dan als ze zo tevreden over je zijn of was dit ivm ziekte ofzo.
Saskia, nee meer ivm vakantie. Maar ze blijven complimentjes geven, dus ik hoop en ik duim.
Het in badje plezier van Eva;
Das toevallig, vroeg me gister nog af hoe het met jullie was Saskia. Zo te zien geniet ze heerlijk van het badje, hij ziet er trouwens heel bekend uit. We hebben dezelfde voor Inge :lol: Is die gieter toevallig van Hello Kitty?
Ja das wel een algemeen bekende zandbak/zwembadje Gieter is inderdaad van Hello Kitty net als de emmer die ook te zien is in het water. Bij de Intertoys weg :mrgreen:
Eva was trouwens gister ook nog bij het cb geweest. De vorige keer (weeguurt op 4 mei) was ze 9.795 gram en 81 cm en gister was ze dus 10.959 gram en 84.5 cm. Ze heeft dus een behoorlijke spurt gemaakt. Je kan in haar groeicurve ook mooi zien dat de lijn ineens stijl omhoog gaat :mrgreen: Hier verder alles goed met ons alleen is Eva zo aanhankelijk aan mij, ze claimt me echt constant. De tip van het cb is negeren, je als een stoel voordoen dus dat ga ik maar eens proberen.
Leuk is ie he, Inge heeft hem gekregen voor der verjaardag van mijn ouders, de gieter en dergelijke van Hello Kitty bedoel ik dan. Vind de dingen die er bij zitten erg leuk vorm gegeven. Het zwembadje is inderdaad alom bekend. Wij gebruiken de ene kant als zandbak en de andere als badje.
Ze heeft inderdaad een goeie spurt gemaakt, maar wat een poppetje zeg, Inge is ongeveer een half jaar jonger maar weegt zo ongeveer hetzelfde. Hoe lang ze is weet ik niet. Ik kan niet eventjes langs op het cb aangezien dat net op het moment is dat ik moet werken.
Die weeguurtjes kan ik ook eigenlijk net niet halen. Ik werk tot half 1 en het weeguurtje is om 1 uur. In dat half uurtje moet ik dus Eva halen en er nog helemaal naar toe fietsen. Ik was dan ook iets te laat maar ze hebben haar toen in mei gelukkig wel nog snel even gewogen en gemeten.
Eva is een klein, tenger fijn meisje maar ze zit nog steeds netjes in het gemiddelde gedeelte dus het valt allemaal wel mee.
hey meiden…
sorry sorry sorry sorry…dat ik al zo’n tijd niet geweest ben…
Druk met van alles en nog wat…dus forums schieten er dan als eerste bij in hahah
Fijn telezen dat alles goed met jullie gaat en wat zijn de kids allemaal gegroeid zeg!
Lenneke ook hier nog even VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 3E ZWANGERSCHAP !!!
Hier alles goed hoor, Meagan groeit als kool mag over 2 maanden naar de peuterspeelzaal en kletst hele verhalen …
We genieten volop! al kriebelt het nog steeds…* leuke is …is dat er iemand heeft voorspeld dat ik in December zwanger ben van een meisje…grappig…want ik heb een spiraaltje laten zetten vorig jaar en een jaar geen ongi meer…maar dat tezijde…
Normaal geloof ik daar dus niet in…klein detail is dat zij bijna alles wat ze voorspeld heeft bij de andere meiden allemaal uitgekomen is… :shock:
Dussssssssss…knijp ik m best een beetje…en weet niet goed wat ik ervan moet vinden…voor Jac is 3 lekker…dus dat word nog wat *
Nouja we zien wel hahahahah…jullie horen het wel mocht het wel zo zijn… :mrgreen:
Met de jongens gaat alles goed…nouja goed…Kenneth is nu 15 en is blijvn zitten in VWO en is terug gezet naar 3 havo…Marv gaat super zowel voetbal als school…
oh…moet er weer vandoor…kom later weer terug…BELOOFD !
even nieuwe spam !
poging 2…zucht…
zo dat was het voor even...ben nu echt weg.. :wink:
wauwie wat een prachtige kids! echt alle 3 super knap!
hier alles goed hoor meiden, morgen al weer 14 weken, gaat snel snel hoor,maar voel me super! nou ja ben nog wel erg moe,maar dat is echt het enige!
verder kaja vorige week begonnen op de basisschool, eerste week bijna dagelijks huilend achter gelaten! 1e dag echt met pijn in mijn hart maar hij heeft het wel heel leuk, verteld volop en de juf zegt ook dat hij heel enthousiast mee doet!
nu ging het de afgelopen dagen al iets beter, 's morgens zonder huilen, alleen s’smiddags begint de middag op het schoolplein met 3 klassen tegelijk en dat overziet hij niet, dan is het wel in tranen afscheid…
morgen wordt hij dan weer gebracht door mijn collega, dus benieuwd hoe dat gaat!
verder werk ik zelf sinds vorige week nog 2 middagen en 1 hele dag, dus ben lekker veel thuis met de jongens! jongens gaan op maandag naar KDV/BSO, dinsdag naar oma en woensdag KDV/BSO (maar dan werk ik er zelf)
nou ik ga snel weer verder, moest vandaag tot 18.00 weken, dus huishouden moet nog even opgeruimd worden
Wow, Diana, wat een prachtige kids zeg en wat wordt Meagan al weer groot. Had laatst al wat foto’s van der zitten bekijken op je hyves. Echt een prachtige meid.
Jeetje Lenneke alweer 14 weken, wat gaat de tijd vlug en Kaja al weer naar de basisshool, hopelijk gaat het afscheid nemen straks beter en het is lastig overzicht te houden hoor als er 3 klassen tegelijk zijn. Zeker voor zo’n kleintje die net voor het eerst daar komt.
Hier gaat verder ook alles goed, ben nog steeds druk aan het zoeken naar werk, heb helaas nog niets gevonden. Ja 3 weekjes geleden had ik iets tijdelijks, maar dat zet geen zoden aan de dijk.
Ik zal ook weer eens eventjes wat foto’s van me bengeltje showen
Letterlijk in de schoenen van papa
Zo wat is er nu weer in de aanbieiding
Hier was ze even aan het computeren