Saskia, zoals het er nu uitziet gaat ze inderdaad maatje 86 halen met de zomer, ze heeft een lange pappa. Ik weet dat Inge vaak zo hangerig is als er een sprongetje aankomt, ik weet niet of jullie daarzo mee bezig zijn natuurlijk. Heb wel even gauw me boek geraadpleegt en rond 17 maanden zou er wel weer 1tje zijn en als ik het goed heb is Eva nu toch zo’n 17 maanden?
Ja klopt ze is 17 maanden, 3 mei is ze 18 maanden.
Dan zal het dat misschien zijn. Ik moet zeggen dat het nu een paar dagen ook alweer goed gaat. Ik heb haar proberen te negeren als ze zo deed en dat hielp gelukkig wel.
Sorry meiden dat ik hier zo weinig ben…
Saskia, gaat alles met Eva weer een stuk beter?
Hier ook alles goed hoor, een beetje een emo dag, dat wel. We zijn een nieuw tijdperk ingeslagen en hebben er 1tje afgesloten. Ben daar best een beetje verdrietig over.
Och mascha het gaat allemaal zo snel he, nog gefeliciteerd met de kleine meid.
Vandaag ben ik zelf jarig,doe er vandaag niets aan vier het zondag.
Nou we zijn dus weer gestopt met de pil nu maar afwachten wat er gebeurd.
Lenneke gefeliciteerd, maak er een mooie dag van!!!
@Lenneke, nog gefeliciteerd!
@Mascha, ook nog gefeliciteerd met jullie meissie!
Het is hier heel rustig he :oops:
Eva zit momenteel in een fase (tenminste ik hoop dat het een fase is) dat ze s'middags na haar dutje heel chagerijnig en boos is. Ze wil dan alleen maar op de arm of als ze iets anders wil en ik het niet goed begrijp dan begint ze gelijk weer de dramaqueen uit te hangen door middel van op de grond liggen en trappen met haar voeten en huilen (niet echt huilen maar zeurderig huilen). Ik denk dat ze wat gefrustreert is, omdat ze zichzelf niet goed kan uiten ofzo.
@Saskia, Yvette heeft ook zo'n periode gehad, maar niet zo heel lang. Gaat het met Eva nog steeds goed? Ze was 1,5 jaar... dus vergelijkbaar :wink: Het was idd erg frustrerend :-*
Hier ook alweer druk met de voorbereidingen voor de verjaardagen.... Veel van directe familie en dochterlief en hubbie beide met pinksteren (samen met een sz en opa), dus nu al traktaties aan het voorbereiden, dat scheelt dan weer :mrgreen:
Hebben jullie nog mooie kado's gehad voor moederdag?
Ik heb een buggy drager gehad. Die wilde ik zo graag hebben, aangezien ik toch afhankelijk ben van me fiets en het niet altijd even makkelijk is, om Inge vast te houden als je in de winkels loopt. Bij je blijven lopen doet ze ook heel slecht. :inlove:
Hier alles goed.
Mascha nog gefeliciteerd met haar 1ste verjaardag. Ik weet nog dat ik het ook allemaal erg emo vond en net wat je zegt je sluit het babytijdperk af.
Lenneke ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.
Hier zijn we met ons 3 uit eten geweest ter ere van moederdag. Dat ging allemaal goed en gaan we zekers vaker doen. Op het kdv had Eva geverfd :oops: en dat hebben ze om een glazen potje gemaakt (in de vorm van een bloem) en daar stond een plantje in :inlove:
Het zeurderige is er gelukkig weer vanaf, nou ja in ieder geval een stuk minder geworden. Ze kan nu sinds 7 mei lopen maar als we haar niet zelf op de voeten zetten gaat ze het liefst nog op de knieen lopen. Ze kan het in ieder geval al wel erg goed. Ze kan al een best stuk zelf lopen en dan niet dat wiebelige gedoe maar echt goed stevig. Ze kan ook als ze loopt stilstaan, omdraaien en doorlopen en ze kan al behoorlijk snel lopen, bijna rennen en dat alleen sinds die 7 mei :thumbup: Ik ben supertrots op haar. Blijkbaar heeft ze gewoon zo lang gewacht tot ze er zeker van was dat ze het goed kon en dat ze ook alles in een keer kon :inlove: Ze laat nu ook meer merken wat ze wil, woordjes komen erbij en als ze iets wil dan pakt ze gewoon je hand en moet je meelopen dan laat ze wel zien wat ze wil.
Jeetje Eva grote meid hoor, lopen Groot gelijk had je hoor, eerst zeker weten dat je het kan. Leuk dat ze daadwerkelijk laat zien wat ze wil.
Hier had ik van de week een jongedame die de telefoon oppakte van de oplader, nadat deze was overgegaan. Hij neemt meteen op als hij er vanaf wordt gehaald, ik riep dus maar ik kom eraan. Gelukkig kwam ze hem ook al naar me brengen en dit doet ze nu dus elke keer, maar iets zeggen/brabbelen nee dus, ze houdt hem niet eens bij der oor. Terwijl ze dat dus wel doet als ze met een telefoon speelt, zelfs met deze.
Verder helpt ze mamma met de was, tenminste ze liep met een handdoek die de wasmachine in moest en toen ik zei van doe hem hier maar in, deed ze dat. Als mamma of pappa zegt van geef maar, dan krijgen we het ook 9 van de 10x. Van de week ging ik thee maken en ik vroeg of ze ook wilde. Ze stond aan het traphekje bij de keuken, zij ik dat ze der beker maar moest pakken en toen kwam ze aanzetten met der beker.
Zo weer genoeg opgeschept. :oops:
Leuk is dat he. Eva pakt dus ook dingen als ik er om vraag en helpt ook mee met de was in de wasautomaat te stoppen hahaha. Als ze haar drinken heeft gemorst, of gekwijld heeft of ze ziet iets op de grond dan pakt ze een doekje (vaak haar spuugdoekje, die gebruik ik om haar mond en handjes af te vegen) en maakt ze het “schoon”. Ik vind het zo grappig :mrgreen:
Het is echt fantastisch, ze probeert me met alles te helpen, momenteel probeert ze uit een bidon te drinken, maar daar wil ze nog wel eens mee morsen en dan pakt ze zelf de handdoek die ik voor dit geval heb klaarliggen en maakt ze het schoon.
Meiden, ik ben jullie geloof ik een flink excuus schuldig zeg…
Ik heb net wat zitten lezen in een eerdere topic van ons… Wat ben ik een zeur zeg. Dus het is een beetje boel laat, maarre, nog mijn diepgemeende excuses… Als ik het nu teruglees schaam ik me diep.
@Mascha, heb ik wat gemist??? We klagen toch allemaal? En we weten ook dat we genieten van de kids, maar dat is zoveel dat je het niet allemaal kan opschrijven en de minder leuke wil je alleen maar even kwijt :mrgreen:
Ik zie Eva en Inge zo voor me! Hier in huis wordt er ook zo goed geholpen :inlove: Zo erg zelfs dat Monique laatst uit de Maxi Cosi getilt werd… dat is een beetje teveel helpen 8)
Henrieke, das inderdaad misschien een beetje veel van het goede.
Ik doelde op mijn gezeur, na me mk en voor het opnieuw zwanger worden. Bij het terug lezen, begon ik me eigen zelfs te irriteren. Het ging elke keer maar van kwaaltje hier, nog niet ongi, ik wil zo graag en ga zo maar door. Werd gewoon moe van me eigen.
Dat hadden we toch allemaal? Elke maand weer de spanning of je wel of niet zwanger zou zijn, ik vind het geen gezeur hoor
Dat is niet zeuren hoor meid.
Hier alles goed, eerste ongi na het stoppen met de pil kwam na 35 dagen dus we zitten nu in ronde 2. Ben benieuwd hoe lang die gaat duren. We zullen zien.
Verder loopt milo sinds een paar weken, helemaal trots is hij. Maar het is er 1 hoor, vol streken maar wel leuk.
Tot na mijn vakantie we gaan morgen 2 weken naar de buurt van renesse.
Lenneke een hele fijne vakantie voor jullie alle. Me duimpjes draaien hoor.
Inge spam
Hier is ze lekker saampjes met pappa op de schommel
Lekker macaroni eten
Lekker een broodje met pasta
Op de schommel bij vrienden
Samen met der grote neef
In me wasmand, kon gelijk niet verder met opvouwen
Gebiologeerd door de televisie
Lekker spelen met der pop en de wagen
:inlove: Gewoon me meisje :inlove:
Lenneke hoop dat je een fijne vakantie hebt, hebt gehad. Gefeliciteerd met je zwangerschap dat was toch best snel raak.
Wat zit er een lekker snoetje op zeg Mascha :inlove:
het is dit keer heel snel gegaan, ronde 2 was het al raak! en de vorige keer duurde het een jaar! gek lijf!
maar goed morgen vk maar eens bellen en een echo regelen!