Op deze foto komen dr ogen mooi uit he :inlove:
Wij hebben het volgende versje van Rob Parson op ons bord in de keuken. Het is zooooo waar :mrgreen: :
Waarom heb ik me zo druk gemaakt?
Waarom heb ik mij zo druk gemaakt of hij de eerste zou zijn die:
De hele nacht doorslaapt
Naar zijn neus wijst
Hallo papa zegt
Met een vork eet
In een groot bed slaapt
Zijn naam kan schrijven
Leert piano spelen
Terwijl hij op zijn 17e:
De hele dag slaapt
Een piercing door zijn neus heeft
Tegen zijn vader gromt
Met zijn vingers eet
Op de vloer slaapt
Zichzelf Zog noemt
Bongo speelt
Waarom ben ik bang geweest dat hij nooit:
Zou kunnen klok kijken
Zou leren zwemmen
Vrienden zou krijgen
Veilig de weg zou oversteken
De waarde van geld zou leren
Aantrekkeljik zou zijn voor meisjes
Iets te maken met mij zou willen hebben
Terwijl hij op zijn 17e:
Altijd om 2 uur thuis is
Elke zomer avond op strand zit
Een adressenboek heeft zo dik als het telefoonboek
Deze zomer naar India gaat
Met zijn bijbaantje meer verdient dan ik
Een harem lijkt te hebben
Me nog steeds af en toe een knuffel geeft.
Wat een geweldige tekst zeg en volgens mij klopt het ook echt gewoon :mrgreen:
Vanmorgen weer bij het CB geweest en onze dame is al 5525gram! Tjonge, wat gaat het hard zeg :shock:
Henrieke dat gaat zeker hard. Wij mogen morgen weer naar het CB.
Vrijdag zijn we op het CB geweest. Inge woog 9090 gram en was 75 cm lang.
Van het weekend lekker weg geweest en Inge gedroeg zich voorbeeldig, ze was gewoon echt het schatje dat ze altijd al was. Me neefje daarentegen was erg jammerig en hangerig, maar ja wat wil je ook als je een buikgriep hebt. Wij zijn maar 1 nachtje weggeweest. Inge werd vroeg wakker, maar ze heeft gelukkig niet het hele huis wakker gemaakt en heeft zich rustig vermaakt totdat het tijd was voor der flesje. Lekker bij ons op bed nog wat liggen soesen en een beetje spelen.
OW!!! Ze loopt, nog geen marathon, maar ze loopt naar mijn idee bewust. Dit sinds vandaag, hiervoor was het meer overstappen, of 2 stapjes afgeleid door de televisie. Dus ook daar naar kijkend.
Wauw zeg, hier loopt Eva nog steeds niet. Ze heeft nog steeds het vertrouwen niet. Ik hoop wel dat ze het binnenkort gaat doen, want ik heb al "horror"scenario’s voor straks als het mooi weer is. Kruipend naar buiten gaan we dus echt niet doen he :naughty:
@Mascha, heerlijk een weekendje weg! En dat Inge zich ook nog netjes gedragen heeft natuurlijk (altijd fijn als je kindje zich niet heeft misdragen) Ze loopt, wat SUPER!!! Nog een paar weekjes en dan gaat het heeeeeel hard en een paar maand later kan ze gewoon al rennen :mrgreen:
@Saskia, wat dacht je van kniebeschermers :lol: Heb je alleen bestrating om het huis? Ach, tot mei heb je nog wel een paar maanden gelukkig
Hier gaat alles prima! Gelukkig mooi weer, want we hebben een logeetje (hond van mn ouders). Was al heel bang dat ik in de regen moest gaan wandelen met de duowagen waar de regenkap niet op past… of Yvette laten lopen in de regen :think: Nou ja, ze is gek op dr laarsjes, maar ja, elke keer alles nat is ook zo wat! Gelukkig valt het tot nu toe mee en nog steeds mooi weer
Monique doet het prima, laatst zelfs 2 nachten achter elkaar doorgeslapen! haha, daarna was het weer mis, maar heb goede hoop voor de toekomst! Yvette is een heerlijke babbel, echt supergezellig, maar ook uitkijken (dat ik hubbie bijvoorbeeld geen Roel noem maar papa… anders hoor ik een papagaai ‘oel… oel’ :mrgreen: )
Hoe gaat met met Lenneke, Diana en de anderen??? Dames???
Hier weer een teken van leven van mij!
Hier is alles nu eindelijk rustig, heb de afgelopen tijd dan met de een dan met de ander naar de dokter /ziekenhuis gelopen en dat sloopt je echt. Nu al 3weken geen dokter gezien, joepie. Maar verder doen de jongens het goed. Milo is wel een pittig ding met behoorlijke driftbuien. Maar goed hij is wel vaak heel vrolijk.
Maar ik kom snel goed reageren ga nu even lui liggen ben niet helemaal fit
He gatsie dokter/ziekenhuis bezoekjes, gelukkig ben je nu al een tijdje niet geweest en ben je zelf nu ook weer helemaal fit. Hier af en toe ook een driftbui maar verder ook gewoon een lekker ding :mrgreen:
Henrieke, een klein stukje tuin maar verder allemaal tegels Dus als ze tegen de tijd dat het mooi weer is nog niet kan lopen, heeft ze pech en moet ze maar in de wandelwagen zitten. Ik ga me niet scheel aan broeken kopen :thumbdown:
babymuisje, je kan der niet dwingen om te lopen hoor Alles op zijn tijd, Inge is gewoon erg vlot. Al kan ik me wel voorstellen dat je zoiets hebt van, Eva het is tijd je bent nu bijna 1,5 jaar.
Lenneke, jeetje balen joh, die ziekenhuisbezoekjes en dergelijke. Blij dat het nu allemaal wat rustiger is geworden.
Inge is van de week gevallen en heeft een klein scheurtje in der wenkbrauw, op de foto’s (zie showforum meimamma’s) Lijkt het allemaal erger dan dat het er uiteindelijk uitziet.
hoi hoi,
nou iets te hard geroepen, kaja vannacht huilen huilen "mama ik heb zo’n oorpijn…"vanmorgen naar de dokter en een oorontsteking! dus ab kuur, maar meneer is zo eigenwijs, hij slikt het niet door maar spuugt het snel uit! grom!
wat betreft het lopen, kaja was hier 15,5 maan toen hij ging lopen, dus ik vermoed milo ook zo rond die tijd,want wat dat betreft doen ze elkaar behoorlijk na!
och die arme inge, zal wel schrikken zijn geweest mascha?
oja klein nieuwtje vanaf mei 2010 gaan wij voor een 3e
nou ik ga snel weer, de mannen houden de badkamer bezet,maar zal zo eens gaan assisteren!
@Lenneke, wat superleuk! Hopen dat je nu een wat regelmatiger cyclus hebt
Wat een ziekenboeg bij jullie…en dan heb zin in nog meer slapeloze nachten :lol: Hoop dat het snel beter gaat!
@Saskia, wat jammer dat ze weinig kan kruipen… we gaan gewoon heel hard duimen dat ze tegen de zomer loopt! En anders een stuk afzetten met foamblokken op de grond? Wij hebben van die cijfers gebruikt op de camping
@Mascha, arme Inge, ga zo even kijken
Hier alleen iedereen om de beurten verkouden, we steken elkaar aan en met chronisch slaaptekort wordt het ook niet beter Yvette komt er nog het best vanaf, maar die slaapt niet meer alle middagen (en de andere middagen wel 3uur), dus kan zelf ook niet even tijd voor mezelf nemen… Monique slaapt heel goed voor een baby, van ong 21 tot ong half 6… maar helaas betekent dat voor mams dat de dag ook om 5uur / half 6 begint… dan gaat hubbie om 6 uur uit bed… Yvette is op het moment ook vroeg ( ong half 7), dus ik loop om 8 uur aangekleed en al met de hond :lol:
Verder gaat het hier prima! De hond is een logeetje en blijft nog een weekje, dus dan is de hectiek van 's ochtends wandelen weer weg! Vind het zelf heerlijk, maar Y wil zelf wandelen en dat is nog wel eens strijd en niet gezellig Vanmorgen waren we al een mooi eindje op pad en ze liep lekker wedstrijdje te doen met de hond… valt ze op het asfalt en tand door dr lip. Gelukkig was het verdriet snel over en wilde ze wel zelf verder wandelen 8)
Ga nu even met de belasting bezig! Tot later!
Slapeloze nachten zijn uitzonderlijk hier gelukkig beide jongens sliepen met 8weken door.
Hoop ook dat mijn cyclus straks regelmatiger is we zullen zien.
Ow Lenneke spannend!!! Hopelijk zoals Henrieke ook al zei, is je cyclus wat regelmatiger.
Meiden, ik heb het lijstje eens aangepast, hij staat op de eerste pagina, willen jullie eens kijken en zeggen wat jullie ervan vinden?
Tjee zeg, ik ben al iets van een maand niet hier geweest :oops:
Lees over een naar ongelukje van Inge en Yvette :-*
Lenneke met heel erg leuk nieuws en wat de andere dames al zeiden hopelijk een wat regelmatiger cyclus en dat het dan maar snel raak mag zijn.
Hier ga ik als Eva 2 word de discussie voor een 2e kindje aan met hubbie. Hij wil absoluut geen 2e en ik vind het voor Eva zo leuk. Helemaal nu ik heb gezien hoe leuk ze met andere kindjes omgaat. Ik wil haar een broertje of zusje niet ontzeggen en heel af en toe kriebelt het al wel.
Hier heeft Eva op het moment waterpokken Ze heeft er niet al te veel last van, maar ze heeft er 1 op haar wenkbrauw en nu is haar hele ooglid helemaal rood en dik. Het is net een chineesje met dat oogje, zo zielig. Gelukkig merk ik niet aan haar dat ze last van jeuk heeft dus dat is wel een voordeel. Ze zit er ook niet helemaal onder maar ja dat kan nog komen, dit is pas de 4e dag dat ze het heeft. Wat betreft het lopen… Ze staat nog steeds niet los en loopt ook niet. Ze is wel meer aan het oefenen met staan en dan met 1 hand vast en omdraaien en dat soort dingen. Ik wacht dus nog gewoon rustig af.
Saskia, schaam je Arme Eva waterpokken, zo zielig vind ik dat, weet nog dat me neefje het had.
Inge is gisteren voor het eerst naar de kapper geweest, er is niet veel af hoor, maar het zit allemaal weer net wat netter en op 1 lengte. Ook doen wij tegenwoordig aan fietsen, wat ze helemaal geweldig vind. Ze zit te zingen en te kletsen, af en toe tuiten me oren ervan :inlove:
Inge op de fiets
Inge der staartjes
Bij de kapper
2de foto van bij de kapper
Meiden aangezien sommige van jullie net als ik een meibaby hebben, ja ik was een jaartje later, daarom kan ik deze vraag ook zo makkelijk bij jullie neerleggen. Zomerkleertjes in Inge der geval zal dat waarschijnlijk maatje 86 worden, hoeveel heb je nodig van alles, heb laatst namelijk echt een bergkleertjes gekregen, waar ik hardstikke blij mee ben, maar ik ben dan toch weer bang dat ik te weinig van alles heb.
Jee zeg Mascha gaat die meid van jou al in maat 86 met de zomer :shock: Eva is toch wel een aantal maanden ouder maar die zit deze zomer denk ik ook in maat 86 :shock:
Ik heb nog niet echt wat gekocht behalve een zomerjas en een t-shirtje. Ik koop eigenlijk gaandeweg wel wat als ik iets nodig heb.
Ik heb even een vraagje.
Eva zit momenteel in een fase (tenminste ik hoop dat het een fase is) dat ze s’middags na haar dutje heel chagerijnig en boos is. Ze wil dan alleen maar op de arm of als ze iets anders wil en ik het niet goed begrijp dan begint ze gelijk weer de dramaqueen uit te hangen door middel van op de grond liggen en trappen met haar voeten en huilen (niet echt huilen maar zeurderig huilen). Ik denk dat ze wat gefrustreert is, omdat ze zichzelf niet goed kan uiten ofzo.
Maar nu is mijn vraag of jullie kindjes dit ook hebben gehad en wat jullie er aan hebben gedaan en hoe lang die fase duurt.
Ze doet dit nog maar vanaf het begin van de week maar ik ben er nu al zat van. Ze zit alleen maar bij me te zeuren en leuk spelen is er niet meer bij. Als ik haar wil helpen met het een of ander is het ook vaak mis, want ik heb haar dan vast niet goed begrepen want dan zit ze ook weer boos en chagerijnig te miepen. Papa kan niks goed doen want als ik haar bij papa neer zet dan begint ze ook weer. Het is alleen maar mama en mama heeft het eigenlijk wel gehad.
Graag wat tips en advies, want ze maakt me helemaal gek met die aanstellerij.