STOPPERS MEI 2007 - 6 - Wij gaan voor brusjes!!!

:inlove: :inlove: :inlove: wat een knappe meid :inlove: Goed gedaan!! :thumbup:

Dank jullie wel!

Het is echt net dr grote zus alleen dan de iets kleinere versie :lol:

breek in

lieve fotos hoor henrieke

en mooi poppetje maar zal haar gauw in levende lijfe zien…En zeker rust nemen hoor goed naar hubbie luisteren hoor is erg belangrijk zeker nu met twee…

is toch weer wat drukker he.

Ik bel morgen wel even wanneer ik kom zal wel bellen rond een uur of 8 morgenavond.

En laat je lekker verwennen he meis

had je kluk (hoe schrijf je de naam) als gyn bij de geboorte?

Gr heidi

breek uit
*

Ik had de foto’s al gezien op je hyves maar wat een scheetje zeg :inlove:

@Heidi, nee Snaayer 8) Wij zijn wel thuis :wink:

Zal braaf naar hubbie luisteren :angel:

Hi dames,

Druk druk druk, valt op zich wel mee, maar eigenlijk gewoon weinig zin om achter de computer te zitten :mrgreen: Monique is alweer 3 weekjes oud en groeit als kool! As donderdag voor het eerst naar het CB, ben beniewd hoe zwaar ze is! Donderdag zou ik 42+1 wk zijn, de dag dat Yvette geboren is en Monique is dan gewoon alweer 3,5wk :lol:

Hoe is het met jullie dametjes en heren? (alhoewel, het meest dames he)

Henrieke, vergeet ons geniet van je 2 mooie meiden en kom kletsen wanneer je zin/tijd hebt.

Inge kan los staan!!! Ze houdt het nog niet zo heel lang vol, maar ze staat los. Verder hebben we een loop/duwwagen gekocht van Nijntje, hier doet ze af en toe wat pasjes achter, maar dan gaat ze snel weer zitten en gewoon lekker kruipen.

Ik zal even kopieren van een ander forum, wat ik daar vanmiddag heb gepost. Dan weet je hoe mijn weekend was :oops:

Hier een klein meisje die eergisteren overdag maar 1,5 uur heeft geslapen. Meer wilde ze echt niet. De gehele ochtend wakker en tijdens de middagfles viel ze in slaap, dus slapend in der bedje gelegd en toen na 1,5 uur weer wakker en verder niet willen slapen totdat het bedtijd was. Toen kwam ze rond 12 uur weer. We waren nog op, want hub kwam net uit zijn werk. Eventjes bij ons genomen en wat gedronken en toen huppekee weer naar bed, wij zijn er vlak daarna ook maar ingedoken. Gistermorgen tegen 7.30 weer wakker, speentje er nog eventjes in gedaan en toen sliep ze door tot 8.30. Daara dus weer de gehele ochtend wakker en in slaap vallen tijdens de middagfles in bed gelegd en meteen weer klaar wakker. Der nog maar eventjes uitgehaald zodat ze pappa gedag kon zeggen. Hierna er weer in gelegd, waar ze lekker moeilijk aan het doen was en onder der dekentjes vandaan kruipen en staan in der bedje en flink mopperen. Heb der een schone luier gegeven en bij me genomen. Nou die schone luier werd direct goed benut, dacht meteen van ow dat zat der dwars. Ze zat ook goed onder (en mamma ook) heb der dus maar even meegenomen onder de douche. Daarna nog niet willen slapen. Werd wanhopig en heb hub op zijn werk een mailtje gestuurd, deze wilde meteen bellen, maar ik nam niet op, hij meteen in paniek, dacht dat ik iets geks had gedaan. Heb hem uiteindelijk teruggebeld. Flinke ruzie, moest hem maar niet meer van dat soort mailtjes sturen en eens zelf nadenken. Uiteindelijk viel ze bij mij op schoot in slaap, wilde der in der bedje leggen en meteen weer wakker en wilde niet meer slapen. Heb het toen maar opgegeven en ben met der naar beneden gegaan, waar ze uiteindelijk na het avondeten in slaap viel voor een half uurtje. De gehele nacht goed doorgeslapen, op een klein moment na aan het eind van de avond. Vanmorgen weer rond 7.30 wakker, weer speen werd 8 uur. Weer de hele ochtend wakker en net nu ik denk van aaa de winkels zijn open we gaan daar eventjes naartoe, valt ze in slaap met der middagfles. Heb der dus weer in der bedje gelegd en ik hoop dat ze een beetje betijds wakker is, zodat we nog eventjes naar de winkels kunnen.

Wauw, toppertje is Inge!!! Arme jij… en dat van die mailtjes ken ik :angel: Heb hubbie een smsje gestuurd dat beeb niet op de 5e kwam (stonden we op de planning) en daarna ging ik het ZH in, dus telefoon uit… haha, 8 gemiste oproepen, hij was al bang dat de bevalling begonnen was terwijl ik alleen maar een wijziging had gehad voor de dag! Heb hem direct verteld dat als de bevalling begonnen was ik echt wel wat meer moeite had gedaan om hem te bereiken dan alleen een smsje 8)

Heb je nog een beetje kunnen winkelen?

Ik wilde vandaag weg (COOP heeft de pampers in de aanbieding en die zit hier op het dorp)… maar trek de rolluiken open en het is me veel te vies / nat /koud, dus dagje binnen :wink:

Monique was al 4530gram, dus goed gegroeid :mrgreen: Weer helemaal goedgekeurd!

Henrieke, jeetje Monique gaat goed!!! De winkels zijn morgen ook nog open hoor en dan zal de aanbieding ook nog wel gelden ga ik vanuit.

Eventjes een foto van Inge achter der loopwagen

Henrieke, zozo Monique lekker gegroeid zeg! :inlove: Geniet lekker van je 2 prachtige meiden :inlove:

Mascha, wauwie wat gaat Inge al hard!!! Hoe oud was ze toen ze ging kruipen? Jill doet er echt nog geen pogingen toe… van rug naar buik rollen gaat prima en nu is ze zelf steeds aan het oefenen om weer terug te kunnen. Het lukt haar bijna :mrgreen:

Linda, Inge was zo’n 7 maanden toen ze begon met kruipen. Zat net nog eventjes snel het filmpje op hyves te bekijken die als gadget bij mij staat en me kerstboom stond nog niet en de reacties erop zijn van 3 december. Inge rolde al om met een maand of 4 als ik het me goed herinner. Nergens druk om maken hoor, ze beginnen eraan wanneer ze eraan toe zijn. Blijkbaar is mijn dochter erg vlot, zit in de familie. Trouwens zodra ze beginnen te lopen en te kruipen is het echt gedaan met de rust. Eventjes rustig voor de televisie zitten terwijl ze rondkruipt :naughty: dat laat ze niet toe, want dan zit ze weer aan dingen waar ze niet aan mag zitten en ga zo maar door.

Lekker stappen :inlove:

@Linda, ben de boeken aan het (bij)schrijven, dus zal even eerste keren zoeken… en dan staat het kruipen er niet in :cry: Aan de hand van de foto’s is het ongeveer januari, dus 7 maand :wink:

omrollen staat er wel in… met 5 maand rol je goed om (niet meer per ongeluk) en met 6 maand ook weer op je rug.

Wij zagen bij de cursuskindjes ook dat de een veel sneller was dan de ander en nu lopen ze allemaal, dus komt vanzelf :mrgreen:

Hoi dames

hier weer een teken van leven van deze kant. De laatste tijd nogal aan de sukkel hier. Loop al 5 weken van de ene dokter naar de andere en dan nog eens het ziekenhuis. Eerst begon milo, daarna kaja,toen milo weer en afgelopen week mijn man. Ben er nu helemaal klaar mee.

Kom snel weer

Hopelijk niets ernstigs???

Hier ook alles goed trouwens! Beide dames zijn schatten! Prachtige sneeuw buiten, alleen jammer dat we niet zo makkelijk naar buiten kunnen… vind de duowagen nog te koud met dit weer, dus helaas moeten we wachten tot of Yvette naar de creche is of het weer wat beter is :wink:

Alle mannen in de lappenmand dus Lenneke. Balen hoor. Het is niets ernstigs?

Henrieke, ik moet eerlijk zeggen dat ik die sneeuw heel vervelend vind worden, kan niet normaal eens lekker naar buiten toe zonder bang te zijn op je snuffert te vallen. Wat dat betreft ben ik blij met de wagen, als ik weg glij kan ik me daar nog aan vasthouden.

Hier is verder alles goed. Volgens manlief heeft Inge gisteren der eerste losse stapjes gezet. Ik heb het gemist, zat er verkeerd voor. Het gebeurde tijdens het overstappen van de tafel naar de tv-kast. Ik dacht dat ze de kast vast had, vanuit mijn oogpunt, hij zegt van niet.

Mijn man heeft waarschijnlijk een vorm van epilepsie, tijdens stress e.d. krijgt hij met name in de nacht aanvallen.

Wow wat Israël inge snel milo loopt echt nog niet.

Nou tot snel ga nu luieren even ben kapot, morgen lekker vrij.

Liefs len

@Lenneke, wat eng dat je man 's nachts aanvallen krijgt :shock: Is er medicatie voor of weten ze dat nog niet?

@Mascha, wat goed van Inge!! Ze is echt supersnel!!

Mn zus is vanmorgen in ondertrouw gegaan, dus daar even op visitie en nu is Monique helemaal moe! Ligt heerlijk te slapen!

Afgelopen nacht trouwens geslapen van 22.15 tot vanmorgen 6uur!!! Het is al vaker geweest dat ze lang sliep (tot 3 of 5uur), dus duimen dat het door zet!

Straks gaat hubbie onze nieuwe auto ophalen, ben heel benieuwd (en vind het altijd jammer als een andere auto weg gaat :cry: het klinkt stom, maar ze hebben je toch altijd veilig van A naar B gereden…)

mooie auto hoor lekker kleurtje ook…erg leuke wagen

kom gauw een keer bakkie doen hoor maar momenteel erg druk…solly

haha en het kleurtje vind ik juist minder (hele autootje trouwens, maar we gingen voor praktisch en niet voor mooi) :lol: Heb altijd gezegd GEEN rode auto… maar deze is gelukkig niet zo knalrood :wink:

Zie je vanzelf!

Yvette mocht twee keer verkleed naar de creche, maandag als boerinnetje en vandaag als chineesje :inlove:

SPAM!!!

En deze vind ik zelf erg mooi :inlove:

Wat een mooie ogen heeft ze Henrieke :inlove:

Die Inge gaat als een speer zeg. Eva staat nog niet eens los en lopen doet ze alleen aan de tafel of aan de hand bij mij. Ik maak me er niet druk om. uiteindelijk gaat elk kind lopen en praten :mrgreen:

Hier de laatste tijd niet zo veel zin om achter de laptop te zitten :oops: Met Eva gaat alles wel goed. Er heerst alleen een of ander diarree virus op het kdv en daar heeft ze nogal last van. We gaan al bijna de 3e week van diarree in. Ze eet en drinkt er nog wel goed bij tot gister. Haar ochtend en avondfles gaan er prima in maar gewoon overdag wordt er erg weinig gedronken. Ik wil maandag toch nog een keer met de huisarts bellen en dan moeten ze haar otnlasting maar op de kweek zetten ofzo want 3 weken aan de diarree lijkt me echt niet goed.