okee… Jill Spam, kerst 2009 :inlove:
:inlove:
:inlove:
Heerlijke foto’s Linda, had ze al eventjes op je hyves bekeken.
@Linda, wat een heerlijk meissie! En gave Olifant :inlove:
Zijn jullie al aan het klussen voor een tweede? Of nog even wachten? Mijn zus is half juni uitgerekend, dus we houden hier gewoon alle spullen aan en dan kunnen alle nifjes er gebruik van maken als ze dat zouden willen :mrgreen:
@Mascha, is de garantie van de winkel ook al binnen het jaar vervallen? Niet zo’n beste service, hoop dat de fabrikant dit netjes afhandeld
@Saskia, leuk he, lekker kletsen! Grappig dat Eva’s eerste woordje miauw was… die van yvette aai :lol:
Ik doe heerlijk rustig aan hoor! Gister een slechte dag, maar vandaag lekker in de sneeuw geweest! Heerlijk, er ligt hier wel 15-20cm sneeuw :inlove: Hubbie heeft de auto’s en pad sneeuwvrij gemaakt (voor het geval dat…) en wij lekker met de slee :lol:
Zal even foto’s uploaden!
:inlove: Zoooooo veel sneeuw :lol:
:inlove: heerlijk :inlove:
Uhm… klussen voor een 2e… ik zou wel willen maar mijn lijf laat het echt nog niet toe hoor. Ben echt nog aan het ontzwangeren, daarnaast zitten al mijn spieren in mijn bovenlijf (vooral bovenrug en nekspieren) helemaal vast. Daarom krijg ik weer een aantal sessies Cesartherapie, en als dat klaar is wil ik er nog 20 kilo afhebben… :shifty: bovendien moeten we eerst nog een extra etage op het huis bouwen, de kamers zijn op :mrgreen: daar gaan we vd week de bank voor bellen, even een afspraak maken om te babbelen over de hypotheek. Wil wel als Jill een jaar is stoppen met de pil. En dan wel weer actief aan de klus, aangezien het bij Jill allemaal zo lang duurde. En dan hebben we nog de onzekerheid over of er weer een wonder mag gebeuren, of dat 't deze keer dan toch IVF wordt ipv 2 jaar aanmodderen… :roll:
Enniewee, hier ligt helemaal geen sneeuw. 't Is wel spekglad, maar sneeuwen doet 't niet. Heeft alleen maar 2 dagen geregend hiero
Ow Henrieke!!! :inlove: :inlove: :inlove: Jeetje wat een berg sneeuw. Yvette verdwijnt er bijna in.
breek in****
dames al gekeken op henrieke’s hyves er is daar iets moois te zien
buurvrouw heidi
breek uit****
Ach gossie gossie gossie so cute :inlove: Henrieke en man gefeliciteerd met de geboorte van de kleine meid (tenminste als ik de felicitaties goed heb gelezen) Yvette gefeliciteerd met je zusje, wees een beetje lief voor der he
ik heb d’r niet op hyves… dus kan niet kijken.
Maarrrrr…
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje :inlove:
Geniet van haar!!! :dance: :inlove:
Dank je wel Heidi :mrgreen:
Onze dochter Monique Janita is maandag 4 januari geboren!
Vandaag zijn we uit het ziekenhuis gekomen. Het gaat harstikke goed met ons allebei! Foto’s volgen nog, zal ze even uploaden
Henrieke, heb al een beetje gegluurd op je hyves. Kon het niet laten.
breek in****
zat al te kijken wanneer je weer thuis was meis ben zo benieuwd naar je kleine meid en hoe het met jou is en heb zo’n lief cadeautje bij mijn mam uit de winkel… :mrgreen: :mrgreen:
had het al op het kaartje geschreven kom volgende week even kijken bij jullie met rajah…maar bel eerst wel even hoor…
gr heidi
breek uit******
:inlove: Wat een mooie namen weer!!! Geweldig! Fijn dat het zo goed met jullie gaat. Enneuh, nou ben ik toch wel heeeeel erg nieuwsgierig naar de kleine meid hoor :inlove:
Tjee zeg ik heb dus weer iets gemist :?
henrieke en hubbie gefeliciteerd met jullie dochter Ik ga gelijk even op je hyves kijken
@Heidi, laat maar even weten wanneer je komt!
Foto’s… volgen vanavond… moet op bed van hubbie :inlove:
Groot gelijk, uitrusten jij. Deed ik nie, grootste fout, ze kregen me niet op bed.
Ik ben een ontzettende slaapkop, dus luister braaf naar hubbie… het is alleen wel erg verleidelijk om even achter de computer te zitten als Yvette op bed ligt
Onze dochter: Monique
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Dat hebben jullie weer goed gedaan Henrieke!!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: