Steeds meer reclame op het forum

irritante reclame van garnier sinds vandaag onderin die ook nog eens groter wordt als ik erover ga met mijn muis, neen hier vind ik totaal niks aan! :hand:

@Matsjo wrote:

Ik geloof niet dat er echt naar ons “geluisterd” gaat worden.

Of alle moderators zijn op vakantie.

Ik snap niet waar kok mee bezig is. Als e een forum bij je site hebt dan wil je toch dat men daar graag schrijft? Nu krijg je het tegenovergestelde.

Ja natuurlijk weten we dat het geld kost. Maar dat vind ik ook een beetje de keus van de eigenaar. En deze extra reclame onderin lijkt mij nogal overbodig.

Er zijn gratis fora met minder reclame dan dit.

eens… ze hebben blijkbaar liever minder bezoekers en irritante reclame dan meer bezoekers en geen irritante reclame…

Ten eerste onze excuses voor de late reactie… Ook bij ons is het inderdaad vakantietijd. Daarnaast zijn er nog wat onvoorziene zaken, waardoor onze bezetting momenteel niet optimaal is.

Laat ik verder zeggen dat deze manier van reclame maken op het forum ook niet direct onze voorkeur heeft, maar wij kunnen dit niet zelf wijzigen. Wel zijn we bezig met uitzoeken of de reclame eventueel op een andere manier kan, zodat het forummen voor iedereen weer plezierig wordt :thumbup: Maar helaas zal ook dit niet per direct te regelen zijn.

Ik hoop dat jullie ons hiervoor eventjes de tijd willen geven en erop vertrouwen dat wij echt ons best doen :thumbup:

We komen hier nog op terug!

Namens het beheer,

Kim

bedankt voor je reactie kim

dan weten we ten minste dat jullie er mee bezig zijn.

en de onvoorzienne reden is helaas niet voor allemaal een leuke reden weet ik

en wat mij nog het meeste stroot aan deze is dat als je hem dan weg klikt hij gewoon steeds terug komt.

dat er reclame is ach dat snap ik maar als ik iets weg klik vind ik het erg vervelend als iemand denkt nee je moet nog een keer kijken en nog een keer en nog een keer

Kimmie heeft al uitleg gegeven, ik wil er toch iets aan toevoegen.

We hebben al eens eerder uitgelegd dat wij niet gaan over reclameuitingen. We hebben hier zelf ook last van. We hebben kimros ook hier over ingelicht en ze zal waarschijnlijk hier wel reageren.

Ik vind de reacties die ik lees persoonlijk niet heel leuk om te lezen. We hebben geen zin, we luisteren natuurlijk niet, onze radiostilte is “raar”.

Elders ophet forum is te lezen dat Jippie vandaag wordt geopereerd en dat mijn vader morgen wordt begraven. Anneke is net terug van vakantie en Melanie was geveld door een naar griepje. De onvoorziene omstandigheden dus. We hoeven niet elke afwezigheid hier te verantwoorden natuurlijk, maar tot nu toe hebben we op dit soort feedback altijd gereageerd.

Nogmaals, we snappen de frustratie want we ervaren het zelf ook als irritant.

Ik moet eerlijk toegeven, dat ik echt minder kom door alle ads. Vooral die van Garnier is heel erg irritant.

En even een iets technischere uitleg.

De banner pools worden extern aangestuurd, dus ook Kim weet niet altijd direct welke banners er verschijnen.

Het feit dat de banners er soms wel en soms niet zijn heeft te maken met targets en bezoeken.

We hebben er over gecommuniceerd, feedback zal wel volgen.

En het mag inderdaad wel iets vriendelijker en geduldiger. :think:

Fijn dat jullie reactie hebben gegeven.

En vervelende omstandigheden lees ik. Veel sterkte daarmee voor de gene die het kunnen gebruiken!

We wachten geduldig af …

Ik heb even contact gehad met Kim en er blijken een paar issues te zijn.

De banner zou eigenlijk slechts 1x per bezoeker (per dag) getoond worden maar er gaat iets mis met de scripting hier wordt aangewerkt. We dienen er echter rekening mee te houden dat deze campagne tot zondag op deze wijze door zal lopen.

Een vervolg campagne gebaseerd op dit soort bannering zou dan inderdaad geoptimaliseerd worden op 1 view per dag.

Nog geduldiger? Dat vind ik dan weer een rare opmerking. Het gaat hier niet alleen om de reclame van de afgelopen keer, maar ook eerdere irritante reclames lijkt me. Zoiets bouwt zich vaak al op voordat mensen gaan posten. Dit topic dateert niet van eergisteren, maar al vanaf juni.

Naast het feit dat ik het een beetje raar vind dat er zoveel reclames op een -bij mijn weten gratis - phpbb forum worden gezet.

Verder vind ik het fijn dat jullie je er mee bezig houden hoor :slight_smile: Maar het komt nu een beetje over alsof het aan ons ligt.

Beste Mouse,

Hoe gratis denk je dat gratis is? Het feit dat je hier gratis mag inloggen wil niet zeggen dat een forum kostenloos draait. :wink:

Ga ik wel even in pm op in :slight_smile:

:thumbup: En je hebt nadere uitleg.

Ik kijk de moderators ook niet aan op het feit dat deze irritante reclame er is. Ik weet dat het niet aan jullie is om hierover te beslissen en deze te installeren of te verwijderen.

Maar jullie zijn wél ons enige aanspreekpunt. Jullie moderaten het forum dus zullen wij bij jullie ons beklag doen.

Ik lees nergens dat wij vinden dat jullie er iets aan moeten doen. Ik lees wel de irritatie dat er niet gereageerd wordt. En ik begrijp deze irritatie. Natuurlijk hebben we allemaal een leven naast kok en ik snap heel goed dat het vakantietijd is en dat vele van jullie echt andere (veel belangrijkere) dingen aan jullie hoofd hebben maar ik had het op prijs gesteld als een van jullie eerder al gereageerd had met iets als “Sorry, jullie worden gehoord, we zijn op de hoogte maar door omstandigheden (of wat dan ook) kunnen wij er nu even niet op reageren. Wij zullen dit z.s.m doen”.

Nu werden “we” slechts verplaatst naar een ander forumdeel zonder enige reactie. En dat dat vragen en irritaties opwekt bij leden vind ik dan echt wel te begrijpen.

Er kan altijd een reden zijn waarom een bepaald “probleem” niet zomaar opgelost kan worden. Maar een korte reactie had al een hoop irritaties kunnen voorkomen denk ik dan.

Ik vind het jammer dat we nu meteen te horen krijgen dat wij geduldiger moeten zijn. Waarom moeten wij dat? Moeten jullie, als moderators, niet sneller reageren? Al is het, zoals ik al eerder noemde, een korte tijdelijke reactie. Wij weten dan dat we in ieder geval gehoord worden.

Maar goed, fijn dat er nu een uitleg is en we wachten af wat er nu verder gaat gebeuren.

@Matsjo wrote:

Ik kijk de moderators ook niet aan op het feit dat deze irritante reclame er is. Ik weet dat het niet aan jullie is om hierover te beslissen en deze te installeren of te verwijderen.

Maar jullie zijn wél ons enige aanspreekpunt. Jullie moderaten het forum dus zullen wij bij jullie ons beklag doen.

Ik lees nergens dat wij vinden dat jullie er iets aan moeten doen. Ik lees wel de irritatie dat er niet gereageerd wordt. En ik begrijp deze irritatie. Natuurlijk hebben we allemaal een leven naast kok en ik snap heel goed dat het vakantietijd is en dat vele van jullie echt andere (veel belangrijkere) dingen aan jullie hoofd hebben maar ik had het op prijs gesteld als een van jullie eerder al gereageerd had met iets als “Sorry, jullie worden gehoord, we zijn op de hoogte maar door omstandigheden (of wat dan ook) kunnen wij er nu even niet op reageren. Wij zullen dit z.s.m doen”.

Nu werden “we” slechts verplaatst naar een ander forumdeel zonder enige reactie. En dat dat vragen en irritaties opwekt bij leden vind ik dan echt wel te begrijpen.

Er kan altijd een reden zijn waarom een bepaald “probleem” niet zomaar opgelost kan worden. Maar een korte reactie had al een hoop irritaties kunnen voorkomen denk ik dan.

Ik vind het jammer dat we nu meteen te horen krijgen dat wij geduldiger moeten zijn. Waarom moeten wij dat? Moeten jullie, als moderators, niet sneller reageren? Al is het, zoals ik al eerder noemde, een korte tijdelijke reactie. Wij weten dan dat we in ieder geval gehoord worden.

Maar goed, fijn dat er nu een uitleg is en we wachten af wat er nu verder gaat gebeuren.

Daar heb je vast gelijk in, het kan ook zijn dat een van ons wat wij noemen ‘aan het skimmen’ is geweest, even vluchtig kijken, waarschijnlijk niet eens dit topic geopend heeft en hem snel verplaatst heeft, dat kan.

Weet je, ik ga dáár nu in ieder geval niet over nadenken, ik krijg het een beetje koud van je post en ik ga me nu klaar maken voor een uitvaartdienst…

Ik vond mijn post juist heel netjes. Waar krijg je het precies koud van?

Ik geef toch aan dat ik heus snap dat er veel redenen zijn waarom we we nog niks hadden gehoord? Ik schrijf alleen op wat misschien beter was geweest. Maar helaas valt zelfs deze feedback verkeerd. Wat mogen we nog wel zeggen eigenlijk?

Volgens mij heb ik niemand aangevallen.

Anyway, jij hebt zeker wel wat anders aan je hoofd vandaag dus ik hou er over op.

Sterkte :hug:

Matsjo,

Ik begrijp je reactie. Ik snap het punt ook volledig.

We waren alleen niet bij machte om die korte reactie te geven.

Dat had te maken met onderbezetting en het feit dat er in ons team op het moment persoonlijke dingen spelen die enorm heftig zijn.

Op het moment dat die slinger werd gegeven (ik weet in alle eerlijkheid niet wanneer dat moment is geweest), is waarschijnlijk beoordeeld dat er op dat moment nog geen reden was voor een verklaring. En hadden wij die op dat moment ook gewoon niet, omdat wij ook afhankelijk zijn van een reactie van derden.

Wat ik wel aan kan geven, is dat wij achter de schermen hier al langer mee bezig zijn.

Wij zelf, kunnen hier niets aan doen. Wij kunnen wel, zoals jij al aangeeft dit aankaarten bij diegenen die daar misschien wel naar kunnen kijken. En daar zijn wij ook mee bezig.

Wij ondervinden hier net zoveel hinder van, als de andere gebruikers.

Ik begrijp dat jullie misschien eerder een reactie hadden willen zien vanuit ons, en dat dat hetgeen is wat op dit moment wringt vanuit jullie kant.

Ik hoop dat je ook kunt begrijpen dat de situatie die ik in het begin van deze post heb omschreven, dit voor ons op dat moment niet mogelijk maakte.

Nogmaals, ik begrijp het volledig. Maar voor een aantal van ons team komt dit nu ook wel heel hard aan, gezien de omstandigheden.

Vandaar dat we hopen op jullie begrip en geduld.

Anneke, dankjewel. Dit is een reactie waar ik wat mee kan. Begrip is er. Dat schreef ik al eerder. Ik probeer jullie alleen onze kant van het verhaal uit te leggen net zoals jullie dat doen. Ik probeer dat met de juiste woorden te doen en ik vind het jammer dat het dan nog als aanval gezien wordt. Dat is het niet.

Zoals jij het opschrijftis het gewoon voor iedereen duidelijk en hoeft er door niemand met het vingertje gewezen te worden. De situatie is zoals het is en het ligt aan niemand.

Ik hoop dat de rust in jullie team snel terugkeert :hug:

Ik weet ook dat jullie alleen tussenpersonen zijn maar voor ons zijn jullie het enige aanspreekpunt.

No hard feelings.

Fijn om te lezen Matsjo.

Ook jullie kant van het verhaal, want zoals ik al schreef, begrijpen wij die volledig.

Het enige vervelende is, dat we gewoon niet zo snel konden optreden zoals gebruikelijk.

Dat wijt ik aan overmacht, wij hadden het zelf ook liever 1000 keer anders gezien, helaas is de realiteit anders.

Ik hoop in ieder geval dat alles zo snel mogelijk opgelost word.

hier is ie sinds gister weg! :thumbup: