ik zie hem inderdaad ook niet :dance: :thumbup:
Bedankt voor alle uitleg mods! Heel vervelend om te horen wat er allemaal aan de hand is. Sterkte en gecondoleerd. :hug:
Zoals beloofd komen wij nog even terug op de klachten over de reclameuitingen. Er is een reactie gekomen van de algemeen directeur van Natalis/Kindje op Komst. In de huiskamer heeft Ruud deze als sticky mededeling geplaatst.
hier vind je de mededeling
Groetjes, Kim
Vervanging van de Garnierā¦verschrikkelijk! Grote pop-up van Lancomeā¦ :shock: Ondanks de uitleg, baal ik er nog steeds net zo van!
Moet zeggen dat zowel Garnier als die ander niet zieā¦nu wel last van Betty Boob onder in mijn beeld trouwensā¦haha.
Die andere heb ik nooit gezien.
@diddle wrote:
Vervanging van de Garnierā¦verschrikkelijk! Grote pop-up van Lancomeā¦ :shock: Ondanks de uitleg, baal ik er nog steeds net zo van!
Ah, Lancome inderdaad, ik zie hem dus wel,maar alleen als ik een reactie post.
@diddle wrote:
ik ook!
@mandy_d. wrote:
@diddle wrote:Vervanging van de Garnierā¦verschrikkelijk! Grote pop-up van Lancomeā¦ :shock: Ondanks de uitleg, baal ik er nog steeds net zo van!
Ah, Lancome inderdaad, ik zie hem dus wel,maar alleen als ik een reactie post.
Was dat hier maar het geval, maar neeā¦gewoon weer iedere pagina die ik openā¦
Deels begrijp ik de reactie. Natuurlijk moet het onderhoud van het forum ergens van betaald worden. Daar heb ik alle begrip voor. Maar wat me stoord is dat dit nu wordt gedaan op een manier die het gebruik van het forum echt een stuk minder prettig maakt. De banjers die nu te zien zijn bedekken het forum dusdanig dat het niet prettig is om te lezen. Als zoān banner slechts af en toe te zien zou zijn kan ik daar best mee leven. Maar het feit dat hij bij IEDERE pagina die je opend weer zichtbaar wordt is echt erg irritant. Ik denk dat als daar iets aan veranderd zou kunnen worden de stroom van commentaar een stuk minder zou worden.
Overigens heb ik er op mijn iPhone geen last van. Maar berichtjes schrijven via mān laptop is (of was) nou eenmaal fijner. :think:
Dat vind ik dus ook.
Ik heb niet zo heel veel begrip voor de āsituatieā omdat ik denk dat dit ook anders (gebruiksvriendelijker) kan. Reclame, primaā¦ maar dit is gewoon meer spam.
Dus die uitlegā¦ tja dat had ik zelf ook nog kunnen bedenken. Duidelijk is dat er niet echt iets met onze āklachtenā gedaan gaat worden. Jammer vind ik dat.
daar sluit ik me helemaal bij aan!
Dat er reclame gemaakt moet wordenā¦daar kan ik zeker begrip voor opbrengen. Maar de manier waarop dit nu gebeurt niet. Dit is gebruiksonvriendelijk en dus mijn inziens zeker niet wenselijk.
jammer dat de gebruikers niet gehoord worden, wat toch ook een belangrijk onderdeel van een forum is lijkt me 8)
@Matsjo wrote:
Dat vind ik dus ook.
Ik heb niet zo heel veel begrip voor de āsituatieā omdat ik denk dat dit ook anders (gebruiksvriendelijker) kan. Reclame, primaā¦ maar dit is gewoon meer spam.
Dus die uitlegā¦ tja dat had ik zelf ook nog kunnen bedenken. Duidelijk is dat er niet echt iets met onze āklachtenā gedaan gaat worden. Jammer vind ik dat.
ik sluit me hier bij aan!
De woordenschat van mijn dochter wordt behoorlijk uitgebreid door Kok
āFlik.ker toch op met je k u t Lancome!ā klikt het hier inmiddels :twisted:
En tja, je kunt wel uitleg geven, maar waarom zou het na uitleg gewoon allemaal maar goed moeten zijn :think: Je wordt nu voor het blok gezet, kiezen of delen. Gelukkig weet ik nog een heel gezellig ander forum :mrgreen:
:mrgreen: :inlove:
@Kittycat wrote:
De woordenschat van mijn dochter wordt behoorlijk uitgebreid door Kok
āFlik.ker toch op met je k u t Lancome!ā klikt het hier inmiddels :twisted:
Whahaha! (maar eigenlijk natuurlijk helemaal niet grappigā¦)
Kimmie heeft een blz terug de link gegeven naar die verklaring. We kunnen niet meer doen om jullie te horen, sterker nog, we kunnen er zelf ook last van hebben.
Het ĆĀs ook irritant.
pfff ik ga toch ook even klagenā¦ wat een vreselijke spam van lancome zegā¦ hele tijd loopt mijn pc vast als ik weer een pagina verder wilā¦ wegklikken wil bijna nietā¦ dan is die weg, ga je naar een andere pagina is die er weerā¦ grrrrrā¦
ik snap dat het forum reclame moet maken om wat geld binnen te slepen, maar dit is echt vreselijkā¦
het begint steeds meer te lijken op een structurele zelfmoordpogingā¦ :eh:
ik juich niet te hard, maar ik heb em de hele avond nog niet gezien
ik ook in deze vijf minuten nog nietā¦