Steeds meer reclame op het forum

Ik moet nu zelfs al eerst naar beneden scrollen om uberhaupt het forum zichtbaar te krijgen en de reclames te omzeilen. :?

het is inderdaad nu wel erg veel :frowning:

Ga toch maar es achter zo’n blocker aan denk ik :roll:

en nu staat het zelfs zo dat ik en naar beneden moet scrollen en naar rechts moet gaan… :roll:

Dat komt door die bije doos reclame… Irritant

zo zeg, dit is irritant :twisted:

@Sterretje06 wrote:

en nu staat het zelfs zo dat ik en naar beneden moet scrollen en naar rechts moet gaan… :roll:




Dit heb ik ook, heel irritant! Word even een middagje KOK vrij in de hoop dat het straks weer normaal is :roll:

Hier ook eerst naar rechts scrollen voordat ik op het forum kan lezen (blijf bezig nu) , heel irri… :?

sja… ergens moet het geld vandaan komen erg jammer dat het zo extreem commercieel moet maarja inkomsten enzo

geloof dat er gestoeid wordt met dat megablok van de prenatal… maar kan die daar links van het scherm af?!!

Anders ben ik hier heel snel klaar.



Reclame alla… maar me een lamme arm scrollen voor ik een knop heb gevonden links dan wel rechts in mijn scherm :roll: .



Rechts was die gewoon irritant, nu zit die forumgebruik in de weg die mega reclame.

Dit is ook wel heel erg iritant… Kan dat reclame geneuzel niet helemaal onder op de pagina?

Of in een apart topic?? 8)

het komt vast goed en anders voor je het weet ben je er aan gewent…

steeds meer reclame, steeds minder actieve gebruikers en topics. mooie contradictie.

zou het een met het ander verband houden? En zo ja, wie is dan de kip, en wie het ei? (en wie kwam er uberhaubt ook al weer eerder, de kip of het ei? :mrgreen: )

Ik denk niet dat hier snel aan te wennen valt als het zo blijft

@Moosje wrote:

Of in een apart topic?? 8)


:lol: :lol:

Ik kan onderin niet eens meer een antwoord knop vinden.



Maar ik neem aan dat er bij deze opmaak iets verkeerd gegaan is hoor. Zo kan een forum toch niet functioneren?

Ik scroll me de rambam, dan is de lol er snel af.

@Tamma wrote:

Ik kan onderin niet eens meer een antwoord knop vinden.



.




Moet je weer naar links scrollen :lol: :lol: :lol: :lol:



Nou ik ga maar wat anders doen als het forum weer normaal is kom ik wel weer haha…

ooo daar zit ie,…tjees ik zoek me helemaal t apelazerus naar die knop :lol:

Lang leve AdBlockPlus!!! :mrgreen:

Zag daarstraks ook al klachten langs komen, ik zie nul komma nul reclame, en hoef me dus ook niet een lamme arm te scrollen. :wink: