Steeds meer reclame op het forum

Ik heb het meteen door gegeven :thumbup:

Bedankt voor de tip HanB, ik heb het gelijk opgezocht en geinstalleerd!

Het werkt inderdaad!

Most welcome! Daarom zei ik het ook maar met naam en toenaam, zeg maar. :wink: Doe er vooral jullie voordeel mee! :mrgreen:

Hoi allemaal,



De opmaak van het forum op dit moment is niet wat wij voor ogen hadden. We zijn op dit moment bezig met een oplossing voor de blije doos reclame. Ik begreep een tijd geleden van Melanie dat het forum niet meer lekker liep op een Ipad(tablet) Hiermee zijn we dus nu druk aan de slag geweest en we zijn het aan het uitproberen. Daarom zou ik jullie willen vragen om wat geduld op te brengen de aankomende uren/dagen. We willen uiteraard dat het forum een goede uitstraling krijgt, maar soms is het wat lastig inschatten aangezien onze schermen dusdanig groot zijn dat wij niet hoeven te scrollen of schuiven.



Nogmaals we willen het forum een mooie uitstraling geven, maar soms moet je daarvoor wat dingen uitproberen. Alvast onze excuses voor het ongemak.





Groeten Kim

Redactie Kindje op Komst

ook maar ff add block plus geinstalleerd

Moet zeggen helpt wel :mrgreen:

Daarnaast wil ik nog aangeven dat als elke gebruiker een Adblocker installeert het forum niet voor lang meer een gratis dienst zou kunnen blijven. Dit forum is een gratis onderdeel van de website waar wij veel kosten insteken. Om dit te kunnen bekostigen zijn wij genoodzaakt reclame te plaatsen. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.



Groeten Kim

Ik zie niet in waarom mijn adblocker negatief voor jullie uit zou kunnen pakken. Vind dat ietwat chanterend over komen zelfs, want het is simpelweg niet waar.

Wanneer je een blocker installeert, heeft dat invloed op wat jij ziet, op je pc/GSM/wat dan ook, niet op wat het forum daadwerkelijk weer geeft.

Nog een aanvulling: diegenen die over het algemeen een blocker installeren, zijn toch al niet van het klikken op die advertenties, en het is het aanklikken van een dergelijke advertentie, waar jullie je inkomsten uithalen. Iemand als ondergetekende, klikt toch al nog nooit op die dingen, dus aan mij hadden jullie in die zin toch al geen ruk. :wink:

HanB iedereen is ook vrij om te doen wat hij of zij wil :slight_smile: . Ik heb het alleen even aangegeven en dat is niet om ‘chanterend’ over te komen, laat daar geen misverstand over zijn.



Groetjes Kim

zijn er uberhaupt veel mensen die er op klikken dan

Oeps! Het is nu inderdaad helemaal niet werkbaar meer. Misschien handig om een testfase in de nacht te doen of op momenten dat het forum minder druk bezocht wordt? (dat is vast wel terug te vinden in statistieken ergens?)

Ik ga nu toch ook eens even achter zo’n block aan!

ik heb over de breedte gezien nergens last van, ik hoef iig niet te scrollen naar links of rechts…



alleen die reclame aan de bovenkant is ind. wel irritant, reclame an sich maakt me niets uit, ik begrijp wel dat een forum dat nodig heeft qua kosten.



maar eerst naar beneden te moeten scrollen om het onderwerp van het topic te lezen is wel vervelend…maar goed wie weet straks weer normaal dus?



:slight_smile:

Jeeetje wat is dit nu weer :shock:

Dacht dat het aan mijn computer lag, maar op andere site’s was alles oke. Dus even kijken of er al een topic was geopend, maar meerdere hebben er dus last van. Ik heb ook aan de linkerkant die stomme blijdoos staan :wall:

hier moet je haast een bril voor schuine hoofden. Als er straks mensen scheef lopen met hun hoofd, kunnen het kokkers zijn! dit is verschrikkelijk!



Of juist positief? train ik nog eens spieren die ik anders niet gebruik! :roll:



ehm… ben hier weer weg… hoop dat het straks aangepast is, of nog kan worden

ow… ben al weer terug… heb nu geen doos meer links, maar boven een reclame! dat is al stukken betet, al lees ik net dat de meningen daar ook over verschillen! zoveel mensen , zoveel dingen!

Hier ook weer opgelost. Maar vind de hoeveelheid reclame ook wel erg iritant.

ik gebruik nu firefox, dan is het nog te doen!!! met iexplorer is er weinig aan!!!

@klavertje4 wrote:

zijn er uberhaupt veel mensen die er op klikken dan




vast niet toch?



Heb nog nooit de behoefte gevoeld om een ad te volgen op een forum.

Zolang bij mij alles nog op 1 pagina past vind ik het niet zo’n ramp.

Scrollen moet toch, dan maar een keer extra naar beneden.