Steeds meer reclame op het forum

@Ikke31 wrote:

Zolang bij mij alles nog op 1 pagina past vind ik het niet zo’n ramp.

Scrollen moet toch, dan maar een keer extra naar beneden.




naar boven en beneden is idd niet zo erg… maar net was het van links naar rechts… en dat is behoorlijk irritant.

Helemaal als je dan rechts moet lezen en dan naar links moet voor reactie knop ed.

@mamaMarije wrote:

@Ikke31 wrote:
Zolang bij mij alles nog op 1 pagina past vind ik het niet zo’n ramp.

Scrollen moet toch, dan maar een keer extra naar beneden.




naar boven en beneden is idd niet zo erg… maar net was het van links naar rechts… en dat is behoorlijk irritant.

Helemaal als je dan rechts moet lezen en dan naar links moet voor reactie knop ed.




ja idd, kun je dan niet je beeld wat verkleinen? Of is het dan niet meer te lezen?

@mamaMarije wrote:

@klavertje4 wrote:
zijn er uberhaupt veel mensen die er op klikken dan




vast niet toch?



Heb nog nooit de behoefte gevoeld om een ad te volgen op een forum.


Stuk of wat per keer als ik te snel wil met ipad :lol:

@mamaMarije wrote:

@klavertje4 wrote:
zijn er uberhaupt veel mensen die er op klikken dan




vast niet toch?



Heb nog nooit de behoefte gevoeld om een ad te volgen op een forum.




ik klik er wel op, maar dan is het perongeluk omadt mijn muis niet zo handig werkt op de laptop… maar dan baal ik weer, want dan bne je weer van je pagina af ed! pfff… maar jah, elke klik is geld!!

Hoera, op de iPad is het ook weer leesbaarder :thumbup:

@HanB wrote:

Lang leve AdBlockPlus!!! :mrgreen:

Zag daarstraks ook al klachten langs komen, ik zie nul komma nul reclame, en hoef me dus ook niet een lamme arm te scrollen. :wink:




ha, die heb ik ook. Op geen enkele site meer last van hinderlijke reclame, helemaal toppie :thumbup: (in firefox, maar ie heeft er vast ook wel een)

@WoLa wrote:

@HanB wrote:
Lang leve AdBlockPlus!!! :mrgreen:

Zag daarstraks ook al klachten langs komen, ik zie nul komma nul reclame, en hoef me dus ook niet een lamme arm te scrollen. :wink:




ha, die heb ik ook. Op geen enkele site meer last van hinderlijke reclame, helemaal toppie :thumbup: (in firefox, maar ie heeft er vast ook wel een)




zo firefox en adblock geinstalleerd… heeerlijk :dance:

@kimros wrote:

Daarnaast wil ik nog aangeven dat als elke gebruiker een Adblocker installeert het forum niet voor lang meer een gratis dienst zou kunnen blijven. Dit forum is een gratis onderdeel van de website waar wij veel kosten insteken. Om dit te kunnen bekostigen zijn wij genoodzaakt reclame te plaatsen. Hopelijk hebben jullie hier begrip voor.



Groeten Kim




een goede beheerder van een forum zoekt een manier van reclamemaken die mensen niet afschrikt/het gebruik van het forum niet in de weg staat, lijkt mij. Op het moment dat je gebruikers massaal ad-block beginnen te installeren, lijkt mij een heroverweging van de manier van adverteren logischer dan de gebruikers erop te wijzen dat ze geen ad block moeten installeren :wink:



ik denk dat iedereen best wel snapt dat een forum niet gratis in de lucht kan. dus dan is het of bijdragen of ads…maar je hebt wel reclame en reclame natuurlijk.

Wat Fiep zegt… Ik had nooit de behoefte iets te doen aan reclame. Accepteerde idd dat het erbij hoorde om het forum up and running te houden… TOT er steeds meer “in your face” reclames kwamen en van die pop ups die je dan eerst weg moest klikken alvoor je verder kon. Was het bij van die zijdelingse reclames gebleven, had je mij niet gehoord. Ik klikte er nooit op, maar zag ze wel.



Maar sinds die pop ups en mega grote wham bam we’re here mam’ reclame heb ik dus idd add block geinstalleerd, op chrome als browser en nu zie ik dus NIETS meer… ook die zijdelingse tot op heden geaccepteerde reclame dus niet… vond het persoonlijk nogal eh… dom… je wint geen zieltjes met het opwekken van irritatie… Maar ach…



Enne toenemende gebruikers… als een groot deel add block heeft, dan merken jullie daar weinig van denk ik… wat Han al zegt… een ad block werkt alleen op mijn pc… die doet iets met wat IK zie… verder geen punt lijkt mij… :wink:

Lang leven ad block!!!

HanB, bedankt voor de tip! Had ik al veel eerder moeten weten…

@Moosje wrote:

Lang leven ad block!!!

HanB, bedankt voor de tip! Had ik al veel eerder moeten weten…
:-*

Ik vind het raar recalme te krijgen voor de landmacht op een babysite… en dan nog een erg vervelende met drukke bewegende beelden.

Heb hier helaas Adblock alweer moeten verwijderen. Hij deed het prima, maar heeft een vervelende bijwerking. Ik speel een spel, waarbij ik een optie aan kan klikken. Die klik werkte dus even niet meer, dacht dat het aan mij lag. Na keer op keer proberen, schoot ineens door me heen,dat het woord ´reclame er in voor komt. Kortom, dat pikte de adblock niet, terwijl het slechts om het woord ging. Eraf dan maar.

Ik scrol me niet echt gek, maar raak wel afgeleid door de bewegende beelden.

Reclame op de site lijkt me prima, maar het forum is slechts een onderdeel van die site. Daar hoeft het niet nog een keer terug te komen.



Ik denk dat je het toch niet tegen gaat.

@mandy_d. wrote:

Heb hier helaas Adblock alweer moeten verwijderen. Hij deed het prima, maar heeft een vervelende bijwerking. Ik speel een spel, waarbij ik een optie aan kan klikken. Die klik werkte dus even niet meer, dacht dat het aan mij lag.




Heb nu firefox met adblock… maar ook nog ie.

Sommige dingen werken niet perfect met firefox dan wel adblock… dan doe ik die pagina gewoon met ie.

Voor nu werkt het voor mij meer dan prima.

en door op het icoontje van adblock te klikken, kun je het ook voor “deze pagina” uitzetten. Zo zet ik het altijd uit bij marktplaats, omdat anders ook alle geregistreerde en betaalde reclame advertenties worden geblockt en juist via zulke ads ben ik gericht al wel eens op leuke winkels terecht gekomen die precies hadden wat ik zocht.



Dat kan dus ook… tijdelijk uitzetten

ik doe heel veel op mijn foon… dus ook het forum lezen… en dat is onmogelijk nu… aaargggg…



rot toch op met die reclame zooi… zoveel verdien je er niet aan…



goed heb ff mijn spui gegooid hahaha…



ik ga adblock wel instaleren op de laptop



of ik kom wel terug als die reclame zooi weg is…



(je jasagt mensen zo wel weg, maar ja tja )

Ik vind inderdaad ook de reclame steeds irritanter worden. Vooral de bewegende reclame. Als het stil staat of gewoon van die google ads met tekst, prima, daar kijk ik gewoon overheen, maar ik word helemaal hyper af en toe van al die bewegende beelden als ik iets probeer te lezen.



Op mijn eigen forum heb ik ook reclame, maar dan na elke 1e post, dus die zie je niet continue en ook niet als je een bericht leest of een bericht aan het schrijven bent. Ik vind dat toch wel prettiger en heb ook nog niets gehoord van gebruikers dat ze het vervelend vonden.

Zijn er meer mensen die last hebben met mobiele apparatuur?

Op mijn telefoon duurt het laden van kok nu erg lang en op mijn iPad1 valt safari steeds uit als ik op kok zit.

ikk an niet meer op mijn smartphone

melanie, dat heb ik ook op mijn mobiele telefoon… deze site is zo ontzettend traag. berichtje intoetsen duurt een half uur. niet tof!