Steeds meer reclame op het forum

Ik kan niet meer inloggen op mijn iPhone… :?

Hoi allemaal,



We hebben jullie reacties allemaal gelezen en zijn aan het kijken wat het probleem kan zijn. Waarschijnlijk zit er een foutje op de pagina en we zijn druk bezig om te kijken waar het zit.



Wij proberen het probleem snel te verhelpen. Alvast bedankt voor de medewerking.



Groeten Kim

@lenie wrote:

Ik vind het raar recalme te krijgen voor de landmacht op een babysite… en dan nog een erg vervelende met drukke bewegende beelden.


Dan is er iemand op de website van landmacht gaan kijken waardoor het opgeslagen wordt als cookies. Ik krijg ook alle reclame van de site’s te zien waarop ik ben geweest. Eerst was het van neckerman. Omdat ik de cookies heb verwijderd, is het nu weer van subweb,

Moet eerlijk zeggen dat ik mij er tot op heden niet aan gestoord heb. Tegenwoordig zie je overal reclame. Ik focus me op datgene wat ik wel wil zien en de rest negeer ik. Gaat prima.



Mij viel ook op dat ik alleen reclames zag van site waar wij komen. Dus zie veel kleding voorbij komen :mrgreen:



Het is niet anders, je eraan storen is zonde van je energie.

precies… dan zijn het reclame’s waarvan je het zelf hebt bekeken op hun site… En wordt het als cookies opgeslagen en gebruikt op andere site.

Hoi allemaal,



Als het goed is doet het forum het weer helemaal zoals het hoort. Mocht dat bij jullie niet het geval zijn, laat het mij dan even weten.



Groeten Kim

Op mijn telefoon gaat het nu soepel zover ik kan zien, iPad hoor je straks :slight_smile:

ooit was kok uitgesproken pro bv toch? onvermijdelijk staan er nu overal ook kv-reclames dan… :shifty:

Ik denk dat dan speciaal voor jouw is fiep

Ik zie namelijk alleen maar wehkamp, een blije doos en een site die mij niks zegt



Hihi

Blijkbaar moet ik nodig een afspraak maken om mijn spataderen verwijderen. :roll: :lol:

Ipad gaat nu ook goed :thumbup:

En ik moet blijkbaar nodig een slotenmaker bellen :think:

en ikbmoet meer foto,s maken…bhmmm lijkt idd.wel een goed idee

Ik krijg reclame van Monuta… Wat op zich wel actueel is maar ik vind het ook wat bizar.

Zo te zien vind de Wehkamp dat ik een nieuwe baby nodig heb :mrgreen: Hmmmmmm… Nou zeg! :shifty:

@Kittycat wrote:

En ik moet blijkbaar nodig een slotenmaker bellen :think:




Die was vast voor mij bedoelt :lol: Machterdeur wil niet meer open.



Mouse :lol: Ik zei toch dat het leuk is! kaya is al bijna 1!



Even wat anders: mijn ipad gooit dit forum om de haverklap dicht. Gewoon, midden in mn bericht. Mateloos irritant, net kwam ik pas bij poging vier tot het einde van mn bericht en plaatsen. En dan plaats ik nog expres korte berichten (of lange in meerdere posts :? ). Iemand enig idee hoe dat kan?

Ik dacht dat jij ‘onze’ verjaardagen nog druk liep te ontkennen, Lune! :lol: Of kom je er ondertussen niet meer onderuit?



En eigenlijk word ik flink heen en weergeslingerd tussen de voors en tegens nog. Ik wil eigenlijk gaan studeren, maar geen “weekendbaby” die fulltime in de opvang zit. Binnenkort eens peilen bij de hogeschool of ik er tijdens mijn opleiding 2 jaar tussenuitkan, of dat dat écht niet gaat… :angel:



Zit je met je Ipad niet gewoon aan de verkeerde buttons, gezien het allemaal touch is? Ik weet niet hoe het forum er op de Ipad uitziet, maar misschien dat je handen tijdens het typen ergens anders op drukken waardoor het forum gesloten wordt?

Lune dat doet mijn ipad ook ik dacht dat het aan mij lag.



Heb van de week 6 keer opnieuw kunnen beginnen

Van de week deed mijn iPad dat ook maar gisteren niet meer en op mijn telefoon gaat het ook weer goed.

ik kan er met de telefoon niet opkomen