Hoi allemaal,
Ik heb met de webmaster gesproken en de problemen moeten verholpen zijn. Misschien duurt het nog even voordat alles het weer doet zoals eerst. Het kan helpen om je telefoon even opnieuw op te starten. Ik heb het zelf ook gehad met mijn eigen telefoon, maar na een restart doet alles het weer.
Nogmaals excuus voor het ongemak.
Groeten Kim
@Mouse! wrote:
Zo te zien vind de Wehkamp dat ik een nieuwe baby nodig heb :mrgreen: Hmmmmmm… Nou zeg! :shifty:
Nou ja bij jou zou het dan de 2e zijn… maar wehkamp vindt ook dat IK een nieuwe baby nodig heb… dat zou de 5e zijn!
Dus ik Firefox lekker verder wordt die baby me ook niet de hele tijd zo in het gezicht gewreven :lol: (overigens moest die baby dan wel idd ook kv krijgen van nutricia, maar mocht ik hem/haar wel dragen in een doek van Babybij).
hmmm…voor mij is het blijkbaar tijd om een cursusje te gaan doen :mrgreen:
ooow wacht…en een nieuwe baby kan ook weer 8)
Ik geloof niet dat ik er nog onderuit kan Mouse :lol:
Lastige overwegingen zijn dat he… Succes met beslissen!
En nee, zijn niet verkeerde knopjes, ik heb het echt alleen hier en nergens anders.
Probeer je iPad eens te resetten? Homeknop en aan/uitknop tegelijk ingedrukt houden tot hij uit gaat én opnieuw weer opstart?
@Melanie wrote:
Probeer je iPad eens te resetten? Homeknop en aan/uitknop tegelijk ingedrukt houden tot hij uit gaat én opnieuw weer opstart?
Tis toch eigenlijk te bizar dat je je iPad helemaal zou moeten resetten om een website normaal te kunnen laden. We hebben het toch niet om een of ander zwaar programma, maar slechts een websiteje zoals er zoveel websites zijn :think:
@Kittycat wrote:
@Melanie wrote:Probeer je iPad eens te resetten? Homeknop en aan/uitknop tegelijk ingedrukt houden tot hij uit gaat én opnieuw weer opstart?
Tis toch eigenlijk te bizar dat je je iPad helemaal zou moeten resetten om een website normaal te kunnen laden. We hebben het toch niet om een of ander zwaar programma, maar slechts een websiteje zoals er zoveel websites zijn :think:
Hij doet dan een soort memorydump Kittycat, zelfde moet je eens in de zoveel tijd met je telefoon doen (uit en aanzetten) en je computer start je ook opnieuw op als iets niet lekker loopt.
Ik had hetzelfde probleem als Lune en sinds het opgelost is heb ik geen probleem dus vandaar dat ik dit adviseer :thumbup:
Safari (browser op de iPad) heeft net als Goocle Chrome soms nogal last van een hardnekkig cache geheugen. Dus is het inderdaad slim om zo nu en dan de boel te legen via setting en/of een reset te doen.
kan asjeblieft die stomme garnier reclame weg… :silenced: :evil: :evil:
Die heb ik eerlijk waar al 10 keer weggeklikt. En ook al vier keer misgeklikt, omdat hij ineens omhoog gaat zodra je richting het sluiten vakje gaat…
Moet zeggen dat de reclame die ik zie (bv nti) niet eerder door ons is bekeken of opgezocht.
@klavertje4 wrote:
kan asjeblieft die stomme garnier reclame weg… :silenced: :evil: :evil:
Nou die is ZEEEEER IRRITAND :evil: :twisted: :thumbdown:
zit of probeer je wat te lezen pats weer die rot reclame :thumbdown: :roll:
@Duimelijntje wrote:
@klavertje4 wrote:kan asjeblieft die stomme garnier reclame weg… :silenced: :evil: :evil:
Nou die is ZEEEEER IRRITAND :evil: :twisted: :thumbdown:
zit of probeer je wat te lezen pats weer die rot reclame :thumbdown: :roll:
En als je per ongeluk er met je cursor op komt dan wordt dat ding groooot. En afsluiten heeft geen zin, elke keer dat je naar een ander topic gaat komt dat ding terug
Ik ben neit van het klagen over reclames maar deze is echt vet irritant.
Pleur effe een eind op met je bb creme :silenced:
sorry ben zwaar gefrustteerd mijn best aan het doen op een lappie, terwijl ik normaal altijd op de pc zit en dan iedere keer die stomme yfke groot in m’n beeld :evil:
@mamma van sharondenise wrote:
Ik ben neit van het klagen over reclames maar deze is echt vet irritant.
sorry ben zwaar gefrustteerd mijn best aan het doen op een lappie, terwijl ik normaal altijd op de pc zit en dan iedere keer die stomme yfke groot in m’n beeld :evil:
Nou jij verwoord PRECIES wat ik in mijn hoofd had! Wat een vervelende reclame zeg! DIe BBcream hoef ik dus niet te hebben, erger me nu al groen en geel aan! :evil:
@crien wrote:
@mamma van sharondenise wrote:Ik ben neit van het klagen over reclames maar deze is echt vet irritant.
Nou jij verwoord PRECIES wat ik in mijn hoofd had! Wat een vervelende reclame zeg! DIe BBcream hoef ik dus niet te hebben, erger me nu al groen en geel aan! :evil:
Met deze quote drukte ik dus naar de facebook pagina $%^&^!@### :evil: :evil:
echt ik sluit af, zooooh niet grappig dit, ga weer lekker m’n spelletje spelen
Op mijn telefoon gelukkig geen last van. Maar vanavond op de laptop was het ind. Verschrikkelijk… reclame op zich heb ik geen enkele moeite mee … maar deze is echt forum gebruiker onvriendelijk… elke keer als je scrolt wordt hij de helft van je beeldscherm groot en dat elke pagina weer opnieuw :roll:
Volgens mij issie weg nu, heel fijn kan ik verder met mijn rondje kok, ik loop wat achter geloof ik
Nee hoor… Heb er nog steeds last van!
Hij is dr weer… gggrrr :wall: :wall: :wall: :wall:
ik heb m ook! wordt er gek van. echt kneiterirritant en dan is het ook nog maandag en ik ben ongesteld, dus mn humeur is al niet je van het, en dan komt yfke ook nog eens op iedere pagina naar boven :wall: :wall: :evil: