kan asjeblieft die stomme garnier reclame weg… :silenced: :evil: :evil:
Nou die is ZEEEEER IRRITAND :evil: :twisted: :thumbdown:
zit of probeer je wat te lezen pats weer die rot reclame :thumbdown: :roll:
allemachtig wat ben ik het hier mee eens, bij elke klik in een bericht wat je doet verschijnt dat ding in het groot, ik snap dat jullie inkomsten moeten hebben, maar dan graag met simpele niet bewegende reclames. Dan kunnen we gewoon ongestoord gebruik maken van de berichten etc.
Stel dat ik al geintereseerd was in de BB cream dan is dat door die reclame helemaal weg… jeetje wat irritant zeg! Erger me niet snel aan dingen maar dit is wel te aanwezeg steeds…
ja ik vind dit ook echt forum gebruiker onvriendelijke reclame gewoon…
wat helemaal jammer is aangezien het hier al steeds rustiger wordt, en dit soort reclame’s helpen zeker niet mee aan dat mensen weer vaker op kok komen…
Ik erger mij ook groen en geel aan die garnier reclame. Forum wordt er ook trager van en inderdaad weg klikken helpt niks. En vooral als ie groter wordt erg vervelend!
ja ik heb ook geen moeite met al die reclame’s aan de bovenkant en zijkanten…
daar kijk ik amper naar…
maar deze slaat echt alles, ik neem aan dat dit hier nu is om meer inkomsten voor de site te verdienen, maar wat heb je aan een site waar niemand nog op wil komen doordat de reclame zo agressief denk ik dan??
ook in de maandtopics klagen mensen over hoe vervelend het is :roll:
Die reclame van Garnier is inderdaad erg irritant :twisted:
Onze pc is kapot en we hebben nu even een laptop ter leen (met Windows XP, IE 8, 1024/768) en dan neemt die reclema mijn halve beeld in beslag als hij vergroot :roll:
Okee, ik zeur nooit over reclame banners, snap best dat het geld kost om kok in de lucht te kunnen houden dus alle ‘vaste’ banners boven/onder/aan de zijkant daar kijk ik wel doorheen, maar dit garnier kreng wat telkens over je halve scherm vliegt en bijna niet weg te klikken is gaat mij toch te ver :?
wat een geweldig topic :roll: over iets dat heel simpel op te lossen is…en niet alleen op KOK zorgt dat je minder reclame op je scherm krijgt… jammer dat ook hierover weer zoveel ophef wordt gemaakt…:? :?