Steeds meer reclame op het forum

@Duimelijntje wrote:

@klavertje4 wrote:
kan asjeblieft die stomme garnier reclame weg… :silenced: :evil: :evil:

Nou die is ZEEEEER IRRITAND :evil: :twisted: :thumbdown:

zit of probeer je wat te lezen pats weer die rot reclame :thumbdown: :roll:

allemachtig wat ben ik het hier mee eens, bij elke klik in een bericht wat je doet verschijnt dat ding in het groot, ik snap dat jullie inkomsten moeten hebben, maar dan graag met simpele niet bewegende reclames. Dan kunnen we gewoon ongestoord gebruik maken van de berichten etc.

Stel dat ik al geintereseerd was in de BB cream dan is dat door die reclame helemaal weg… jeetje wat irritant zeg! Erger me niet snel aan dingen maar dit is wel te aanwezeg steeds…

ja ik vind dit ook echt forum gebruiker onvriendelijke reclame gewoon…

wat helemaal jammer is aangezien het hier al steeds rustiger wordt, en dit soort reclame’s helpen zeker niet mee aan dat mensen weer vaker op kok komen…

De Reclame van Garnier slaat alles…als die niet weggaat blijf ik weg, belachelijk!

Pff ik dacht dat ik de enige was die zichzo irriteert aan die reclame, wanneer wordtde eindelijk uitgezet?!?!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WAT EEN IRRITANTE! DAMN

Man, elke keer verschijnt ie weer als je op het kruisje drukt

Ik erger mij ook groen en geel aan die garnier reclame. Forum wordt er ook trager van en inderdaad weg klikken helpt niks. En vooral als ie groter wordt erg vervelend!

Ik ga meer weer eens wat anders doen.

Zet een add-blocker erop dan, ik zie niks, alleen wit aan de zijkant :wink:

vanmorgen was hij even weg… ik had hoop… maar nu kom ik hier weer en dan zie je die k*treclame weer. Als die blijft dan ben ik weg

Ik heb nu google chrome geinstalleerd ipv ie.

Met een add-blocker,werkt perfect!!!

Zie geen een advertentie meer, ook die irritante van garnier niet!

@Muiz wrote:

Zet een add-blocker erop dan, ik zie niks, alleen wit aan de zijkant :wink:

dat werkt hier totaal niet.

Vindt gewoon dat je zonder zo’n add-blocker op een forum moet kunnen zitten.

Reclame vindt ik nog niet zo heel erg, maar deze gaat echt te ver en is vet irritant.

ja ik heb ook geen moeite met al die reclame’s aan de bovenkant en zijkanten…

daar kijk ik amper naar…

maar deze slaat echt alles, ik neem aan dat dit hier nu is om meer inkomsten voor de site te verdienen, maar wat heb je aan een site waar niemand nog op wil komen doordat de reclame zo agressief denk ik dan??

ook in de maandtopics klagen mensen over hoe vervelend het is :roll:

Die reclame van Garnier is inderdaad erg irritant :twisted:

Onze pc is kapot en we hebben nu even een laptop ter leen (met Windows XP, IE 8, 1024/768) en dan neemt die reclema mijn halve beeld in beslag als hij vergroot :roll:

ik heb ook een een of andere blocker erop en nu is die weg, gelukkig!

suzanne

Mocht het beoogde effect van die reclames een grote leegloop van het forum zijn, dan lijkt het er erg sterk op dat het gewenste effect behaald wordt…

Het is in tijden niet zo stil geweest in mijn mailbox, qua abonnementjes op onderwerpen! :lol: :wink:

Jaja, ik zit te trollen, ik weet, ik weet, maar kan het niet laten… :mrgreen:

Okee, ik zeur nooit over reclame banners, snap best dat het geld kost om kok in de lucht te kunnen houden dus alle ‘vaste’ banners boven/onder/aan de zijkant daar kijk ik wel doorheen, maar dit garnier kreng wat telkens over je halve scherm vliegt en bijna niet weg te klikken is gaat mij toch te ver :?

grrr wordt er ook gestoord van :wall:

geen zin om verder te kijken dan eigen maandtopic puur omdat steeds dat mega ding weer tevoorschijn springt…

iets wat ik nu zeker niet meer zal kopen dus

En hij is weer terug, en ik ben nu dus weer weg, ik heb me gister zo zitten ergeren dat ga ik niet nog een keer doen.

Helaas zit ik op een laptop van mijn nichtje dus ik ga niets downloaden.

Maar als ik over 2 weken weer thuis bent en dan ding zit er nog op dan instaleer ik die adblock wel op mijn eigen pc.

wat een geweldig topic :roll: over iets dat heel simpel op te lossen is…en niet alleen op KOK zorgt dat je minder reclame op je scherm krijgt… jammer dat ook hierover weer zoveel ophef wordt gemaakt…:? :?

ik heb geen idee hoe ik reclames weg kan krijgen