Steeds meer reclame op het forum

@Mandala wrote:

wat een geweldig topic :roll: over iets dat heel simpel op te lossen is…en niet alleen op KOK zorgt dat je minder reclame op je scherm krijgt… jammer dat ook hierover weer zoveel ophef wordt gemaakt…:? :?

Ik ga toch niet alleen voor dit forum een addblocker op mn pc zetten? bn niet gek, dan blij ik wel weg

Ik stoor me niet snel ergens aan, maar nu…Zo irritant die Garnier reclame. :thumbdown:

@mama van anne wrote:

@Mandala wrote:
wat een geweldig topic :roll: over iets dat heel simpel op te lossen is…en niet alleen op KOK zorgt dat je minder reclame op je scherm krijgt… jammer dat ook hierover weer zoveel ophef wordt gemaakt…:? :?

Ik ga toch niet alleen voor dit forum een addblocker op mn pc zetten? bn niet gek, dan blij ik wel weg

Sluit ik me bij aan. Dan ben ik ook weg.

Echt vreselijk! Niks ophef… ik vind het uiterst logisch dat men zich hier kapot ergert aan deze reclame!

Het is dat ik sommige mensen graag blijf volgen hier en dus maar een blocker installeer…

Ik kom ook even mee klagen… WAT ONTZETTEND IRRITANT IS DIE GARNIER RECLAME!!! :wall: Hopelijk verdwijnt hij snel weer. Erg vermoeiend. :?

ik heb normaal geen last van de reclame, heb ook wel begrip voor de inkomsten die het oplevert…maar die Garnier reclame gaat grenzen over.

Die reclame aan de rechterkant of bovenin alla maar die garnier reclame is echt vreselijk! Bij elke pagina die wordt geopend krijg je dat irritante ding weer, zo gaat voor mij de lol er wel af

O er is al een topic over zie ik… ben dus niet de enige die het irritant vind!!!

grrrr word er helemaal gestoord van, denk je even rustig wat bij te kunnen lezen, komt steeds die achterlijke reclame in beeld

krijg spontaan een hekel aan die Yfke… :mrgreen:

@Mandala wrote:

Hè je kan het ook zo zien, eindelijk weer leven in de huiskamer, die tegenwoordig meer op een stlte-coupé lijkt. :wink:

bovendien erger ik me nooit aan reclame, maar wel aan deze, deze is gewoon grens overschrijdend als het om irritant gaat.

Op de iPad zie ik hem niet :dance:

Of maak ik nu slapende honden wakker?

Vreeeselijk irritant. Ik wil helemaal niet een ad-blocker moeten instaleren. Nog meer rommel op de computer.

Elke ‘per ongeluk’ klik levert geld op geloof ik he.

hier is hij nu ook weg op de laptop :dance:

Op mijn telefoon is het bijna onmogelijk om te forummen. Zo traag omdat ie steeds die reclame aan t laden is.

@mamma van sharondenise wrote:

Hè je kan het ook zo zien, eindelijk weer leven in de huiskamer, die tegenwoordig meer op een stlte-coupé lijkt. :wink:

Dat is idd wel zo. Het is echt zoooo stil op het forum de laatste tijd. Misschien moeten ze dit soort dingen vaker doen. :wink:

He! De reclame is weg!! :dance: :smiley:

Nou, hij is weg zo lijkt het, dan kom ik nog wel terug

woehoeoeoeoe!! Hij is weg!! :mrgreen:

:shifty: Issie weg?

Dan ben ik terug! :dance:

hier niet weg hoor:(

hij WAS weg…

ik kom hierdoor echt minder, wordt er helemaal gek van

En hij is er weer :evil:

Ik vind IE een fijnere browser.

Maar speciaal voor dit gebeuren heb ik Firefox met een Adblocker geinstalleerd.