en toen was hij ineens weer terug :wall:
hij is er weer :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
niet te snappen…
gisteren aanwezig.
vandaag overdag absoluut niet gezien (en ik ben op verschillende tijdstippen op kok geweest)
nu opnieuw present.
:think:
Gerda
grrrrrr waarom nou :evil:
Het lijkt me een keuze van de adverteerder/kok zelf. Overdag voor de gebruikers geen “last” maar 's avonds wel adverteren. Wellicht dan meer gebruikers ofzo?
( als we nu met zijn allen de samples aanvragen zal het dan stoppen of zal het hek dan van de dam zijn :think: )
Ook weer last. :x
@ariel wrote:
Het lijkt me een keuze van de adverteerder/kok zelf. Overdag voor de gebruikers geen “last” maar 's avonds wel adverteren. Wellicht dan meer gebruikers ofzo?
( als we nu met zijn allen de samples aanvragen zal het dan stoppen of zal het hek dan van de dam zijn :think: )
Dan is het voor zo’n bedrijf bewezen dat het werkt en zullen ze er júist mee doorgaan. Als er ergens geld mee te verdienen valt, dan valt er ook altijd méééér geld mee te verdienen. Een reclamebedrijf zal heus niet zomaar besluiten “hee jongens, voor vandaag hebben we genoeg verdiend, zet de reclames nu maar uit” :lol:
Oh, vreselijk! Die butreclame is weer terug! :evil: Goed, ik ben weer weg! krijg 'm ook nauwelijk weggeklikt bij dat x verschuift steeds, maakt niet uit, ik ben al weer weg…
Ze streven vast naar hele knappe kok-vrouwen :mrgreen:
zo en dit is dan dat ik voor het eerst ook echt klaag over al die reclame.
op de ipad had/ heb ik er geen last van
maar zit nu op mijn werk met een wat trage computer en steeds klik ik die piep reclame aan omdat die steeds danst over mijn scherm heen
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
kon net bijna niet eens een berichtje typen.
Hier is hij weer terug sinds vanmorgen.
Ah nee hier is hij ook weer terug :evil:
He bah! :wall:
Godsallejesus… Ding alweer terug!!!
PLEASE HAAL DIE ROTRECLAME WEG!!!
Ik geloof niet dat er echt naar ons “geluisterd” gaat worden.
Of alle moderators zijn op vakantie.
Ik snap niet waar kok mee bezig is. Als e een forum bij je site hebt dan wil je toch dat men daar graag schrijft? Nu krijg je het tegenovergestelde.
Ja natuurlijk weten we dat het geld kost. Maar dat vind ik ook een beetje de keus van de eigenaar. En deze extra reclame onderin lijkt mij nogal overbodig.
Er zijn gratis fora met minder reclame dan dit.
Tuurlijk wordt er niet naar geluisterd. Snap ook niet dat dit is verplaatst naar hulp is onderweg…
ik vraag me ook af hoe het kan zijn dat de reclame wel een dag weg was en nu weer terug is…
en waarom er geen reactie van bovenaf komt…
als dit zo blijft dat zou het wel fijn zijn als er van kok iemand zou reageren in dit topic, aangezien er nogal veel feedback komt van de forum gebruikers!
ik ben het zat ben er weg van
dag forum, dag iedereen…echt belachelijk
Ja hoor, daar is dat klereding weer :evil:
waarom nou???
Dit gaat echt een stap te ver
Ik moet zeggen dat ik de radiostilte van de moderators ook maar…eeehm…raar vind. Meestal wordt er wel gereageerd als de gebruikers massaal gaan miepen
En die slinger naar ‘hulp is onderweg’ slaat natuurlijk ook nergens op.
Waar blijft die hulp dan 8)
Nou open het forum op mn laptop voor het eerst weer sinds de vakantie en hoppa halve beeld vol met reclame… en elke keer al je een pagina opent komt die weer :wall: echt als er niks eraan gedaan wordt is het gauw over met het forum voor mij. Vreselijk zwaar irri vooral omdat hij steeds in beeld komt je bijft op sluit drukken.