Steeds meer reclame op het forum

@lydia wrote:

Kimmie heeft een blz terug de link gegeven naar die verklaring. We kunnen niet meer doen om jullie te horen, sterker nog, we kunnen er zelf ook last van hebben.

Het ís ook irritant.

:thumbup:

Snappen ze eigenlijk wel dat de reclame an sich het punt niet is? Het feit dat de pop ups paginavullend zijn wel…

Blijf me verbazen…maar begrijp het punt.

@klavertje4 wrote:

ik juich niet te hard, maar ik heb em de hele avond nog niet gezien

He’s back!!! Poop poop pidoe!

ja :evil:

En nog maar een keer voor iedereen die er last van heeft en de uitleg niet voldoende vind (kan ik me helemaal voorstellen hoor)

Ad blocker plus !

Ik heb al in geen maanden meer reclame gezien op dit forum! :mrgreen:

@fiep klophout wrote:

het begint steeds meer te lijken op een structurele zelfmoordpoging… :eh:

Precies wat ik dacht :?

@mamy wrote:

En nog maar een keer voor iedereen die er last van heeft en de uitleg niet voldoende vind (kan ik me helemaal voorstellen hoor)

Ad blocker plus !

Heb ik gedaan, werkte inderdaad perfect! Helaas zorgde de block er ook voor dat ik bepaalde toepassingen (bijv. in een spel die ik speel) niet meer kon gebruiken. Moest hem elke keer uitzetten en opnieuw installeren…vind dat nogal ver geen. Vind banners en schreeuwende reclame ook niet erg. Hoe erger de reclame, hoe kleiner de kans dat ik het product koop.

Het uitvouwen en pop ups is zwaar irritant.

Dat reclame er is, ook allemaal geen punt. Soms wel jammer,dat als je aan het speuren bent naar een cadeau voor je man, de suggesties voor waar ze in de aanbieding zijn, overal zichtbaar zijn,haha…daar gaat de verrassing. Ben voor de grap wel eens heel bewust op zoek gegaan naar vouw fietsen,om het echte cadeau naar de achtergrond te krijgen.

Eigenlijk is het te zot voor woorden dat een forum wat afhankelijk is van zijn gebruikers, diezelfde gebruikers weg gaat jagen met irritante beeldvullende reclame. En de reactie van het ‘beheer’ is eigenlijk een soort van take it or leave it…

Begin van het einde?

@mandy_d. wrote:

@mamy wrote:

Ad blocker plus !

Heb ik gedaan, werkte inderdaad perfect! Helaas zorgde de block er ook voor dat ik bepaalde toepassingen (bijv. in een spel die ik speel) niet meer kon gebruiken. Moest hem elke keer uitzetten en opnieuw installeren…vind dat nogal ver geen. Vind banners en schreeuwende reclame ook niet erg. Hoe erger de reclame, hoe kleiner de kans dat ik het product koop.

Het uitvouwen en pop ups is zwaar irritant.

Dat reclame er is, ook allemaal geen punt. Soms wel jammer,dat als je aan het speuren bent naar een cadeau voor je man, de suggesties voor waar ze in de aanbieding zijn, overal zichtbaar zijn,haha…daar gaat de verrassing. Ben voor de grap wel eens heel bewust op zoek gegaan naar vouw fietsen,om het echte cadeau naar de achtergrond te krijgen.

Voor dat laatste: http://www.youronlinechoices.com/nl/ :wink:

En adblock kun je pauzeren voor de pagina waar je op dat moment bent, zodat je wel kan spelen? Er zit een knopje in je adresbalk (althans bij mij in chrome)

Verder…is er al genoeg gezegd…ieder zijn keuze om wel/geen adblocker als extensie te gebruiken…en wel/niet meer hier te komen…

Het heeft inderdaad niet zoveel zin om erop door te gaan.

Zoals eerder vermeld, hebben wij als moderators geen enkele invloed op het beleid van de site wat betreft het plaatsen van reclame. Wij beheren het forum. Maar het forum is een onderdeel van de site Kindje op Komst. Van hogerhand wordt bepaald welke reclame geplaatst wordt. Jullie vinden het vervelend, maar wij ook.

Het enige wat wij kunnen doen, is het doorgeven van jullie ervaringen, kritiek en tips aan het beheer van de site.

Verder reikt onze macht niet helaas. Dus graag begrip daarvoor, we doen ons best!

Groeten,

Jippie, namens het forum-beheer

Voor zo ver ik weet zou die “bottom” reclame maar 1x per interval getoond mogen worden. Dus eigenlijk niet bij elke pagina wisseling. Ik heb even een email gestuurd aan de verantwoordelijken hiervoor.

Ach, gelukkig is er een shoppersforum :mrgreen:

en een zwangerschapspagina voor de liefhebbers.

Vanaf morgen loopt de Lancome campagne weer AF hoor ik zojuist.

Edit Ruud: af toegevoegd. :mrgreen:

:mrgreen:

als er dan maar geen nieuwe voor in de plaats komt Ruud :wink:

@Ruud wrote:

Vanaf morgen loopt de Lancome campagne weer AF hoor ik zojuist.

Edit Ruud: af toegevoegd. :mrgreen:

:dance: :dance: :dance: :pray:

Ben blij dat die irritante reclame weer weg is :thumbup:

Jippie :dance: :dance: :dance:

Nu is het wachten op zo’n ad die aan de rechtkant zit en uitvouwt zodra je naar rechts gaat om te scrollen en dan alles bedekt wat je eigenlijk had willen lezen, en die zichzelf weer inklapt zodra je naar links muist om de aldaar geplaatste close-knop aan te klikken, zodat hem niet kunt wegklikken én onmogelijk de website kunt lezen.

Die primeur had ik gisteren en als dat de gewoonte wordt, gaan we weer heerlijk avond aan avond ganzenborden hier.

Lena Had ik niks mee te maken, hoor! :mrgreen:

@Jippie wrote:

Lena Had ik niks mee te maken, hoor! :mrgreen:

:mrgreen: