Staat je tv aan op: NOS? -> Michael Jackson

Oja en zijn dochtertje paris

Tranen echt meiske heeft zo’n verdriet!

Zo zielig, zo jong en dan ja papa verliezen,

Arme kinderen,

@Natascha1975 wrote:

nou ff over die Joe, hebben jullie opgelet wat die basketballer zei, of eigenlijk niet zei.

Hij zei dat de kids een superfijne oma hadden waar ze nu bij terecht konden, liefdevolle tantes,ooms,neven en nichten.

Maar niks over een opa :wink: :silenced:

Hier ook nog t concert gekeken :inlove:

Idd!!! Dat hoorde ik dus ook!!!

Over die “opa” is ook niets te zeggen die nietsnut!! Blergh ik walg van die man, hij zat gewoon met een grijns op zijn gezicht op de eerste rij… :sick:

Heb het gisteren met moeite droog gehouden totdat zijn dochtertje het woord nam :cry:

Ik vond die lege microfoonstandaard in de spotlights ook erg indrukwekkend…

Heb de hele dienst zitten kijken, en had opeens een rare bizarre gedachte: ‘goh, hij is ECHT dood’

op 1 of andere manier was het besef er nog niet zo :think:

En inderdaad…geen woord over Joe, volgens mij ook niet in zijn testament. En terecht, die man heeft zijn jeugd tot een hel gemaakt volgens mij.

Vond ik ook afschuuwlijk, wat een misselijk makende man. Dat ie iedereen een knuffel gaf, waarom eigenlijk. Zijn kind kon nooit wat goed doen, nou is ie overleden en moet ie even laten zien dat ie er ook is. Bah! Vond dat Janet er trouwens mooi uit zag… Maar MJ wou toch dat Diana Ross voor de kinderen ging zorgen, in 't testament stond dat volgens mij

ow ik dacht hem wel op het pdium gezien te hebben. :think:

Ik durf het bijna niet te zeggen maar sinds ik het gisteravond heb gezien, ben ik gewoon een beetje van slag :frowning: Hij heeft veel invloed gehad op mijn jeugd waarin ik vaker vluchtte in de muziek.

Ik vind het zo’n rare gewaarwording dat hij ineens dood is. Niet dat ik nu nog posters van hem in huis heb hangen of nog elke dag zijn muziek draaide maar zijn muziek vormde wel mijn jeugd, mijn puberteit. Mijn kamer was volbehangen met Michael en Madonna.En later als DJ in de soos en kroeg heb ik vaak zijn plaatjes gedraaid. De stamkroeg was welliswaar een hardrockcafe maar ook hier was zijn muziek geliefd.

wij hebben gisteravond ook zitten kijken en het was hier gewoon helemaal stil buiten, het enige wat je hoorde waren de vogels en de regen en de wind door de bomen, dat vond ik zo bijzonder en mooi…wij zeiden nog tegenelkaar je hoort helemaal niets buiten…

Ik hield het ook niet droog toen zijn dochtertje het woord nam, wat onzettend knap en mooi deed ze dat… :cry:

Ik heb ook zitten kijken (heb Mariah gemist… daar was ik vroeger dus echt helemaal fan van)… pfff heftig hoor toen Paris aan het woord was :cry: .

Mijn broer is 7 jaar ouder en deed al vroeg mee met de oudere buurjongens qua muziek luisteren, dus ik ben ook opgegroeit met Michael Jackson, Madonna, Queen, Prince… (en de Dolly Dots :lol: ).

Zat gister en eergister lekker hard mee te zingen.

Hij is nu wel ineens helemaal hot.

Buurmeisje van 11 draaide gister ook “ineens” Michael Jackson. :thumbup:

Ik heb het ook zitten kijken, was toch zijn muziek in me jeugd tijd. Bij sommige die stonden te praten gingen er iedere keer nummers van hem door me hoofd. En zijn dochter, oh meissie had het echt zwaar, ik kon het toen niet meer droog houden. Heb er nog steeds een raar gevoel bij dat ie er niet meer is. Na de uitzending even al mijn cd’s bij elkaar gezocht en 1 gedraaid. Niet dat ik echt een megafan was/ben maar zijn muziek was gewoon goed. en hij zal idd voort blijven bestaan met zijn muziek.

Bij het nummer earth song krijg ik nu steeds kippevel zeker als je het refrein heb.

Mag ik een foto delen met jullie? :oops:

Michael’s kinderen…

Mooie foto! Wat triest voor die kids he?!

Er gaan allerlei geruchten dat hij hun biologische vader niet is, bladibla. Lekker boeiend…hij is wel hun papa en het is heel verdrietig voor elk kind dat zijn of haar papa verliest.

wat ik me eigenlijk afvraag.

De kinderen zijn allemaal blank.

MJ was zelf eigenlijk donker, waarom zijn die kinderen dan niet getint of donker.

Blanket zijn moeder was donker vertelde MJ dan zou Blanket toch ook donker moeten zijn ??

Of zit ik nu echt helemaal verkeerd :oops:

@romata wrote:

wat ik me eigenlijk afvraag.

De kinderen zijn allemaal blank.

MJ was zelf eigenlijk donker, waarom zijn die kinderen dan niet getint of donker.

Blanket zijn moeder was donker vertelde MJ dan zou Blanket toch ook donker moeten zijn ??

Of zit ik nu echt helemaal verkeerd :oops:

Er zijn genoeg gevallen waar kinderen van zwarte vader en witte moeder (of vice versa) er blank uit kunnen komen. Als er een ‘blank’ recessief gen in zijn bloed zit, en geen zwart recessief gen in de moeder, dan is de kans op lichte kinderen veel groter.

De genen werken heel apart hoor!

Laatst is er nog een tweeling geboren van een donkere vrouw en een blanke man. Een kindje was heel bruin, ander kindje was blank.

Die debbie Rowe schijnt draagmoeder te zijn geweest van de oudste 2. De jongste is wel van een draagmoeder en de geruchten zijn dus dat ze van een zaaddonor zijn. Maar ja… nogmaals, lekker belangrijk :wink:

Ja dat kan ik me wel indenken dat zoiets zou kunnen.

Blank zijn als je vader donker is en moeder blank.

Maar aangezien MJ zei dat de moeder van Blanket een donkere vrouw is en MJ normaal gesproken ook donker is, zou het toch niet moeten kunnen dat Blanket blank is :think:

Romata: als ik op die foto kijk waar ze met z’n 3-en op staan, zie ik toch echt een donker jongetje hoor :think:

De oudste twee zijn ook getint trouwens.

Ik vind Paris wel een beetje op Lourdes van Madonna lijken… :think:

ik vind dat oudste zoontje spreken micheal

ik vind t absoluut geen blanke kindjes hoor…zie toch duidelijk getinte kindjes…poe en dan die ogen van Paris…prachtig zeg!!