Staat je tv aan op: NOS? -> Michael Jackson

En niet naar school gingen? Zij weten niet beter

Pff die arme kids… dat kleintje (blanket) die daar zo zielig stond te huilen :frowning: Hield het hier ook niet helemaal droog ondanks dat ik verder niets met Michael Jackson had.

schiet hier ook even vol van…



prachtige kinderen trouwens…





niets is zo erg om een papa te verliezen… of ie nu bekend was of niet…



maar wel indrukwekkend…

@joseetje wrote:

Die arme kinderen.

Zij gaan nu niet normaler door het leven, ze zijn hun vader kwijt.

Daar is niks normaals aan.



Ik denk ergens dat Micheal Jackson ze zo uit de schijnwerpers hield om ze juist een normaal leven te geven.



Als er dan een 11-jarig meiske op dat grote podium staat en zegt dat ze de beste papa van de wereld had en van hem houd en hem zo mist dan breekt dat ieders hart.




Ik geloof ook zeker dat Michael een goede vader was. Hij had weinig keuze in de manier waarop hij ze opvoedde. Wat ik bedoel is dat de schijnwerpers nu minder fel op ze zullen schijnen en ze nu in ieder geval zonder het hele gedoe van maskers enzo de straat op kunnen. Misschien over een tijdje zelfs naar een school.



Dat je vader sterft is inderdaad niets normaals aan… :frowning:

Dat vond ik dus ook inderdaad. Altijd moesten ze met maskers lopen, en nou stonden ze ‘bloot’ op het podium. Ik vond dat mooi en dubbel tegelijk. :cry: En wat een mooie kinderen, en vond het zo knap dat Paris haar woordje deed, tranen begonnen te stromen toen ze zo brak. Wat is er erger dan je ouders op zo’n leeftijd te verliezen. Maar ook vond ik 't mooi dat ze 't zei dat haar vader de beste vader was… Vooral na al die verhalen, dat zijn eigen kind bevestigd dat ie goed voor ze is geweest. Dat lijkt me echt vreselijk voor die kinderen, dat de pers nu overal wat achter zoekt en wel vreselijke dingen zegt over hun vader…



Vond brooke shields (zo heet ze toch?) ook aangrijpend, echt bijzonder!



Rip. :kaars:

Toen paris sprak kwamen hier ook de tranen.

Lief dat ze zei mijn papa de beste papa was van heel de wereld :cry:



Arme kinderen :hug:

Pfff… tranen hier hoor, bij de woorden van Paris.



En het gezicht van Jannet; Gebroken en verdrietig.



Ze zagen er allemaal wel 30 jaar ouder uit door het verdriet.

Kippenvel en tranen door de woorden van de mooie Paris Jackson

Wat een verdriet :frowning: Arme Paris, Prince & Blanket.

Wat een tranen. Ook aan deze kant.

Ik vind het zo’n merkwaardig idee dat hij dood is.

Ik kijk nu naar rtl5 naar een concert van hem, zo onwerkelijk…



Geen grote fans hier hoor, maar dit wilde ik wel volgen, wat een mega-gebeurtenis

Brooke, Usher & Paris… hier kon ik niet stoppen met de tranen waterval…



en dat kleine mannetje van 12jr… hij heeft niet geweten wat zijn optreden daar betekende… voor zoveel miljoenen mensen even dat nummer zingen…petje af…





de broers van MJ allemaal hetzelfde gekleed met handschoen…



en dan op het eind… Man in the miror… de mic alleen op het podium… in het spotlight… wat een mooi moment…



respect voor jermaine dat hij kon zingen voor zijn broertje… smile





als dit op dvd komt… staat hij in mijn kast…

@Mip wrote:

Maar hoe vreemd is het dat al die jaren zijn kinderen met gezichtsmaskers of kapjes naar buiten moesten om ze te beschermen tegen de pers en dat ze nu vol in beeld staan?

Wat zou ie daar zelf van gevonden hebben? :think:




Op internet zijn al veel foto’s te vinden van hem en zijn kids, gewoon open en bloot, over straat. Ik denk dat hij het niet meer voor elkaar kreeg bij ze :wink: Hij heeft ze in ieder geval de 1e paar jaren van hun leven “geheim” kunnen houden.

heb op cnn zitten kijken, maar absoluut niet met droge ogen.

wat een mooie kids heeft ie zeg



staat nu op Rtl5 voor het concert, doet me denken aan toen ik daar was in de arena. kippevel.

hier een grote MJ fan

De laatste tijd mochten de kids zonder masker lopen, ik had hun gezichten al gezien… Het was heel erg emotioneel om te kijken, het stuk met Brooke Shields maar vooral Paris die zei dat ze de liefste vader hadden die ze zich maar konden wensen…



Ik hoop wel dat ze bij de familie blijven want Debbie Rowe vind ik echt een harteloos wezen, zo ze tegen de cameraman tekeer ging en zichzelf al benoemde dat ze een slechte moeder zou zijn.



Ik heb daarna het concert nog gekeken op Rtl5 en dat duurde tot 12 uur zoiets, mennnnnn we hebben echt een mega ster verloren.



Ik was ook een fan, maar besef nu pas dat zijn muziek mijn mooiste muziek zal blijven. :kaars: :**: :kaars:

@Danja wrote:

Geen Joe op het poduim, alleen broers zussen en de kinderen




Joe is een miskwal, die stond reclame te maken voor zijn eigen label eerder die dag, wat een e*kel zeg!!!

Joe was een tiran voor zijn kinderen, zeker voor Michael, hij verdiende het niet om op dat podium te mogen staan…

Ik heb ook gekeken, niet echt fan, gewoon nieuwschierig…

Maar bij de woorden van Paris… :cry:

@Rooike wrote:

@Danja wrote:
Geen Joe op het poduim, alleen broers zussen en de kinderen




Joe is een miskwal, die stond reclame te maken voor zijn eigen label eerder die dag, wat een e*kel zeg!!!

Joe was een tiran voor zijn kinderen, zeker voor Michael, hij verdiende het niet om op dat podium te mogen staan…




Inderdaad! Laatst zat hij ook al voor de tv te vertellen dat de kinderen bij hun waren. Hij was totaal emotieloos.

t was bijzonder…

mooie kinderen…liefdevolle familie (op joe na)

nou ff over die Joe, hebben jullie opgelet wat die basketballer zei, of eigenlijk niet zei.

Hij zei dat de kids een superfijne oma hadden waar ze nu bij terecht konden, liefdevolle tantes,ooms,neven en nichten.



Maar niks over een opa :wink: :silenced:



Hier ook nog t concert gekeken :inlove:

Vond het erg mooi





Erg liefdevolle familie!

En zo was MJ zelf ook liefdevol(denk ik )









Sja Joe :silenced: