Staat je tv aan op: NOS? -> Michael Jackson

Hier staat ie aan.

Was geen fan, maar ben nieuwsgierig…





Edit: Of sbs of een van de andere zenders waar ze de herdenking/viering van Michael Jackson’s leven uitzenden.

hier staat ie op sbs 6

hij staat hier op de bbc. The weakest link…

Hoeft voor mij ook niet echt op MJ. Ik was wel fan zoals karin het beschreef met madonna en queen maar dat was vroeger… Heb er nu niks meer mee…

hier staat ie op cnn

hier op sbs6

hier ook op sbs6

Hier op 3.

SBS heeft gewoon reclame tussendoor zie ik? :think:

sbs6, vind wel “leuk” om te kijken

Hier op CNN



Mariah is niet helemaal goed bij stem :think: Laten we het maar op emotie gooien :wink:

Dat handje van Mariah :sick:



volgens mij is ze verkouden

Hier staat ie op 3.

Gedicht van Maya Angelou was mooi.

Michael Jackson is toch een heel stuk van mijn jeugd, wil het daarom toch wel kijken.

ik was het nu wel beu… dus gezapt… tis ff leuk, ook een groot deel van mijn jeugd geweest(al was ik toch meer van de wham- en madonna-kant :smiley: ik vond MJ altijd een beetje een man-wijf. Leuk met een vriendinnetje kijven, zij was fan van MJ :P) maar op een gegeven moment weet i khet wel…

hier staat t ook op…

alleen jammer dat sbs6 ondanks dat ze de het gratis mogen uitzenden toch een slaatje eruit willen slaan door die ^&** reclames.



Sommigen gedeeltes vind ik toch wel pakkend.

Wie is er niet met Michael opgegroeid :wink:

Waarom kijk je dan niet gewoon op NL3 Natascha?



Als die vent die nu aan het spreken is geen politicus of TV-dominee is, dan heeft’ie zijn roeping misgelopen… Ben niet inhoudelijk aan het luisteren, maar het klinkt krachtig en overtuigend :thumbup:

Hier op CNN, indrukwekkend!

Hier staat hij ook op 3. Kijk eerlijk gezegd maar met een half oog…heb hem opgenomen…misschien wil m’n man het later nog eens zien…



Ziet er allemaal mooi uit…heb zelf niet echt iets met MJ…was een goede muziekant, gaf goede shows, ook wel mooie nummers,ect,ect…

Hoogtepunten,dieptepunten…

Maar verder…geen fan.



Wat ik me wel afvraag…(niet perse een discusie hoor,maar ff meningen checken…):



Zat eerder te kijken naar Boris in de studio. Die zat daar als fan of “MJ-kenner”. Heb over Boris zelf niet echt een mening…niet eentje die er toe doet althans…

Maar…ik snap dat je als artiest een handelsmerk hebt, ik snap dat je je wilt profileren…ik twijfel er geen seconde aan dat hij daar voor zichzelf zat hoor…de intentie zal vast oprecht zijn (wie ben ik om daar aan te twijfelen)…MAAR…kan iemand mij vertellen sinds wanneer het gepast is om tijdens een droevige gelegenheid.herdenkingsdienst/serious volwassen gesprek over delicate kwesties zoals bijv. de dood van iemand waar velen best geemotioneerd over zijn…BINNEN EEN HOED OP TE HOUDEN???



Oke…ik ga er vast geen seconde wakker van liggen,maar iets aan dat beeld stoorde me…het staat niet respectvol…nogmaals als artiest jezelf profileren op deze manier…prima, je handelsmerk uitdragen…ook goed…maar wat mij betreft wrong time,wrong place…beetje smoezelig gezicht…

Je gaat er toch ook niet in je cocktailjurk zitten als zangeres…of wel?

Of moet ik niet zo zeuren over het verlies van dergelijke waarden?

ned 3

Sommigen gedeeltes vind ik toch wel pakkend.
Wie is er niet met Michael opgegroeid


Precies...dat is het ook....wat Elvis was voor onze voorgaande generatie,is MJ voor de onze......

@mandy_d. wrote:



Of moet ik niet zo zeuren over het verlies van dergelijke waarden?




Inderdaad :wink:



Wow… Brooke Shields is wel heel emo zeg :? Heel knap dat je dan toch zo kan praten voor een grote groep, ondanks je verdriet.

Ik zit ook met een half oog te kijken, kan niet zo goed tegen van die emo-dingen. Hoewel ik het wel heel erg vindt dat hij er niet meer is, ondanks ik geen grote fan was/ben…