Staat je tv aan op: NOS? -> Michael Jackson

@Becca wrote:

@mandy_d. wrote:


Of moet ik niet zo zeuren over het verlies van dergelijke waarden?




Inderdaad :wink:



Wow… Brooke Shields is wel heel emo zeg :? Heel knap dat je dan toch zo kan praten voor een grote groep, ondanks je verdriet.




Oke…



Wat was Brooke ook alweer van MJ? Een ex of gewoon een vriendin?

(was even 1 seconde boven…Eli maakt nogal een issue van t slapen…).





Oh…hoor het al…laat maar…jeugdvrienden…wauw…wat mooi.

Ned 3, op sbs mis je teveel stukjes ivm die relames. Oh en dat filmpje van de gevangenis-Thriller… is al 4 jaar oud… Sbs, even je bronnen checken!!



Wow… Brooke… en dan nu Jermaine… :cry:

Wat is Jermaine Jackson oud geworden zeg.

Prachtig lied.

heb gezapt naar Ned 3 :thumbup:

Brooke was gewoon een goeie vriendin…knap van haar hoe groot ze zich heeft kunnen houden

Wauw…mooi…(zit op RTL 4 even…die lopen 2 minuten achter geloof ik) Jermaine is net klaar…wow…

Misschien heb ik wel heel erg niet zitten opletten hoor, maar dit is toch alleen een herdenking? Wanneer wordt ie dan begraven?

Geen idee…dacht eerlijk gezegd ook vandaag…snap het ook niet zo.

Vanmiddag (onze tijd) was de besloten herdenking met familie…nu de publieke…(is het daar niet overdag nu?) Dus hij kan nog begraven worden.

American Legend

Is dat de Amerikaanse versie van iemand heilig verklaren? :think: Want ze doet er heel plechtig over met dat ingelijste papier enzo

Hij is net officieel tot legende verklaard… wow… hij is nog niet eens begraven hahaha!



Ik vind het wel erg amerikaans hoor; de politiek was ruim vertegenwoordigd…

Heiligverklaring zal het vast niet zijn…maar zit op Ned. 3…heb ik het gemist??

Zat weer eens niet op te letten zeker…

@Danja wrote:

Hij is net officieel tot legende verklaard… wow… hij is nog niet eens begraven hahaha!



Ik vind het wel erg amerikaans hoor; de politiek was ruim vertegenwoordigd…






ooooohhhhh was dat wat Obama kwam doen? Was toen nog met het bedritueel e.d. bezig…

Jeetje, Usher breekt ook :frowning:

Wow…little Michael…wat een talent!!!

hier ook sbs en dan usher krijgt de traantjes los ongelooflijk :oops: :cry:

Heb ik Obama gemist?? :think:



Ik zeg net tegen Henri; het zou een stunt zijn als 1 van zijn kinderen op komt en een liedje van hem zingt… En toen kwam deze kleine man :mrgreen:

Heb ik Obama gemist ?? :think:


Nee, Obama was er niet. Een congress-woman. En het moet nog door de senaat ofzo goedgekeurd worden. Maar die worden er accuut uitgezet als ze dat niet goedkeuren :lol:

Oh, dit is toch echt kippenvel hoor :frowning:

Nu komt de echt kippenvel denk ik… heal the world…

Mooi dit…

Ook de kids zonder masker op het podium…