Staat je tv aan op: NOS? -> Michael Jackson

@oessie wrote:

ik vind dat oudste zoontje spreken micheal

En ik dus de jongste! Ik heb ook gehoord dat het niet zijn eigen kinderen zijn, maar waarom lijken ze dan wél allemaal op hem? Ik vind Paris echt een prachtig meisje en het is voor hun denk ik heel fijn dat ze nu niet meer met maskers op over straat hoeven/moeten.

Ik vind ze alle drie op hem lijken, en ach ze moeten toch geld verdienen en moeten wat verzinnen… diep en diep triest… :think:

Ik vind het zo’n zielig gezicht dat de jongste een MJ pop vast heeft :?

ik hoorde dat michaels vader blauwe ogen had, dus het kan raar gaan met die genen. Ik ben eerlijk gezegd wel blij dat zijn kinderen toch wel getint zijn, ik was er al ingetuind met die blonde pruik :oops: snapte er niets van, dacht echt dat dit niet zijn kinderen konden zijn. Maar gelukkig, zo te zien zijn ze dat wel :thumbup:

Even kort, gister heb ik vlug gezapt van sbs6 naar cnn, hoe halen ze het in hun hoofd reclame tussen door te doen? Dus alles goed meegekregen.

De kinderen zien er inderdaad niet geheel blank uit hoor, en iedereen kan er uren over speculeren, ik denk dat we nooit zullen weten hoe of wat.

@Becca wrote:

Was ook het eerste wat mij opviel.

Ze Jackson hebben ook indiaansbloed inzich he?! Volgens mij zijn het geen ‘negers’ zeg maar :think:

@Mip wrote:

@Becca wrote:

Zielig in de zin van??

Misschien is het zijn lievelingspopje wel en is zn vader zo lekker dicht bij hem op een dag als die dag. :wink:

Ik vind het vooral zielig voor de kinderen die hun papa nu kwijt zijn.

Overigens is het haar van de jongste echt anders, het leek eerst net alsof hij een pruik op had. Het glanst heel anders, dat viel me op.

En die MJ pop, tja is toch een soort houvast?

ik zie wel wat van MJ in de kinderen. Het is erger dat hun hun vader verloren zijn.

@Rooike wrote:

@Mip wrote:
@Becca wrote:

Zielig in de zin van??

Misschien is het zijn lievelingspopje wel en is zn vader zo lekker dicht bij hem op een dag als die dag. :wink:

Ik vind het een zielig gezicht, omdat zijn vader net is overleden en hij daar dus een action figuur van vast heeft. Niet dat HIJ zielig is (oke, ben je ook wel, als je vader overlijd natuurlijk) maar het is zo’n sneu gezicht.

Hmm…als ik het zo uitleg, snap ik er zelf ook niks meer van :mrgreen: Nou ja, het is in ieder geval niet negatief bedoeld :wink:

Becca, ik snap heel goed hoe je het bedoelt hoor. Toen ik dat kleine manneke zag met in zijn vingertjes de pop van zijn vader geklemd kreeg ik ook zo’n oooooooh :frowning: gevoel over me hoor. Arm kereltje toch :frowning:

Becca ik begrijp je ook en had hetzelfde gevoel,Hij zou ze papa nog vast moeten kunnen houden, en niet een popje :frowning:

die kindertjes…

ook bij mij dikke tranen bij de woorden van Paris…

zo zielig!

MJ was echt een muzikaal genie, en ik zal hem missen.

Juist! Dat bedoel ik :thumbup:

Wij hebben ook gekeken, mijn man en ik wisselden regelmatig blikken naar onze armen die heftig kippevel reacties vertoonden af en toe!

De speech van Brooke Shields vond ik erg mooi, maar ook die laatste dominee hahaha geweldig om naar te luisteren!

Paris deed mijn tranen rollen, daar stond niet de dochter van de grote Michael Jackson, daar stond een meisje die net haar vader is verloren en daar erg verdrietig over is!

Hier heb ik de cd Dangerous ook maar weer eens onder het stof weggetrokken :wink: tja over een poosje is ook die gekte weer voorbij hoor hahaha! Tot die tijd even heerlijk genieten van 3 mooie nummers op die cd, lekker hard in de auto en maar mee lallen hahaha!

vond vooral het optreden van jennifer hudson indrukwekkend mooi…will you be there…en idd paris… :cry:

Ik heb zo te doen met de kindjes van Michael Jackson. Daar moet ik traantjes voor wegpinken :cry: