Ik houd van kleur … ook voor jongens … eigenlijk juist voor jongens :inlove:
Leuk is die he? :inlove: Heb hem, al meerdere malen in mijn handen gehad. Maar inderdaad kriebelwol dus ik heb zo een vermoeden dat hij niet gedragen wordt. Meneer is opeens anti-kriebel
Geloof het of niet, blijkbaar bij mannen wel. :roll: Ik heb hier een groter exemplaar met dezelfde kriebelangst rondlopen. Verschrikkelijk irritant…
Maar goed, kan me ook voorstellen dat als iets echt jeukt je het niet aantrekt. Ook al vind je moeder Bor*z leuk 8) Hier wle een fan van de polo’s met die dubbele kraag en lange mouwen. Zaaaaaaaaaaaaaaaalig zacht!
Geloof het of niet, blijkbaar bij mannen wel. :roll: Ik heb hier een groter exemplaar met dezelfde kriebelangst rondlopen. Verschrikkelijk irritant…
Maar goed, kan me ook voorstellen dat als iets echt jeukt je het niet aantrekt. Ook al vind je moeder Bor*z leuk 8) Hier wle een fan van de polo’s met die dubbele kraag en lange mouwen. Zaaaaaaaaaaaaaaaalig zacht!
Ja die zijn ook gaaf, ik heb (verkoop) ze van het merk Vinrose :inlove:
Ooo die polo vind ik wel leuk (maar die kleur staat Jayden voor geen meter), maar ik zou die kraag niet zo omhoog zetten. Jayden heeft vandaag ook een poloshirt aan, een bruine, van villa happ
en deze wol is echt extreem kriebelig… Lev is echt boos op zijn sjaal :? Hij zegt: lev niet mooie sjaal om. Sjaal au.
Maar goed, kan me ook voorstellen dat als iets echt jeukt je het niet aantrekt. Ook al vind je moeder Borz leuk 8) Hier wle een fan van de polo’s met die dubbele kraag en lange mouwen. Zaaaaaaaaaaaaaaaalig zacht!
Ja die zijn ook gaaf, ik heb (verkoop) ze van het merk Vinrose :inlove:
mmmmmmmm zijn die ook zo lekker zacht als die van Borz ?
Hey wat een leuk topic…leuk die verschillende meningen.
Hier dus wel een liefhebster van spencertjes en blousjes. Al kan het per kind enorm verschillen. Bij Aron staat een blousje erg leuk onder een spencer (lekker kak), maar Merijn is veel stoerder, heeft ook een heel ander postuur en bij hem heb ik er rompers met lange mouwen onder.
Lydia, die Hema spencer heb ik ook sinds vorige week en I LOVE M!!! :inlove: Dat blousje vind ik trouwens super! Ook Hema? Nu in de collectie? Want dan sjees ik nog ff naar de Hema
Fleus die geruite van Kes heb ik hier ook :inlove:
Tja, smaken blijven toch verschillen. Ik ben dus totáál geen liefhebster van alles wat maar met Disney, animaties of beertjes enzo te maken heeft :sick: Evenals badstof of fleece :sick:
Hehehehehe… ik hou ook niet van fleece of badstof. :sick: Animatie hangt het er een beetje vanaf, maar als Kaylee zo gelukkig wordt van een MM shirt mag ze die wel aan (die ik dus gekregen heb, zelf kopen doe ik niet). Maar een teigetje voor Jayden of zo vind ik ook leuk (hij zelf ook, wijst hij de hele tijd naar zijn buik TEI TEI), hello kitty ook.
En voor meisjes hou ik niet van tuttige ronde kraagjes