@lydia wrote:
Ruud, dit kind?
I :inlove: Lev :inlove: :inlove: :inlove:
I :inlove: Lev ook :inlove: :inlove: :inlove: Zelfs ondanks die spencer
@xx wrote:
Ik vond spencers eerst ook niks, maar vorig jaar had ik er 1 voor Tim en nu heeft Nicky er zelfs 1.
Die blouse van Lev zou ik Jayden trouwens wel aantrekken, die vind ik wel leuk :inlove:
Ik vind ze echt vreselijk! :sick:
Als kind had ik er al een bloedhekel aan
@Fietje: de najaar/wintercollectie van Name-It heeft een flink aantal spencers voor een betaalbare prijs (heb er zojuist een gekocht voor 14,95!)
Ik heb gestemd dat het van de gelegenheid afhangt. Ik houd er eigenlijk ook niet zo van maar toen de kids hier van oma nieuwe kleren mochten voor het feest van oma, was DAT wat Ian zoooooow geweldig leuk stond! Dus die toen genomen. Dit issem: :inlove:
@D. wrote:
@Fietje: de najaar/wintercollectie van Name-It heeft een flink aantal spencers voor een betaalbare prijs (heb er zojuist een gekocht voor 14,95!)![]()
het is sevenoneseven 8) :inlove:
OOh echt 100x liever een spencer dan een trui met zo’n verschrikkelijk schreeuwerige plaat op de voorkant, van een of ander action man ofzo.
Joël had mijn zijn verjaardag een hele lieve spencer, helemaal blauw met een kleine pooh beeh op zijn borst :inlove: ik zou em geen geruite aan doen dat vind ik dan weer niet zo leuk.
@Joos wrote:
OOh echt 100x liever een spencer dan een trui met zo’n verschrikkelijk schreeuwerige plaat op de voorkant, van een of ander action man ofzo.
O Lydia, die set is leuk!! :thumbup:
Dat jongetje erin trouwens ook! :inlove:
Ook Hema?
Spencers vind ik juist erg leuk! :inlove: Terwijl mijn zoons eigenlijk altijd sportieve makkelijke kleding aanhebben, maar een effen longsleeve met daaroverheen een spencer op een spijkerbroek maakt het weer lekker sportief en weer net ff anders dan anders!
ik vind het dus echt super !!
vooral die geruiten die hier langs kwam met dat uber shattige jongetje erin haha.
maar hier ook joggingpakjes beetje afwisseling moet kunnen hihi.
truitjes met stripfiguren of tekenfilm figuren vindik dan echt afschuwelijk.
mijn dochter kreeg met haar verjaardag 2 truitjes en 2 jurkjes van megamindy :sick: heeft ze nog niet aan gehad…
maar mijn zoontje zijn spencertjes wel :inlove:
Ik vind spencer helemaal top… Ik heb hier 2 liggen, maar helemaal effen…
@Karin2 wrote:
@Joos wrote:OOh echt 100x liever een spencer dan een trui met zo’n verschrikkelijk schreeuwerige plaat op de voorkant, van een of ander action man ofzo.
Spongebob :sick: :sick:
:inlove: spencerrrrtjes hoe meer KAKkerig hoe beterrrrr :mrgreen:
met een mooie witte blouse eronder :thumbup:
Leuk!!
@colle wrote:
:inlove: spencerrrrtjes hoe meer KAKkerig hoe beterrrrr :mrgreen:
met een mooie witte blouse eronder :thumbup: