Spencertjes... love m or hate m?

Ruud, dit kind?

ik vind ze cute

een spencer voor een bruiloft of ander feest vind ik wel leuk. Maar voor zo allerdaags niet.

@lydia wrote:

Ruud, dit kind?

Deze is leuk !!

vooral met dat blousje Super :thumbup:

Ik blijf ze lelijk vinden.

Inderdaad, de kindjes erzijn zijn erg leuk :inlove:

Maar waar ze inzitten niet :mrgreen: :wink:

Deze was zó erg dat hij gewoon weer leuk was! Dit is overigens de enige die hij ooit gehad heeft (en deze foto is van 3 jaar geleden met oud en nieuw)

hier heel af en toe een spencer niet vaak meestal is het hier een dunne gebreide trui met een blouse er onder.

Even buiten het feit dat ik ze niet mooi vind … hebben jullie kids het niet warm met een spencer aan?

Hier lopen ze nu alleen nog in een shirt met lange mouwen zonder hemd en in de winter met een hemd eronder. De jongste loopt nu vaak nog alleen met een romper met lange mouwen aan. Truien dragen ze alleen als ze gaan schaatsen oid of als we een paar uur op pad gaan als het vriest. Het is hier binnen 19 tot 20 graden en als ik ze dan een spencer zou aantrekken zouden ze het echt te warm hebben.

@juulke wrote:

Even buiten het feit dat ik ze niet mooi vind … hebben jullie kids het niet warm met een spencer aan?

Hier lopen ze nu alleen nog in een shirt met lange mouwen zonder hemd en in de winter met een hemd eronder. De jongste loopt nu vaak nog alleen met een romper met lange mouwen aan. Truien dragen ze alleen als ze gaan schaatsen oid of als we een paar uur op pad gaan als het vriest. Het is hier binnen 19 tot 20 graden en als ik ze dan een spencer zou aantrekken zouden ze het echt te warm hebben.

Mijn kind loopt echt niet in alleen een shirt zonder hemd/romper nu, dat zou voor hem echt te koud zijn. Als hij een spencer draagt, krijg hij een romper zonder mouwen aan.

Ahh ik vind dat harstikke leuk…

Ik vond spencers eerst ook niks, maar vorig jaar had ik er 1 voor Tim en nu heeft Nicky er zelfs 1.

Ik vind ze geweldig en heb alweer een aantal leuke varianten gespot hier.

Lydia hoe kom jij aan die leuke?

Sorry Vicky, ik heb dus gestemd op Love Them!

Ik vind spencers helemaal gaaf en Tycho heeft zo ook wel aan! :inlove:

@victoria wrote:

Ik houd van kleur … ook voor jongens … eigenlijk juist voor jongens :inlove:

Oef deze is leuk!!! :inlove:

Ik vind ze geweldig…

Echt waar!!!

Kan alleen nu niet echt leuke vinden in de goedkope prijsklasse… dat is jammer… maar zaterdag nog, met spijkerbroek, overhempje, spencer en petje ala ciske de rat… tja, ik vind het mijn knul erg leuk staan…

gelukkig dat smaken verschillen (en ik roep dan ook iedereen op die nog zo`n lekijke spencer heeft liggen hem lekker naar mij op te sturen…) wij weten er wel raad mee!

@lindyLindy wrote:

Ik vind ze geweldig en heb alweer een aantal leuke varianten gespot hier.

Lydia hoe kom jij aan die leuke?
echt hema :mrgreen: zowel de blouse als de spencer.

Die victoria laat zien is van borz, de jongensvariant van bengh. Lev heeft de sjaal ervan. Alleen is zowel de spencer als de sjaal van borz van kriebelwol :thumbdown:

@xx wrote:

Ik vond spencers eerst ook niks, maar vorig jaar had ik er 1 voor Tim en nu heeft Nicky er zelfs 1.

Echt hele leuke kleertjes :inlove: Als ik ooit een zoontje mag krijgen dan zou ik ook voor zulke kleertjes gaan (al zou ik daar met vriendlief nog wel woorden over krijgen :lol: )

@Mutsie86 wrote:

Ik blijf ze lelijk vinden.

Inderdaad, de kindjes erzijn zijn erg leuk :inlove:

Maar waar ze inzitten niet :mrgreen: :wink:

Idem :mrgreen:

Bella :lol: :mrgreen:

@lydia wrote:

Ruud, dit kind?

:inlove: Yep maar was een andere spencer en hij had een kuiffie toen. :inlove:

Heerlijk kind! :thumbup: