Spencertjes... love m or hate m?

Dat vind ik dus ook vreselijk…

Robin heeft een Cars trui en eentje van Thomas de trein. Gekregen…

Bij hem valt niks weg te moffelen, hij wil ze gewoon aan.

Dus ik hang ze het minst zichtbaar, zodat hij ze niet ziet, en het vaak vergeet.

Ook heeft hij er twee van Diego (die van Dora), echt vreselijk!

Zijn die van Cars en Thomas door de kleurencombi nog redelijk oke, die van Diego zijn oranje, met rode mouwen en een blauwe capuchon.

Die heb ik echt verstopt, hij heeft ze nog nooit aan gehad.

Ze zijn van oma die niet in NL woont. Sorry oma…

Ik vraag me nu net af wat ik zou doen als Jayden een spencer krijgt later en daar helemaal blij mee is.

Brrr…

gedachte snel wegmoffel

:wink: :mrgreen:

O, wat erg…

Ik was aan het kijken of ik een plaatje van de afzichtelijke Diego trui kon vinden…

Niet gevonden, wel een Diego kostuum…

:mrgreen: ik vind het best leuk voor carnaval.

Kind kijkt zelf ook erg ‘gelukkig’

Die beentjes met die sokken en schoenen doen het hem denk ik… :mrgreen:

haha daar moet ik dan toch wel weer om lachen! Vind die getekende zakken en rits nog eigenlijk best heel grappig gevonden…

haha José dat dacht ik ook gelijk :lol:

Dat is toch hgewoon bedoeld voor carnaval, hartstikke leuk toch voor als ze een verkleed feestje ofzo hebben :inlove:

@juulke wrote:

Een blouse trek ik ze al bijna nooit aan, pfff … zo’n gedoe met die knoopjes

@Mama_jeanet wrote:
een of 2 knoopjes open doen en dan hup over het hoofd, is dus net zo makkelijk als een shirt :wink:

Nee hoor. Mijn oudste van net vier kleedt zich al een tijdje helemaal zelf aan, maar knoopjes in bovenkleding lukken niet. Dus het blijven onhandige dingen in mijn ogen :wink:.

@juulke wrote:
En ik heb het idee dat ze veel vrijer zijn in bewegen in een katoenen shirt.
.@Mama_jeanet wrote:
Huh dit snap ik niet helemaal? En blouse zit toch verder hetzelfde als een shirt? De meeste blousjes zijn ook van katoen :wink:

Ze zijn wel van katoen, maar ze zitten toch wat stijver. Ik weet niet hoe ik het moet omschrijven, maar klimmen gaat hier toch echt veel makkelijker in een shirt dan in een blouse.

Maar ik ben ook bevooroordeeld hoorl. Ik vind blousjes en spencers gewoon niet mooi. Ik blijf het wat stijf en kak vinden en niet speels of stoer. Dus … hier geen blousjes en spencers (en ook geen ribbroeken, want daar overleven de knieen het nooit lang van).

Ik heb voor Yari 5 spencers in de kast liggen, met een overhemd, ja ook met ruitjes.

Of een longsleeve boven een stoere spijkerbroek vindt ik hem er altijd erg leuk en lief uitzien.

Zes pagina’s over spencers in een paar uur… dat kan alleen hier :lol:

Smaken verschillen, dat lijkt me duidelijk, maar ik vind echt dat een spencer niet per definitie ‘kak’ hoeft te zijn. Als je goed combineert kan bijna alles leuk en stoer zijn. Ik zie het als een uitdaging 8)

Ik vind het dus echt Lelijk, houd er echt niet van.

Lekker kakkie niks mis mee toch 8)

Geweldig toch! Voor Brent destijds leuk met een blouse en knal oranje broek of stoere spijkerbroek en Meg draagt ze nu ook met een romper met lange mouwen, eindelijk eens niet heel meisjesachtig maar lekker ondeugend!

Staat d’r super cute :inlove:

Of ben ik nu heel slecht omdat ik zelfs mijn dochter een spencer aantrek??? :silenced:

Maxim,

heeeeeeeel mooi meis ! Knappe combinatie als je het mij vraagt !

ik hou er dus wel van, alhoewel Michaël het niet zovéél draagt, toch vind ik het leuk staan.

liefs

Gerda

Niks mis met spencers (vind ik 8) ). Lekker stoer op een spijkerbroek :inlove: (of op korte broek zoals bij Sam :inlove: ).

Het woord alleen al :sick: Nope hier geen spencers :hand:

Yari kerst 2008, met bijbehorende sokken :lol: :inlove: :inlove:

@Anneke wrote:

O, wat erg…

Ik was aan het kijken of ik een plaatje van de afzichtelijke Diego trui kon vinden…

Niet gevonden, wel een Diego kostuum…

Zo mag hij toch wel naar school :lol: :inlove:

He Vicky - mijn vriend vind het raar dat jouw vriend ze leuk vindt en hij vindt het raar dat jouw vriend jou raar vind in deze :mrgreen:

Hier dus geen discussies in huis over spencertjes :snooty: