Spencertjes... love m or hate m?

@Anneke wrote:

Alleen zou ik afknappen op de witte blouse. Die blijft hier 3 minuten wit, daarna is hij zo vuil dat ik hem nóóit meer schoon kan krijgen.

Dus liever grijs ofzo… :shifty:









Of nog beter zwart :angel: . zie het al voor me inderdaad, hoe dat eruit ziet aan het eind van de dag :shifty: :sick:

Met dit dan als über toppunt van walgelijkheid…













Ik ben nogal van het visuele… 8)

Het is lichtblauw met een robot er op :wink: Heb er geen foto van hoor :wink:

Tis zo lelijk, dat hij niet eens zichtbaar wordt … alleen een x :lol: :lol: :lol:

@Anneke wrote:

Met dit dan als über toppunt van walgelijkheid…













Ik ben nogal van het visuele… 8)




Wel lullig als iemand hier dit in zijn kast heeft hangen :shifty: :mrgreen:

@Vicky wrote:

Het is lichtblauw met een robot er op :wink: Heb er geen foto van hoor :wink:


Trek dat ding toch aan en maak een foto :mrgreen:

@Anneke wrote:

Met dit dan als über toppunt van walgelijkheid…













Ik ben nogal van het visuele… 8)




al helemaal voor een jongetje :lol: 8)



Maar nee de bovenste vind ik ook niets :wink: Als trui zou ik dat misschien nog wel mooi vinden :think: Maar dan zou ik t moeten zien :think: En een ander kleurtje, want zwart maakt Jayden heel bleek.

@victoria wrote:

Maar Vicky, als jou man het wel zou dragen omdat het gekregen is, dan kijkt hij niet wat jou kindje dus staat, maar kijkt wat gratis is :think:




wij krijgen voor nano ook zo nu en dan kleding van collega’s en dergelijke. En daar zitten zelden dingen bij die ik zelf zou kopen, maar dingen die ik niet lelijk vind, belanden wel in zijn kast (onderaan :mrgreen: ). Ik vind het leuk om nano helemaal naar mijn smaak te kleden, met kleding die m.i. echt bij hem past, maar ik heb het geld er niet voor (over) hem altijd helemaal naar mijn smaak gekleed te laten gaan. En ik vind het ook niet zo’n wereldzaak als jij bijvoorbeeld…





(en een traininspakje kan eigenlijk best heel leuk staan! :stuck_out_tongue: Ik heb bij nano opeens de joggingbroek ontdekt. Best een verademing na jaren spijkerbroekjes!)

Ik houd van kleur … ook voor jongens … eigenlijk juist voor jongens :inlove:



@victoria wrote:

@Vicky wrote:
Het is lichtblauw met een robot er op :wink: Heb er geen foto van hoor :wink:


Trek dat ding toch aan en maak een foto :mrgreen:




:lol: Nee dan is het nog vereeuwigd ook… :naughty: :lol: :wink:

Die vind ik wel leuk opzich.



Maar zie beide jongens er niet in lopen.

Ik ben Jayden trouwens af en toe een blouse gaan aantrekken, juist doordat ik dat dus gekregen had en nooit zelf zou kopen. Toch aangetrokken en ik vond het eigenlijk wel leuk staan. Dus dat kan ook nog :wink:

@victoria wrote:

Ik houd van kleur … ook voor jongens … eigenlijk juist voor jongens :inlove:







Geweldig



ik vindt een spencer echt leuk

altans zoiets als dit…Sem had er 1 van Lief ! toen ie 1 werdt

ook geweldig

@Vicky wrote:

@victoria wrote:
@Vicky wrote:
Het is lichtblauw met een robot er op :wink: Heb er geen foto van hoor :wink:


Trek dat ding toch aan en maak een foto :mrgreen:




:lol: Nee dan is het nog vereeuwigd ook… :naughty: :lol: :wink:




alles voor oma :inlove:

Stuur je haar allemaal foto’s en dan ook allemaal in haar kleertjes, zij blij :inlove:

en waar zijn de tradiotionele witte spencer met een mooi merkje erop en dan een mooie merkblouwe eronder :mrgreen:

Nee joh we gaan gewoon langs en dan krijgt hij dat andere setje aan. Oma nog blijer, omdat ze ons dan eindelijk nog eens ziet. (Laatste keer was in juni, volgende keer wordt pas 9 januari :S)

@fiep klophout wrote:

@victoria wrote:
Maar Vicky, als jou man het wel zou dragen omdat het gekregen is, dan kijkt hij niet wat jou kindje dus staat, maar kijkt wat gratis is :think:




wij krijgen voor nano ook zo nu en dan kleding van collega’s en dergelijke. En daar zitten zelden dingen bij die ik zelf zou kopen, maar dingen die ik niet lelijk vind, belanden wel in zijn kast (onderaan :mrgreen: ). Ik vind het leuk om nano helemaal naar mijn smaak te kleden, met kleding die m.i. echt bij hem past, maar ik heb het geld er niet voor (over) hem altijd helemaal naar mijn smaak gekleed te laten gaan. En ik vind het ook niet zo’n wereldzaak als jij bijvoorbeeld…





(en een traininspakje kan eigenlijk best heel leuk staan! :stuck_out_tongue: Ik heb bij nano opeens de joggingbroek ontdekt. Best een verademing na jaren spijkerbroekjes!)




hahahhaha

Ik wil daar wel een foto van zien Nano als gabber :inlove:



Kijk, maar jij kleed hem dus zoals jijj het bij hem vindt passen.

Ook al is het gekregen, je gaat hem geen dingen dragen om een ander te plezieren … dat bedoel ik.

Of ik nou het een wereldzaak vind ofniet :mrgreen:



Ik vind het een wereldzaak dat een kindje er netjes en verzorgd uitziet.

En daar vallen dus niet te kleine, te grote, verwassen kleding bij :angel:

In die doos zaten trouwens ook kleren voor Kaylee.



Mega mindy kleren 8)



Vind ik ook niet geweldig :wink: (ik heb niets tegen beestjes op kleren, maar vind die mm zo lelijk getekend :shifty: ). Maar Kaylee stuiterde door het huis ermee, helemaal blij. Dus ik ook blij. Zou ik dus ook zelf niet kopen, maar Kaylee vindt het geweldig en dus krijgt ze het wel aan. (haha ja ik gok zo dat jij het hier niet mee eens bent Victoria ) :lol:



stond er voorop Stoer !
en echt gemeleerd wol achtig iets... :inlove:

@Vicky wrote:

In die doos zaten trouwens ook kleren voor Kaylee.



Mega mindy kleren 8)



Vind ik ook niet geweldig :wink: (ik heb niets tegen beestjes op kleren, maar vind die mm zo lelijk getekend :shifty: ). Maar Kaylee stuiterde door het huis ermee, helemaal blij. Dus ik ook blij. Zou ik dus ook zelf niet kopen, maar Kaylee vindt het geweldig en dus krijgt ze het wel aan. (haha ja ik gok zo dat jij het hier niet mee eens bent Victoria ) :lol:




Zo is de mijne hier helemaal in de gloria van een cars-trui.

Ik vind hem lelijk, hij is nog geel ook…maar ja kind blij-mama blij.