Spencertjes... love m or hate m?

@faizaa wrote:

Je hebt spencers en je hebt spencers…



Ik heb heel lelijke gevalletjes gezien… maar ook super stoere die jij misschien wel leuk zou vinden…



Dus hier toch een JA… alhoewel het idd ook niet mijn favo kledingstuk is…




Ik ben het hier mee eens, je hebt spencers en spencers.

Maar hebt ook kindjes en kindjes … :mrgreen: dus ik vind het zeker niet alle kindjes staan.



Dus ik vind met alle kledingstukken, het moet je kindje staan :angel:

Sommige ouders kijken totaal niet of een bepaalde kleur, of kledingstuk bij hun kindje past :shifty:

ik vind spencers cool 8)



juist met een blouse eronder en dan een hele stoere spijkerbroek (a la truth or dare). supergaaf. Mijn jongens hebben altijd wel 2 of 3 spencers en ze dragen ze graag.

ik heb er een, voor mezelf :shifty: 8)



vind ze voor kindjes ook errug leuk, maar ehmmm niet met teigetje erop :oops: dan liever een leuk ruitje :inlove:

@Vicky wrote:

Op die stoere jeans doe ik liever een stoere hoodie :angel:




Niet elke kind krijgt zijn kop door zo’n hoodie :wink:

Althans het zoontje van mijn vriendin kreeg hem er niet doorheen.





Enne een blouse staat ook stoer op jeans.

Het ligt aan het type kleding en kindje vind ik :wink:

@fiep klophout wrote:

vind het kak en niet leuk en stom en lelijk. :angel:




Liever kak dan ordi in een trainingspak :lol: :lol: :lol:

enne ik ben kak :hand: problemen mee :hand:

Ik vind ze niet vreselijk.



Robin heeft er ook ooit eentje gehad, Lucas nog nooit.

Zou dat onbewust toch wat zeggen…?

Vind het vooral zo’n gedoe, shirt aan en klaar, ipv ook nog iets er overheen, wat dan steeds weer uit moet in bed, etc.



Vind dat je er best wat leuks van kan maken, maar net hoe je het draagt en met wat. En wat voor type je kindje is.



Dus ik hou er niet ontzettend van, maar haat ze ook niet.



Gewoon dus. :slight_smile:

Een blouse doe ik ook wel eens ja, op een jeans… Maar dan hangt het ook wel heel erg van de blouse af hoor… Of een blouse met korte mouwen, met een longsleeve er onder (en dan de blouse dus open) vind ik ook leuk. Maar dat is dan ook al weer meer sportief dan kak :wink: Vesten met capuchon vind ik net zo leuk als een gewone hoodie en daar krijgt ieder kind zijn hoofd wel door :angel:



Maar zo te lezen ben ik dus niet de enige :lol: Mijn vriend vindt het zelf trouwens ook niet geweldig, zou het nooit kopen. Maar hij zou een gekregen spencer wel aantrekken en ik dus niet :wink:



Vind het wel erg leuk om te lezen hoe erg smaken kunnen verschillen :inlove: :mrgreen:

@victoria wrote:

Sommige ouders kijken totaal niet of een bepaalde kleur, of kledingstuk bij hun kindje past :shifty:




Of ze hebben gewoon een andere smaak :wink: Vindt jij het niet bij het kind passen maar is de moeder er helemaal wild van :mrgreen: .



Hier geen spencertjes, wel toen hij nog wat kleiner was maar nu past het niet meer bij hem. Wel overhemdjes, dat past wel bij hem. Maar meestal toch lekker een trui of longsleeve :thumbup:

@victoria wrote:

@fiep klophout wrote:
vind het kak en niet leuk en stom en lelijk. :angel:




Liever kak dan ordi in een trainingspak :lol: :lol: :lol:

enne ik ben kak :hand: problemen mee :hand:




Maar er zit natuurlijk nog een heel gebied tussen kak of een trainingspak :wink:

Maar Vicky, als jou man het wel zou dragen omdat het gekregen is, dan kijkt hij niet wat jou kindje dus staat, maar kijkt wat gratis is :think:

Ehm nee hij zou het hem aantrekken om mijn oma een plezier te doen en omdat hij het niet heel erg lelijk vindt.

@Danielle77 wrote:

Of ze hebben gewoon een andere smaak :wink: Vindt jij het niet bij het kind passen maar is de moeder er helemaal wild van :mrgreen: .



Hier geen spencertjes, wel toen hij nog wat kleiner was maar nu past het niet meer bij hem. Wel overhemdjes, dat past wel bij hem. Maar meestal toch lekker een trui of longsleeve :thumbup:




Ik heb met jou deze discussie al een keer gevoerd :mrgreen:



Maar ik blijf erbij.

Je kunt een andere smaak hebben, maar dan nog kijk je wat er bij JOU kindje past.



Dus je kunt van oranje houden (voorbeeld)

Maar als oranje je kindje niet staat, omdat het hem flets maakt … dan doe je dat toch niet aan!



Gekregen of niet, of je het nou leuk vindt of stoer vindt, of kak … :think:

Er is dan toch zoveel andere dingen die je ook leuk vindt, maar je kindje beter staat :think:

Ruben heeft ook wel eens een trainingsbroek aan. Zo’n mooie gladde, staat heel stoer :inlove: .

Volgens mij ben ik toch echt alles behalve aso hoor :think:

@Vicky wrote:

Ehm nee hij zou het hem aantrekken om mijn oma een plezier te doen en omdat hij het niet heel erg lelijk vindt.




Oké dus jou oma geeft een roze trainingspak en die krijgt jou zoon dan aan.



Dat wordt nog therapie als hij later groot is :lol: :lol: :lol:

@victoria wrote:

@Danielle77 wrote:
Of ze hebben gewoon een andere smaak :wink: Vindt jij het niet bij het kind passen maar is de moeder er helemaal wild van :mrgreen: .



Hier geen spencertjes, wel toen hij nog wat kleiner was maar nu past het niet meer bij hem. Wel overhemdjes, dat past wel bij hem. Maar meestal toch lekker een trui of longsleeve :thumbup:




Ik heb met jou deze discussie al een keer gevoerd :mrgreen:



Maar ik blijf erbij.

Je kunt een andere smaak hebben, maar dan nog kijk je wat er bij JOU kindje past.



Dus je kunt van oranje houden (voorbeeld)

Maar als oranje je kindje niet staat, omdat het hem flets maakt … dan doe je dat toch niet aan!



Gekregen of niet, of je het nou leuk vindt of stoer vindt, of kak … :think:

Er is dan toch zoveel andere dingen die je ook leuk vindt, maar je kindje beter staat :think:




Die discussie ging volgens mij om iets anders hoor :think: . Het feit dat ik Jottum neit mooi vind en dat kan niet volgens jou :mrgreen:



Jawel dat ben ik met je eens maar het kan toch dat die moeder dan niet vindt dat haar kind flets wordt van oranje. Dat bedoel ik, verschil van opvatting. Wat jij flets vindt vindt die moeder misschien helemaal niet flets.

@Danielle77 wrote:

Die discussie ging volgens mij om iets anders hoor :think: . Het feit dat ik Jottum neit mooi vind en dat kan niet volgens jou :mrgreen:



Jawel dat ben ik met je eens maar het kan toch dat die moeder dan niet vindt dat haar kind flets wordt van oranje. Dat bedoel ik, verschil van opvatting. Wat jij flets vindt vindt die moeder misschien helemaal niet flets.




Dan heb jij die discussie toch nooit helemaal begrepen :wink: want het ging er niet om of jij JOTTUM mooi vindt.

Het ging erom dat JOTTUM prachtige dingen maakt, dus dat het MOOI gemaakt is … dat jij het niet mooi vindt is iets anders :wink:



Maar … feit blijft als een kleur een kindje flets maakt, is dat een feit toch :think:

Dus het zou fijn zijn, als andere diegene daar op zouden attenderen.

Ik heb ook weleens iets gekocht voor mijn kinderen en dat iemand zei, of dat ik het zelf zag, dat het toch niet helemaal :inlove: was.

Dat kan toch!! Maar we dwalen van het spencer verhaal af :shifty:

@victoria wrote:

@Vicky wrote:
Ehm nee hij zou het hem aantrekken om mijn oma een plezier te doen en omdat hij het niet heel erg lelijk vindt.




Oké dus jou oma geeft een roze trainingspak en die krijgt jou zoon dan aan.



Dat wordt nog therapie als hij later groot is :lol: :lol: :lol:




Dat zou mijn oma niet kopen, mijn oma is met haar 77 nog best modern :inlove: Maar je leest niet wat ik zeg, hij vindt het niet heel lelijk… Een roze trainingspak vinden we allebei lelijk voor een jongen en zou hij dus nooit aankrijgen :wink:



De spencer trouwens ook niet, aangezien ik de kinderen altijd aankleed :angel: en er genoeg in de doos zat die ik wel leuk vind, dus dan krijgt hij dat aan als we op bezoek gaan bij oma. Wat jammer genoeg maar 2 a 3 keer per jaar meer voorkomt :frowning:

@Vicky wrote:

Dat zou mijn oma niet kopen, mijn oma is met haar 77 nog best modern :inlove: Maar je leest niet wat ik zeg, hij vindt het niet heel lelijk… Een roze trainingspak vinden we allebei lelijk voor een jongen en zou hij dus nooit aankrijgen :wink:



De spencer trouwens ook niet, aangezien ik de kinderen altijd aankleed :angel: en er genoeg in de doos zat die ik wel leuk vind, dus dan krijgt hij dat aan als we op bezoek gaan bij oma. Wat jammer genoeg maar 2 a 3 keer per jaar meer voorkomt :frowning:




Dat heb ik idd niet goed gelezen :oops:

Ik dacht even iets anders :shifty: :shifty:

show het spencertje eens :inlove:

Zoiets vind ik best leuk.

Alleen zou ik afknappen op de witte blouse. Die blijft hier 3 minuten wit, daarna is hij zo vuil dat ik hem nóóit meer schoon kan krijgen.

Dus liever grijs ofzo… :shifty:





Dit, dit is inderdaad…lelijk…